Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte mun tilanteessa, mies ei muista hää-, äitien-, eikä syntymäpäivänä..

Vierailija
25.07.2006 |

Aina sama juttu. Ei yksinkertaisesti osaa varautua/ muista etukäteen. Aina sama juttu. Kun päivä koittaa, käy hätäisesti ostamassa jotain, kukkia ym. Olisi kiva, että joskus olisi varautunut etukäteen, kuten itse teen. Ja tietää sen olevan minulle tärkeää. Tuntuu niin turhalta kaikki, kun mikään ei ikinä muutu. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen mies kuin sinulla. Ostan itse itselleni kukkia merkkipäivinä. Lahjoja saan mieheltä siten, että kerron, mitä haluaisin, ja kysyn, ostaisiko hän sen minulle esim. synttärilahjaksi. Yleensä aina on ostanut. Katson lahjan valmiiksi ja hän antaa rahat tai tulee mukaan kauppaan ostamaan. Mitä siitä, jos saan sen pari viikkoa ennen tai kuukauden jälkeen merkkipäivän. Itsekin olen ruvennut ostamaan hänelle lahjat muina kuin merkkipäivinä, koska hän ei osaa silloin nauttia niistä. Hänestä ne ovat pakkopullaa eivätkä sydämestä annettuja. Minä tahansa muuna päivänä taas lahja tulee sydämestä.

Kun vähän juttelee ja kyselee niin oppii tuntemaan oman miehensä ajattelutavan ja mistä mikäkin käytös johtuu. Ei sitten tarvitse kantaa turhaa murhetta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla