Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksin roskaväkeä

Vierailija
22.02.2014 |

Olen mies, joka halveksii roskaväkeä. Roskaväellä tarkoitan kaiken maailman örisijöitä, huonokäytöksisiä, metelöitsijöitä, tupakkaa polttavia, ihmisiä jotka ei tervehdi, rasisteja, karjalalippispäisiä, persuja, niitä joilta sivistyneet käytöstavat puuttuu, likaisia, haisevia, risaisissa vaatteissa kulkevia, kadulle virtsaavia.

Ei vaadi rahaa tai perintöä pystyäkseen pukeutumaan puhtaisiin, ehjiin vaatteisiin, käymään suihkussa päivittäin, pesemään hampaat päivittäin, tervehtimään tuttua tavatessa, käyttäytymään sivistyneesti toiset ihmiset huomioon ottaen.

t. Köyhä, mutta puhdas, siisti ja hyväkäytöksinen mies

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn päivittäin suihkussa, pesen hampaani ja osaan alkeellisimmat käytös tavat mutta ei noista mitään apua siihen ole että lompakossa ei ole paljoa muuta kuin nöyhtää:D Se ratkaisee onko sulla varaa kuluttaa muuten kuulut sosiaalisessa arvoasteikossa samaan alaluokkaan sen "roskaväen" kanssa.

Vierailija
22/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap että ulkonäkö ei aina ole koko totuus. Silmien sijasta kannataa maailmaa havainnoida järjellä. Silmät tuppaa usein johdattamaan harhaan.

Tässäpä hyvä esimerkki...

The Saint of Baylovo

http://imgur.com/gallery/4gIKg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 14:57"]

Näin vähän tarvitaan siis et voi kuvitella olevansa toisua parempi...

[/quote]

Kyllä hän on parempi (jos hänen väitteensä pitävät paikkansa, sitähän emme pysty verifioimaan tapaamatta) kuin ne jotka kuuluvat hänen luettelemalleen listalle. Hän ei välttämättä ole parempi kuin sinä tai minä tai Sauli Niinistö - eli ei kuvittele yleisellä tasolla olevansa "parempi kuin muut".

[/quote]

Henkilö A: ihminen, joka ei välttämättä aina tervehdi jokaista naapurin veljenpoikaa
Henkilö B: ihminen, joka halveksii, leimaa ja haukkuu kaikkia ei-tervehtijöitä, tietyn vaatemaun omaavia, tietyn poliittisen mielipiteen omaavia ja hieman ruusunkukkaa vahvemmalta tuoksuvia ihmisiä

Kumpikohan näistä olisi se parempi ihminen, jos yksi pitäisi valita?

Vierailija
24/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten joillain ihmisillä on tarve vakuutella paremmuuttaan johonkin huonompaan ihmisryhmään verrattuna?

Meinaan, siisti ulkomuoto ja peruskohtelias käytös ovat aika itseisarvoja, että väkisinkin mietityttää, miksi niillä kehuskellaan.

Vierailija
25/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kalliossa. Ei paljon muuta voisikaan tehdä kuin halveksia, jos jokaista spugea tai känniläistä pitäisi halveksia.... Pikku väri kaduilla ei haittaa.

Vierailija
26/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mukavasti sijoitettua persutkin tuohon joukkoon. Mutta Rkp:tä ja punavihreitä et  saanut mahtumaan. Tämä jengi onnistuu kuitenkin tuottamaan suurimman osan kestävyysvajeesta paratiisissamme.

27/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä et mä en keksi äkkiseltään yhtään ihmisryhmää jota pystyisin halveksimaan.

En oikein ymmärrä halveksuntaa, olen varmaan yliempaattinen. 

Ehkä jonkin verran pettäjiä / muita moraalisesti mokailevia tyyppejä, jotka satuttaa pahasti muita esim. rikkomalla perheensä sen jälkeen, kun ovat hankkineet vastuuta jonkun toisen tunteista ja elämästä (kuten puoliso ja lapset).

Vierailija
28/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ruusutarha" time="22.02.2014 klo 16:16"]

Jännä et mä en keksi äkkiseltään yhtään ihmisryhmää jota pystyisin halveksimaan.

Ehkä jonkin verran pettäjiä / muita moraalisesti mokailevia tyyppejä, jotka satuttaa pahasti muita esim. rikkomalla perheensä sen jälkeen, kun ovat hankkineet vastuuta jonkun toisen tunteista ja elämästä (kuten puoliso ja lapset).

[/quote]

voi mikä jeesus oletkaan! Taputa itseäsi selkään ja levitoi pilvenhattaralle!

ap

Vierailija
29/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi keskustella sivistyneesti ap:n kaltaisen, "halveksuvan", henkilön kanssa. Onkohan niin, että hän on koyhä ihan oman "halveksivan" asenteensa vuoksi.

Vierailija
30/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 14:49"]

Mä olen köyhä ja mielenterveysongelmainen. Moni ns. roskaväen edustaja on yhteiskunnalle hyödyllisempi kuin mä. Mä olen pelkkä menoerä, vaikka näytän hienommalta.

[/quote]

Jos olet ystävällinen ja huomaavainen, vaikka hiljaisellakin tavalla, mulle se riittää tekemään susta oikein arvokkaan kanssaihmisen. Menoeristä viis.

Vierailija
31/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettistasi iski; valtion tilastoihin linkittävä viesti poistettiin mutta ihmisiä saa halveksia kaljalippiksen perusteella.

Vierailija
32/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 16:40"]

[quote author="ruusutarha" time="22.02.2014 klo 16:16"]

[/quote]

voi mikä jeesus oletkaan! Taputa itseäsi selkään ja levitoi pilvenhattaralle!

ap

[/quote]

Ei olisi ap sinullekaan pahaksi se "levitointi pilven päällä"

Eli siis hiljentyminen, ja kuunnella todellista sydämen ääntä. Tietty jos olet psykopaatti tms niin silloin sinussa tuskin on empatiaa kanssa ihmisiä kohtaan.

Mitä ajatuksi 17 laittaman linkin kuvasarja herätti sinussa. Teksti on siinä tosin enkuksi että toivottavasti ymmärrät.

Vierailija
33/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli halveksia ihmisiä jotka luokittelevat toisen ihmisen roskaksi kepein perustein, tuntematta taustoja. Ja ihmisiä, jotka pitävät poliittisia toisinajatteljoita itseään huonompina ihmisinä. Myös tekisi mieleni halveksia ihmisiä jotka yleensäkin arvostelevat toisten habitusta.mutta en kuitenkaan löydä sydämestäni halveksuntaa vaan sääliä. Et varmasti ap ole paha ihminen, olet vain pieni sielu.

Vierailija
34/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin niitä, jotka kuvittelee voivansa halveksia toisia. 

Vierailija
35/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin suihkussa käyminen on tuhlausta. Käykää suihkussa silloin kun alatte olla selvästi sen tarpeessa, ja sen sijaan huolehtikaa hygieniastanne muullakin tavoin. 

Hampaat tulee pestä vain iltaisin, ei aamulla. Lisäksi joka kerran kun olette syöneet, huuhtokaa suunne ruoan tähteistä.

Vaatteiden ainoa hyväksyttävä funktio käytännöllinen, ja kaunistautuminen vaatteiden avulla, mitä vaatteiden siisteyskin edustaa, on turhamaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän