Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sano jotain kivaa toiselle tänään

Vierailija
05.11.2020 |

tai pyydä ihan suoraan jotain toista sanomaan jotain myönteistä sinulle sinusta.

Miksi se on niin vaikeaa meille suomalaisille antaa myönteistä palautetta toisille tai sanoa edes jotain pientä kivaa toiselle?

Olen kuullut kuinka kireiden hampaiden välistä joku yrittää sanoa jotain kehua tai lähtee paikalta ettei tarvitse kehua. Tai kommentti toisesta on: "se on semmoinen semmoinen, että sitä pitää aina kehua", mutta sitten itse pikku päissään alat itse OMAKEHUN, joka on niin noloa kuunneltavaa, koska et ole koskaan varsinaisesti saanut kehuja muilta, ikinään siis. Kukas se kissan hännän nostaa...

Voisitko vaikka aloittaa sanomalla jotain myönteistä mulle tästä aloituksesta? Ja sitten jatkaa seuraavalle vastaantulijalle tai kanssakäymishenkilölle? Sanot jotain kivaa sille, annat myönteistä palautetta ihan huvikseen vaikkei "olis mitään aihetta oikeasti". Kuulen kuinka suomalainen sisäinen supatus korvissa kaikuu vastalauseiden kuorona.

Voitaisko me kokeilla tätä? Tomiiko?
Minä aloitan. Ihana kun me palstalaiset ollaan niin hyväsydämisiä ja älyllisesti uteliaita.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään positiivista sanottavaa.

Vierailija
42/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H:lle: ei sinua ainakaan lyhytjänteisyydestä voi syyttää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi mitään positiivista sanottavaa.

Koita nyt. Mullakin on yksi vanha laukun rähjä josta tykkään niin ajattelin ihan keksimällä keksiä jotain kivaa sanottavaa hälle, siis laukulleni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme