Miten voin selvittää, onko totta, että
olen lyönyt humalassa kerran miestäni n. 15 vuotta sitten? En muista tällaista tapahtuneen. Mies kertoi tämän tilanteessa, kun sanoin hänelle, että jos ei lopeta minun ja lasten tönimistä elikkä väkivaltaista käytöstä, otan lapset ja lähden. Mies intti ensin, että hän ei ole töninyt. Mutta on töninyt useinkin. Mies sanoi sitten, että "itse olet väkivaltaisempi, olet kerran lyönyt minua ja minä en sentään lyö". Sitten kysyin, että miten niin. "muisteleppa vähän, muisteleppa" No en muistanut ja mies sitten kertoi yllä mainitun.
En ole millään tapaa väkivaltainen, koskaan ollutkaan. Mutta kai tuo sitten voi pitää paikkansa, kun mies noin sanoo. Mutta siis miehen mielestä, jos yritän lähteä, hän voi sitten sanoa tuon, että olen lyönyt häntä ja en ole sovelias lasten vanhemmaksi...
Kommentit (3)
ei sitä valitettavasti pysty mitenkään selvittämään, eli sinun täytyy vain joko uskoa miehen sanaam tai olettaa että hän valehtelee kun piti keksiä jotaim puolustuksekseen. Minkäänlaista väkivaltaa sinun ei tule eikä pidä hyväksyä, vaikka sitten olisitkin joskus kauan sitten humalapäissäsi miestäsi läimäissyt. Eli stoppi kaikenlaiselle väkivallalle, jos ei lopu niin mies vaihtoon!
On vähän kuin minulla. On 3 vaihtoehtoa: todella olen lyönyt, mutta en muista/ en ole lyönyt vaan mies on itse keksinyt sen/ on ollut joku sellainen tilanne, että mies on kokenut sen uhkaavaksi ja uskoo itsekin sen tapahtuneen.
Kaikki sekä pelottavia että surullisia vaihtoehtoja.
Ja sä nyt sitten vain uskot ja jäät altistamaan lapsesi väkivallalle? Lähde nyt menemään, ei ole kovin pätevä väite oikeudessa tuollainen..