Sohvaperunamammat: puolen tunnin juoksulenkki hujahtaa tosta noin!
Ihan totta, 30 minuutin reipas juoksulenkki (5 km) hujahtaa hetkessä! Sinä aikana ehtii kuunnella kuusi tai setsemän kappaletta lempimusiikkia Spotifysta ja sen jälkeen on huikean hyvä olo. Vaikka kuinka väsyttäis lenkille lähtiessä, niin aivan takuuvarmasti fiilis on treenin jälkeen mieletön. Sit suihkuun ja sohvalle kattoon telkkua :)
Miksi sinä et ottaisi tätä helppoa ja terveellistä tapaa omiin iltoihisi? Tai aamuisin, toimii se silloinkin.
Kommentit (31)
En jaksa, eikä tästä pääse juoksemaan, kun ei oo katuvaloja.
Miksi enää ei koskaan puhuta lenkistä, vaan jokainen suoritus on aina 'treeni'?
Treeni. Treeni. Treeni. Fitness. Fitness. Kyykky. Kyykky. Raejuusto ja rahka.
Tiiäkkö. Tänään just päätin että viikonlopun aikana käyn etsimässä alennuksesta jotku urheilutennarit tai vastaavat joilla aion ihan oikeasti lähteä pientä lenkkiä vetämään. Aloittelijana ja rv18. Oon ollu niiiiin laiska ja painan järkyttävästi!
En jaksa juosta 30minuuttia. Eikä kiinnosta liukastella tuolla kaduilla. Eikä se olo ole mahtava sen jälkeen. Lähinnä oksettaa ja olo aivan voimaton. En vaan tykkää urheilusta. Kävelen pakon edessä.
Terv. 85kg/180cm sotanorsu jolla paha penikkatauti molemmissa jaloissa.
Niin samaa mieltä! Juoksin tänään just suorilta saman, ilman harjoittelua siis. Ihanaa!
Mä juoksen tunnin lenkin viisi kertaa viikossa. Puolen tunnin lenkki on liian lyhyt...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:04"]Mä juoksen tunnin lenkin viisi kertaa viikossa. Puolen tunnin lenkki on liian lyhyt...
[/quote] oletko sohvaperuna. Aloitus oli heille
onko tosta sitten jotain hyötyä? Jos on helppoa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 21:55"]Tiiäkkö. Tänään just päätin että viikonlopun aikana käyn etsimässä alennuksesta jotku urheilutennarit tai vastaavat joilla aion ihan oikeasti lähteä pientä lenkkiä vetämään. Aloittelijana ja rv18. Oon ollu niiiiin laiska ja painan järkyttävästi!
[/quote]
Älä nyt ainakaan juosten niitä lenkkejä vedä! Minä, monta vuotta juossut pystyin juoksemaan rv 20 asti. Ei todellakaan suositella aloitettavaksi juoksua raskausaikana.
Juoksulenkkarit (uudet) hommattu kun oli alessa puoleen hintaan. Nyt odottelen että täällä korvessa lumet sulaa ja että synnytyksestä ois vähän pidempi aika. Parasta mielen nollausta
Kunpa voisinkin, antaisin aika paljon jos voisin edes pari juoksuaskelta ottaa.
Mikset sä vaan makaa sohvalla sohvaperunana? Se on kivaa eikä tuu hiki, spotifyakin voi kuunnella. On tosi kivaa, mikset sinäkin kokeilis?
Harva sohvaperuna juoksee puolessa tunnissa viittä kilsaa, vaikka kuinka yrittäisi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:17"]
Miksi vain puoli tuntia?
[/quote]
Siksi että eilen oli jalkapäivä ja huomenna on 90 minuutin intervallitreeni. Ja siksi että töissä vierähti 10 tuntia ja kello oli jo yhdeksän. En meinannut jaksaa lähteä ollenkaan, mutta sitten päädyin 30 minuutin pyrähdykseen, jotta saan edes vähän raitista ilmaa ja hyvän mielen. Kannatti! ap
Näkikö lapset sua ollenkaan päivän aikana ap?
Mä kuolisin jos juoksisin 30min putkeen.