Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi tämän talon "oikea" hinta?

Vierailija
21.02.2014 |

Tuollainen kohde: http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8079791

Mikäköhän olisi sen "oikea" hinta? Paikkahan laskee hintaa, kun on noin pohjoisessa, toisaalta vesi heti vieressä. Ihan nätti talo, mutta eihän se mitenkään erityinen ole.. Mikä teistä siis olisi osuva hinta tuolle talolle? Onhan se toisaalta aika uniikki.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä aika kamala, miksi toi sisäkatto on niin matalalla. Keittiö ja se kiviseinä ei yhtään mun makuun. Ja sijainti, jösses. Pitää tykätä lapista että tosta mitään maksais.

Vierailija
2/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hornantuutissa. Hankalan matkan päässä ja todella kaukana palveluista. Ei tuo ole mitenkään ihmeellinen. Samalla rahalla saisi jo luksusta, enkä todellakaan tarkoita maisemia tai veden läheisyyttä. En ikinä maksaisi tuosta yli 250.000 e. Sellaista hinkua ei itselläni ole noille lakeuksille.

Kuka tuonne haluaa erakoitumaan?

Nou thänks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tontti nostaa hintaa.

Talo 250t ja tontti 50t? Aika hatusta heitin.

Vierailija
4/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hieman sisustusta vaihtaisin, mutta muuten aivan ihana. Ostaisin ja muuttaisin heti, jos olisi työtä tiedossa tuolla. Tai saisin lottovoiton. En voisi kuvitella ihanampaa, kuin olla kaukana kaikesta ja kaikista.

Vierailija
5/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa helvetin iso ja sisältä on kyllä ainakin saatu näyttämään ahtaalta. Ei ne tuota hintaa saa, tai saavat mutta myyntiaika on lähempänä kahta vuotta. Katso kohdetta uudestaan elo-syyskuussa. Vaikea on tingata 100000, anna niiden ensin tiputtaa puolet.

Vierailija
6/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sisäkatto näyttää olevan tavallista matalampi. Mä taas tykkäsin tosta keittiön ja olkkarin kiviseinästä. :) 

ap

Vierailija
7/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tontti ja vesialue. Oikea hinta on se, minkä joku siitä maksaa. Ei voi ajatella, ettei pohjoisessa mikään maksa mitään, rakentaminen maksaa sielläkin. Oikea hinta on se, minkä joku siitä maksaa.

Kenenköhän taiteilijan piilopirtti tuo on?

Vierailija
8/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tontti ja vesialue. Oikea hinta on se, minkä joku siitä maksaa. Ei voi ajatella, ettei pohjoisessa mikään maksa mitään, rakentaminen maksaa sielläkin. Oikea hinta on se, minkä joku siitä maksaa.

Kenenköhän taiteilijan piilopirtti tuo on?

Vierailija
9/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, maisemat on kyllä ihanat! Ja musta tollainen rauha olisi ihanaa, siis ettei naapuri ole niskaan hengittämässä ja on vähän oman onnensa nojassa. Ja tontti tosiaan nostaa hintaa kyllä. Mietin sitä, että tuosta _talosta_ en kyllä vaikka Tampereella maksaisi 300000e enempää, ja jos vertaa esim 120m2 talo tuolla = 150000e ja Tampereella 250000e. Noin about samanlaiset ja -kuntoiset talot. Eli olisiko toi 200000 talo ja 50000 tontti? :)

ap

Vierailija
10/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kuutta huonetta. Itse laskin kolme. Kellarissa ei ole ikkunoita huoneissa, joten eivät ole ikkunoita. Rakennettu miten sattuu. Ei ole tuulikaappia tms. vai onko sisäänkäynti "askarteluhuoneen" kautta?

Hinta on sinänsä yhdentekevä, koska tuollaisella talolla ei ole kysyntää.

Vierailija
11/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla hinta tulee tippumaan lähemmäs satatuhatta. Itse asunto ei kummoinen, maisemat sen sijaan upeat! Veikkaisin tontin arvoksi 80tonnia ja talolle 170tonnia.

Jos rakennus olisi Inarijärven rannalla ja tontti ulottuisi järveen, hinta olisi alakanttiin ;)

Vierailija
12/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua mitä tollaset mökit maksaa mutta ite en maksais kyllä koko setistä yli 200.000. Mä oon käsittäny että vanhat mökit myydään alle 100.000

Vierailija
13/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap paikkakuntalaisia? Vai muuten vaan haluaisit muuttaa täydelliseen omaan rauhaan? Itse olen Ivalosta kotoisin, mutta en sinne enää muuttaisi. Toisinaan kyllä kaipaan kotiseudulle:0)

Vierailija
14/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla Ivalossa ja ympäristössä tuollaiset uudet talot maksavat paljon, johtuu varmaan siitä, että etelän ihmiset ostavat niitä.

Vierailija
15/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon nähnyt ton. Jotenkin huono fiilis tulee talosta, sellanen ei kutsuva. Jos laittaisivat vähän sisustusta uusiks, niin sitten ois helpompi myydä meille etelän hienoperseille. Ei sillä, että mulla varaa olis. Ja tyhmää myydä 6h+k talona, kun makkareita on oikeesti vaan yksi kunnollinen. Hintaan 200 ke vois saada myytyä.

Vierailija
16/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihana toi ympäristö. Huokaus.

Vierailija
17/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13:lle: En ole paikkakuntalaisia. Mahdollisesti työn perässä tonne oltaisiin muuttamassa (mutta vain vuodeksi). Siksi katselin myytäviä ja vuokrattavia ja toi tuli vastaan. Mun mielestä tossa on hintaa kyllä paljon, mutta oishan se aika muutos asua tollaisessa rauhassa vs. etelän taajama..

Vierailija
18/28 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat maisemat, mutta talo sisältä aivan kammottava. Hinta aivan liian korkea sijaintiin nähden, 180 000 alkaisi jo kuulostaa realistisemmalta.

Vierailija
19/28 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta singahtaminen taloon tarkoittaa sataa makaraisenpistoa. Kaynti saunassa suojattunakin on viisisataa pistoa lisaa.

Nopeilla syoksyilla voi selvita vahemmillakin osumilla. Viikon jalkeen on hyvat vibrat.

Vierailija
20/28 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, 19 on kyllä oikeassa! Lapissa luonto tuo sitten niitä huonojakin puolia. :P:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan