Mitä tekisit jos miehesi lopettaisi seksin ja läheisyyden kanssasi kokonaan?
En nimittäin itse tiedä ollenkaan mitä kannattaisi tehdä. Mies ei halua kanssani enää mitään mihin liittyy läheisyys, seksuaalisuus yms. Minussa ei kuulema mitn vikaa.
Yhteisiä vuosia on jo takana ja lapsiakin kolme, elämä rullaa ihan mukavasti.
En jaksaisi asiasta enää riidellä, en maanitella, enkä nolata itseäni seksin nälkäisenä jatkuvasti kun tiedän ettei toista kiinnosta. Kolme vuotta tätä kestänyt, seksiä max 2 krt vuodessa.
On puhuttu, on vittuiltu, on sovittu, on riidelty, on yritetty, on vaikka ja mitä..
Mies ei kuitenkaan halua erota, en ymmärrä miksi. Ja tuomitsee jyrkästi ehdotuksestani hoitaa seksin himot muualla, jonkun toisen kanssa.
Mitä tällaisen miehen päässä liikkuu?
Kommentit (12)
Kirjoittelen tässä vauvapalstalle, mitäpä muuta.
haluaa olla perhe lasten vuoksi. ja rakastaa sinua tavallaan, mutta ei naisena. toimisi hyvin jos sinulla olisi samat ajatukset, mutta haluat rakkaus/seksi-suhteen
Miten mies suhtautuu siihen, että hän aiheuttaa sinulle kärsimystä? Onko hän lainkaan halukas hakemaan apua haluttomuuteensa tai muuta ratkaisua tilanteeseen? Tämä asia on paljon tärkeämpi kuin läheisyyden tai seksin puute. Hyvin monenlaiset asiat voidaan ratkaista, jos kumpikin haluaa pelata samalle joukkueelle. Mutta jos ei... niin, sitten on ero edessä.
Miten mies suhtautuu siihen, että hän aiheuttaa sinulle kärsimystä? Onko hän lainkaan halukas hakemaan apua haluttomuuteensa tai muuta ratkaisua tilanteeseen? Tämä asia on paljon tärkeämpi kuin läheisyyden tai seksin puute. Hyvin monenlaiset asiat voidaan ratkaista, jos kumpikin haluaa pelata samalle joukkueelle. Mutta jos ei... niin, sitten on ero edessä.
Voisiko olla mahdollista, että miehesi on homo?
En tehnyt mitään. Odotin kaksi vuotta ja sain kaiken takaisin. Samalta mieheltä.
Minulle kävi noin kesällä. Jätin miehen, mutta valitettavasti vasta sitten, kun olin aikani ehtinyt toivoa muutosta ja saanut itseni kohtalaisen hyvin romahtamaan. Tekee muuten todella hallaa jo ennestäänkin huonolle itsetunnolle.
Mies ei ole kiinnostunut seksistä, syystä tai toisesta. Ehkä terveydellinen tai elimillinen tai henkinen vamma? Mutta hän haluaa olla kanssasi yhdessä. Olettaa että sama riittä sinulle, ei hyväksy pettämistä.
Sinun pitää nyt vain valita että nykyinen olotila vai jotain muuta seksin kanssa. Muista että mitään takeita ei ole siitä että asiat olisivat kokonaisuutena paremmin jos jätät miehesi.
Valinta on sinun.
Paha juttu. Jotenkin pitäs pystyä muistuttamaan miestä siitä että sä olet nainen etkä pelkkä äiti. Mä olisin tossa tilanteessa varma että mies kävisi vieraissa. Jotenkin mun ihmiskäsitykseen ei kuulu että kukaan mies voi olla tollanen. Onks miehellä muna ihan kunnossa?
8 jatkaa tuosta mitä 10 sanoi: minäkin tietenkin harkitsin miehen jättämistä ja itse asiassa myös mies sanoi uskovansa, että otan hänestä eron. Mutta sitten ajattelin uudestaan, että mitä minä siinä voitan? Olen koko ikäni ollut miesten suhteen erittäin nirso, ja tämä mies on minulle lähes täydellinen. Jos olisin jättänyt hänet ja valinnut esimerkiksi sen tyrkyllä olleen 10 vuotta itseäni nuoremman, olisin todennäköisesti saanut seksiä, mutta muuten riski olisi ollut erittäin iso, että olisin vaihtanut huonompaan. Elämässä on varsinkin näin vanhemmalla iällä monia muitakin tärkeitä asioita kuin seksi. Päätin kokeilla, pystynkö olemaan ilman. Kävi ilmi, että ihan hyvin pystyin. Kun reilu vuosi oli kulunut, hellyys alkoi palata miehen käytökseen ja nyt, reilun 2 vuoden kuluttua, meillä on myös seksiä, vaikkei yhtä paljon kuin ennen tuota jaksoa. Ilmeisesti mieheni sulkeutuminen oli tapa surra.
Mitäpä tässä vois tehdä. Vielä rimpuillaan yhdessä, mutta eiköhän tää tästä eroon johda.