Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuheampi tukka?

Vierailija
04.03.2014 |

Millä keinoin vahvistaa ohentuvaa hiusta? Jotakin ruokavalionmuutosta kai sillä eikös hiuksen rakenne riipu siitä miltä se päänahasta lähtee. Mitä pitäisi siis syödä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin fosvokoliini ravintolisää ja sen jälkeen on hiukset parantuneet värjäyksen jälkeen elottomat kuivat ja katkeilevat nyt on jo muutaman viikon sisällä selkeä ero. Paksujen saamiseen ei ole apuja paitsi ehkä lisäkkeet ja pidennykset. Opettelee hyväksymään itsesi kuten olet, olet kaunis.

Vierailija
2/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:00"]

itse ostin fosvokoliini ravintolisää ja sen jälkeen on hiukset parantuneet värjäyksen jälkeen elottomat kuivat ja katkeilevat nyt on jo muutaman viikon sisällä selkeä ero. Paksujen saamiseen ei ole apuja paitsi ehkä lisäkkeet ja pidennykset. Opettelee hyväksymään itsesi kuten olet, olet kaunis.

[/quote]Joo. Minusta vaan alkaa tuntua, että ajan kohta pääni siiliksi kun hiuslaatu on mennyt niin totaalisen surkeaksi. Mulla on kyllä ihan kaunismallinen pää, että jos vaan uskaltaisi niin voisin jopa näyttää ihan söpölle. ; ) Ainakin paremmalle kuin tämän hampun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nioxin tuotesarja, kannattaa kokeilla!

Vierailija
4/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mitä syöt ei voi vaikuttaa jo olemassaolevaan hiukseen. Ne vaikuttavat, jos vaikuttavat, vain siihen uuteen osaan joka kasvaa. Numero 2:n havaitsema vaikutus on siis vain mielikuvituksen tuotetta. Muutamassa viikossa kun hius kasvaa alle sentin.

Syö ap terveellisesti ja monipuolisesti, ei sitä sen tarkemmin voi tässä avata. 

Vierailija
5/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pii ja biotiini voi vahvistaa hiuksia, ja tietty päänahan hieronta parantaa verenkiertoa. Lisäksi olen jostain lukenut, että risiiniöljy vahvistaisi karvankasvua. Se kannattaa vain sekoittaa johonkin kevyempään öljyyn, jos sitä päänahkaan laittaa, sillä se ei muuten lähde millään pois. Muutenkin kannattaa vähentää kemikaalikuorma mahdollisimman pieneksi.

Vierailija
6/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:08"]

Pii ja biotiini voi vahvistaa hiuksia, ja tietty päänahan hieronta parantaa verenkiertoa. Lisäksi olen jostain lukenut, että risiiniöljy vahvistaisi karvankasvua. Se kannattaa vain sekoittaa johonkin kevyempään öljyyn, jos sitä päänahkaan laittaa, sillä se ei muuten lähde millään pois. Muutenkin kannattaa vähentää kemikaalikuorma mahdollisimman pieneksi.

[/quote]Kemikaalikuorma mulla ainakin on pieni. Missä ruoka-aineissa on piitä ja biotiinia?

Vierailija
7/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasta ainakin saa biotiinia.

Vierailija
8/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:14"]

Munasta ainakin saa biotiinia.

[/quote]

Ja muita karvankasvulle ja iholle suotuisia aineosia.

Vierailija
9/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin tosta Nioxiinista kokemusta? Katselin tuotteita, mutta nuohan on vaan jotain hoitoaineita, shampoita yms. joten kuulostaa uskomattomalta miten niillä voisi harveneviin hiuksiin saada apua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän