Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alottaisitteko suhdetta? (tilanne)

Vierailija
22.02.2014 |

Olen yh-äiti (lapseni on vuoden vanha) ja tapasin oikein mukavan miehen jota olen nyt tapaillut jonkin aikaa, ei kuitenkaan niin kauaa että voisi sanoa että seurustellaan. Mies on aivan ihana, lapsirakas (ei omia), huomaavainen, (komea), ja kaikin puolin juuri sitä mitä etsin... Mutta minua huolestuttaa hänen alkoholin käyttö. Se ei häiritse työn tekoa tai muuten elämää mutta musahommia kun tekee kaveriporukalla lisätienestinä/harrastuspohjalta niin siellä treenikämpällä tulee aina otettua olunen jos toinenkin. Lisäksi hänestä on ihan ok juoda 3-4 olutta illassa... "kyllä sitten voi mennä töihin" jos on seuraavana päivänä vapaa niin menee enemmänkin. Hänen mielestään siitäkään ei ole haittaa vaikka lapsi onkin kotona ja näkee (exällään oli lapsia ja ymmärsin että ovat kahdestaan kitanneet lasten ollessa kotona, aika wt:ltä vaikuttaa kertomusten perusteella se exä, vaikken ole siis koskaan tavannut häntä) Itse en niinkään juo, viinilasillinen silloin tällöin ja tämä tapa tuntuu aika oudolta.. 

Naiset: kuinka paljon teidän miehet juo viikoittain? Pitäisittekö tätä outona?

Itse ajattelin että ei siinä mitään niin kauan kun juomisesta ei tule ongelma ja kunhan lapseni ei tarvitse sitä joka ilta katsella. Mutta en vain pääse yli tästä.. 

Kertokaa mielipiteenne.. Pitäisikö lopettaa muuten ihana suhde heti alkuunsa muutaman oluen takia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninn. Miten se mies on sitten niiiiiin ihana? :) ihan hyvällä kysyn. Onko niin ihana, ettei löytyisi raittiimpaa, hyvää miestä? Toivottavasti mies ei ole kovin vastuullisessa ammatissa jos noin paljon juo, päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän