Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulun itse moottoripyöräkerhoon. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
22.02.2014 |

:)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:41"]

Asut Vihdissä ja tunnen sut

[/quote]

Ok. Mä en kyllä asu Vihdissä, mutta mun anoppi asuu siellä. Hän ei harrasta moottoripyöräilyä, joten hänestäkään ei voi olla kyse. Joten meillä ei taida olla kunnia (?) tuntea.

Ap

Vierailija
22/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:42"]

onko teidänkin kerhon tiloissa strippitanko? käytkö itse siellä strippaamassa?
saako muutkin jengiläiset käydä sua naimassa?

[/quote]

Meillä ei ole kerhon tiloja, joten ei ole strippitankoakaan, joten minä tai kukaan muukaan emme voi stripata. Meillä ei ole jengiä, vaan kerho. Myös mieheni kuuluu samaan kerhoon, joten olen kyllä harrastanut seksiä yhden kerhotoverin kanssa, mutta koska uskon omalla kohdallani yksiavioisuuteen, en ole pyrkinyt muiden kerholaisten kanssa saman vällyn alle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:42"]

[/quote]

Meillä ei ole kerhon tiloja, joten ei ole strippitankoakaan, joten minä tai kukaan muukaan emme voi stripata. Meillä ei ole jengiä, vaan kerho. Myös mieheni kuuluu samaan kerhoon, joten olen kyllä harrastanut seksiä yhden kerhotoverin kanssa, mutta koska uskon omalla kohdallani yksiavioisuuteen, en ole pyrkinyt muiden kerholaisten kanssa saman vällyn alle.

Ap

[/quote]

Et kai kun muut jäsenet ovat miehesi veljiä ja kavereita :D

Vierailija
24/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:42"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Et kai kun muut jäsenet ovat miehesi veljiä ja kavereita :D

[/quote]

Hei, mua ei haittaa, jos sä koet parisuhteen sellaiseksi, että seksiä voi harrastaa muidenkin kanssa, mutta mun juttuni se ei ole. Miehelläni ei ole yhtään veljeä, joten heitä ei kerhoon kuulu, ja muut jäsenet ovat mun ja mieheni kavereita.

Ap

Vierailija
25/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräkerhoja on moneen menoon. Mun 11-vuotias poikani kuuluu myös järjestöön, jonka nimi on "XX:n moottoripyöräkerho". Kyseessä ei ole prosenttijengi vaan urheiluseura ja strippitangon sijaan kerhotiloissa on trialpolkupyöräramppi.

Vierailija
26/35 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis nuorten tyttöjen moposkootterikerhoa? Onko teillä oikein nahkaliivit (nahkaiset rintaliivit), joissa lukee MC Barbies?

Vierailija
27/35 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:58"]

Tarkoitat siis nuorten tyttöjen moposkootterikerhoa? Onko teillä oikein nahkaliivit (nahkaiset rintaliivit), joissa lukee MC Barbies?

[/quote]

Oho, jollakin oli vielä ollut kysymys!

Ei ole kyseessä nuorten tyttöjen kerho tai moposkootterikerho, vaan ihan aikuisten ihmisten moottoripyöräkerho. Ei ole nahkaisia rintaliivejä tai muitakaan liivejä.

Ap

Vierailija
28/35 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikea kerho, jos teillä ei ole tiloja.

T. kerholainen, jolla on tilat (omat)

Vierailija
29/35 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:43"]

Ei se ole oikea kerho, jos teillä ei ole tiloja.

T. kerholainen, jolla on tilat (omat)

[/quote]

Ok. No, sä olet ilmeisesti se henkilö, joka nämä asiat määrittelee, joten tämä oli nyt sitten tässä. Pitääpä informoida hallitukselle, että 15 vuoden toiminta oli nyt sitten tässä.

Ap

(Jos joku muuten ihmettelee avauksen sanamuotoa, kyse oli siitä, että palstalla oli jonkinlainen "Mieheni kuuluu prosenttikerhoon" -avaus, jonka inspiroimana avasin tämän ketjun.)

Vierailija
30/35 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kokoonnutte jos ei ole tiloja? Etkö pelkää kuulua moottoripyöräkerhoon, vai oletko ns. kova mimmi? En keksinyt parempaakaan sanamuotoa, sori :D Tarkotin että eikö esim. ne miehet ole pelottavia?

Vierailija
31/35 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:57"]

Missä te kokoonnutte jos ei ole tiloja? Etkö pelkää kuulua moottoripyöräkerhoon, vai oletko ns. kova mimmi? En keksinyt parempaakaan sanamuotoa, sori :D Tarkotin että eikö esim. ne miehet ole pelottavia?

[/quote]

Meitä asuu nykyään eri puolilla Suomea, joten yhteisiä kokoontumisia on aika vähän. Välillä järjestetään joku viikonlopputapahtuma jossain vuokratussa tilassa. Kesällä tavataan kokoontumisajoissa. Kerhossa on tosi paljon pienten lasten vanhempia, joten tällä hetkellä tapaamisia on aika vähän, varmaan enemmän sitten, kun lapset hieman kasvavat.

Kerho on ihan tavallinen kaverien harrastuskerho, mitään vaaran elementtiä siihen kuulumiseen ei liity, ellei nyt sitten pidä moottoripyöräharrastusta sinällään vaarallisena. Mä olen ennemmin nössö kuin kova mimmi. Miehet on ihan tavallisia miehiä ja n. puolet meidän kerhon jäsenistä on naisia. Kokoontumisajoissa kyllä tapaa kaikenlaisia tyyppejä, mutta siellä on se keskinäinen sopu ja kunnioitus, ketään ei tarvitse pelätä. Nämä isot prosenttikerhot eivät käy tavallisissa kokoontumisajoissa, pl. jotkut merkkikokoontumiset

Ap

Vierailija
32/35 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulunut jo vuosia Bmw-moottoripyöräkerhoon. Mukana ylilääkäristä varatuomarin ja poliisin kautta raksamiehiin. Kaikkea siltä välillä. Tärkeintä kiinnostus Bmw-pyöriin ja into prätkäretkeilyyn. Ketään ei ole syrjitty, ja hauskoja matkoja on ollut lähellä, ja kauas.

Vierailija
33/35 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:14"]

Olen kuulunut jo vuosia Bmw-moottoripyöräkerhoon. Mukana ylilääkäristä varatuomarin ja poliisin kautta raksamiehiin. Kaikkea siltä välillä. Tärkeintä kiinnostus Bmw-pyöriin ja into prätkäretkeilyyn. Ketään ei ole syrjitty, ja hauskoja matkoja on ollut lähellä, ja kauas.

[/quote]

Mun haaveissa siintää Bemarin R1100 R :) Mutta voi olla kyllä valitettavasti liian korkea pyörä mulle...

Ap

Vierailija
34/35 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:02"]

[/quote]

Meitä asuu nykyään eri puolilla Suomea, joten yhteisiä kokoontumisia on aika vähän. Välillä järjestetään joku viikonlopputapahtuma jossain vuokratussa tilassa. Kesällä tavataan kokoontumisajoissa. Kerhossa on tosi paljon pienten lasten vanhempia, joten tällä hetkellä tapaamisia on aika vähän, varmaan enemmän sitten, kun lapset hieman kasvavat.

Kerho on ihan tavallinen kaverien harrastuskerho, mitään vaaran elementtiä siihen kuulumiseen ei liity, ellei nyt sitten pidä moottoripyöräharrastusta sinällään vaarallisena. Mä olen ennemmin nössö kuin kova mimmi. Miehet on ihan tavallisia miehiä ja n. puolet meidän kerhon jäsenistä on naisia. Kokoontumisajoissa kyllä tapaa kaikenlaisia tyyppejä, mutta siellä on se keskinäinen sopu ja kunnioitus, ketään ei tarvitse pelätä. Nämä isot prosenttikerhot eivät käy tavallisissa kokoontumisajoissa, pl. jotkut merkkikokoontumiset

Ap

[/quote] Okei, mä oon aina jotenkin aatellu, että jos kuuluu moottoripyöräkerhoon, on sellainen tietyn tyyppinen ja (minusta) pelottava ihminen :D

Vierailija
35/35 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:02"]

[/quote]

Ap

[/quote] Okei, mä oon aina jotenkin aatellu, että jos kuuluu moottoripyöräkerhoon, on sellainen tietyn tyyppinen ja (minusta) pelottava ihminen :D

[/quote]

sellainen joka kirjoittelee vauva palstalla ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan