Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ketään lukenut kirjaa pimeän poika?

Vierailija
25.07.2006 |

tositapahtumiin perustuva. kirjoittanut dave pelzer. kertoo siitä kun oma äiti oli kiduttanut tätä kirjailijaa lapsena.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan " hyvä" jos tuollaista voi hyväksi sanoa. Ihana tarina on myös seitsemännen portaan enkeli, saa nauraa ja itkea.

Vierailija
2/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aika järkyttävä kertomus, ei heikkohermoiselle, mutta hyvä sellaiselle joka tykkää lukea tosipohjaisia kertomuksia. tuli nopeaa luettua, että mielestäni oli hyvä kirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ketään

Vierailija
4/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en epäile etteikö ko kirjailijalla olisi ollut aivan hirvittävä lapsuus, mutta kidutus tuollaisessa mittakaavassa ja esim. äiti pakotti poikaa syömään paskaa, voiko oikeasti olla totta?

Vierailija
5/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ólen lukenut. Jos äiti on ollut tarpeeksi sairas niin varmasti on syöttänyt paskaa pojalleen yms...

Vierailija
6/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini luki kirjan kans. Melkein kokonaan. Lopussa kyllästyi.

Vierailija
7/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tänään se aloittanut ja n puolessavälissä olen. olen itkenyt ja itkenyt sitä lukiessa. ihan kamaalaa miten joku äiti voi olla omalle lapselleen niin julma. siis ihan sairasta. mutta ilmeisesti kumminkin onnellinen loppu. tätyy kyllä tänään lukea loppuun.

t ap

Vierailija
8/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku vertaa esim siihen että pakotti pojan syömään ammoniakkia ja olemaan syömättä 10 päivää ja lukitsi sinne vessaan sinne ammoniakin ja pesuaine höryyn.

Vierailija
9/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eukko (äiti) joutunut mihinkään edesvastuuseen rikoksesta (kidutuksesta), vai onko päässyt kuin koira veräjästä vai..?

Vierailija
10/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onkohan vastuuseen joutunut. mutta se selviää varmaan ton kirjan lopussa.

t ap

Vierailija
11/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja oli todella järkyttävä. Kuitenkin jostain syystä pidän juuri tuollaisista tositapahtumiin perustuvista, psykologisista kirjoista. Yks " suosikeistani" , mutta eniten varmasti sen takia, että mies on itse rohkaistunut kertomaan tarinansa.

Myös Torey Haydenin kirjat ovat todella hyviä, myös tositapahtumiin perustuvia. Mm. Nukkelapsi ja Hiljaisuuden lapset - loistovalintoja, jos ette ole lukeneet!

Vierailija
12/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle,olen lukenut kirjan kerran ja juuri nyt luen poista kertaa,ahdistava kirja mutta pakko sanoa että hieno selviytyminen=)

ei olisi kaikilta onnistunut,enkä ihmettele=(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi