Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi velat parveilee tällä palstalla?

Vierailija
21.02.2014 |

Eikö ole muita palstoja?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritäänkö me sua jotenkin?

Vierailija
2/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ovat velat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hakevat ja saavat vahvistusta valinnalleen. Ja saavat sitä vahvistusta, koska täällä äidit voivat nimettöminä purkaa väsymystään, turhautumistaan ja ties mitä tunteita. Velat sitten lukee niitä ja ovat niin maan tyytyväisiä, etteivät ikinä tehneet lapsia.

Vierailija
4/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle!

Vierailija
5/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen selityshän kuuluu, että "tämä on Suomen vilkkain keskustelupalsta, jossa on aiheita laidasta laitaan" ja "palstan nimihän on Aihe Vapaa, joten..."

Yeah right.

Vierailija
6/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?

Vierailija
7/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 21:57"]

Häiritäänkö me sua jotenkin?

[/quote]

Ette häiritse ollenkaan. Ihmettelen vaan. Itellä kun on isompi lapsi, niin ei pienten lasten äitien jutut kiinnosta enää yhtään. Mut hyvä jos jotkut on avarakatseisempia ja jaksaa jakaa toisten asioita.

Vierailija
8/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö kuin se miten jotkut ateistit hakeutuvat aina väittelemään uskovien kanssa. Se vahvistaa omaa vakaumusta. Vähän kuin jos minä menisin Hommafoorumille.

Vierailija
9/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minä käyn täällä ihan muista kuin vauvoihin tai lapsiin liittyvistä syistä. Eihän täällä yleensä niistä keskustella. En tosin ole vela vaan isojen lasten äiti. Kyllä täällä voi velakin ehkä käydä vain vilkkaan foorumin vuoksi.

Vierailija
10/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hommafoorumia?

Vierailija
11/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan samasta syystä kuin täällä muutkin "parveilevat". Tämä on varmaan aktiivisimpia palstoja kuitenkin.

Vierailija
12/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Googlettannu vauvan vihaamis juttuja ja eksyny tänne vauvan teko sivulle...

Vierailija
13/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vela?

Entäs lassukka?

Wt?

Mitä vitun kieltä täällä puhutaan

Vierailija
14/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan veloja koko ajan ja tänne löytää googlella tosi helposti...

Vierailija
15/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllästynyt riemurasiaan ja suoli24;jään, ja olen niin tyhmä etten osaa enklantia, niin käyn täällä, sen minkä uussuomelta ja tiedeleheltä kerkkeen. ilitapanomat ja ilitapodoma on jiänneet miulta

Vierailija
16/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peukutuksista taas huomaa, että keitä täällä on eniten. Ei tästä muuta johtopäätöstä voi tehdä kun, että veloilla ei ole elämää ja notkuvat täällä enemmän kun me äidit. Voi voi, on se sääli. 

Vierailija
17/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska tämä on vapaa keskustelufoorumi kaikille, jotka haluavat kirjoittaa ja ilmaista mielipiteensä.

Minä olen naimisissa, kahden lapsen äiti ja olen kiinnostunut kovasti kaikenlaisesta ajatustenvaihdosta. Usein asioita voi katsoa monesta eri näkövinkkelistä, eikä niitä itse tule edes ajateltua.

Hienoa, että täällä käy kaikenlaisia keskustelijoita, joilla on näkemystä erilaisista elämän vaiheista.

Vierailija
18/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:39"]Täällä haukutaan veloja koko ajan ja tänne löytää googlella tosi helposti...

[/quote]

Pölöpölö. Täällä nimenomaan haukutaan kotiäidit maanrakoon ja velat ja heidän aloituksensa ja lässytyksensä elämästään peukutetaan kattoon.

Vierailija
19/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:39"]Täällä haukutaan veloja koko ajan ja tänne löytää googlella tosi helposti...

[/quote]

Pölöpölö. Täällä nimenomaan haukutaan kotiäidit maanrakoon ja velat ja heidän aloituksensa ja lässytyksensä elämästään peukutetaan kattoon.

Vierailija
20/22 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusleikki: veneharrastajien sivuilla on Aihe vapaa-palsta. Sinne tulee keskustelijoita, joiden mielipiteitä ovat: "vihaan veneitä", "tykkään kyllä muiden veneistä, mutten ikinä hankkisi omaa venettä", "minua säälittää ne, joilla on vene, elämä menee hukkaan" jne. Etkö pitäisi noita keskustelijoita täysinä idiootteina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan