Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lipsautti totuuden

Vierailija
05.11.2020 |

Katsottiin miehen kanssa ensitreffit alttarilla ja mies nauroi Katin ja Jannen kohdalla Jannen huomaavaisuudelle ja romanttisuudelle. Mies totesi että helppoahan se on miehen olla tuollainen kun on saanut tasoaan paremman naisen. Että miettii päivittäin "olenpa onnekas kun tuon sain". Silloin kuulemma huomaavaisuus ja romanttisuus tulee kuin itsestään. Enpä voinut kuin istua suu auki. Meillä ei siis tällaista käytöstä ole näkynyt kuin suhteen alussa.

Nykyään minä hoidan kotityöt ja järjestän yllätyksiä arkeen ja juhlaan. Mies olettaa minun tekevän paljon hänen eteensä mutta hän ei koe tarpeelliseksi että minuakin voisi huomioida ja ilahduttaa. Tulipahan selväksi että miksi ei.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkä ovat teidän tasot, oikeasti?

Noh... Minä olen pitkä, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, tyylikkäästi pukeutuva nainen jolla on kaksi korkeakoulututkintoa (toinen näistä otm) ja olen asiantuntijatyössä. Olen sosiaalinen, hoidan kotia ja haluan välillä ilahduttaa läheisiäni järjestämällä yllätyksiä. Mies on pitkä ja raamikas, mutta hieman ylipainoinen. Pukeutuu lähinnä verkkareihin ja t-paitaan eikä halua panostaa pukeutumiseen edes erikoishetkinä. Hän on yo mutta tämän jälkeen koulutukset jääneet puolitiehen sinnikkyyden puutteen takia. Mies työskentelee yhtiössä jonka minä perustin ja tekee työtä minkä minä hänelle opetin. Miehellä on sosiaalisten tilanteiden kammo, huonot suhteet perheeseensä ja kodin ja suhteen hoito ei häntä kiinnosta.

AP

Vierailija
22/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on sanonut halveksivaan sävyyn, että on korkeatasoisempi kuin minä. En tiedä, miksen eronnut silloin, olisi varmaan kannattanut. En enää ole rakastanut ja halunnut häntä, eikä hänkään varmaan minua. Epäilen että hän on kanssani rahan takia, en tiedä, miksi mä olen hänen kanssaan.

Eroaminen on kai edelleen mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron jos puolisoni pitäisi Katia jotenkin erityisen tasokkaana :'D

Vierailija
24/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh... Minä olen pitkä, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, tyylikkäästi pukeutuva nainen jolla on kaksi korkeakoulututkintoa (toinen näistä otm) ja olen asiantuntijatyössä. Olen sosiaalinen, hoidan kotia ja haluan välillä ilahduttaa läheisiäni järjestämällä yllätyksiä. Mies on pitkä ja raamikas, mutta hieman ylipainoinen. Pukeutuu lähinnä verkkareihin ja t-paitaan eikä halua panostaa pukeutumiseen edes erikoishetkinä. Hän on yo mutta tämän jälkeen koulutukset jääneet puolitiehen sinnikkyyden puutteen takia. Mies työskentelee yhtiössä jonka minä perustin ja tekee työtä minkä minä hänelle opetin. Miehellä on sosiaalisten tilanteiden kammo, huonot suhteet perheeseensä ja kodin ja suhteen hoito ei häntä kiinnosta.

AP

Aa no nyt kuulostaa siltä, että olisko mies kehittänyt itselleen suojan pitämällä itseään sun yläpuolella, kun oikeasti kokeekin olevansa alapuolellasi. Kuulostat upealta! Mies se taitaa alemmuudentuntoinen ja romantiikannälkäinen olla? Juttele sen kanssa silti.

Vierailija
25/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on itse jotain alatasoa  :(

Niin on ap itsekin, kun kirjoittelee tällä miesvihapalstalla.

Vierailija
26/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihan varmasti tapahtui.

Ei kukaan oikeasti puhu mistään hiton tasoista, varsinkaan puolisolleen. Paitsi tällä palstalla ja Porvoossa.

Vierailija
27/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oikeasti puhu mistään hiton tasoista, varsinkaan puolisolleen. Paitsi tällä palstalla ja Porvoossa.

Äläs nyt, tokihan kahden yliopistotutkinnon asiantuntijatyöntekijä ehtii kiukutella vauvapalstalla jostain mitä verkkaripuoliso sanoi tv-ohjelmasta...

Vierailija
28/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

sellaiset voimafantasiat. seuraavalla kerralla vähän vähemmän tuota itsesi ylikehumista, niin voisi olla uskottavampaa. 

Vierailija
29/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, tokihan kahden yliopistotutkinnon asiantuntijatyöntekijä ehtii kiukutella vauvapalstalla jostain mitä verkkaripuoliso sanoi tv-ohjelmasta...

Aika vääristynyt kuva asiantuntijatyöstä sulla jos et pidä tätä mahdollisena...

Vierailija
30/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa aina valita mies, joka tykkää naisesta enemmän kuin nainen miehestä. Valitkaa ne teihin ihailevasti suhtautuvat miehet, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa vuoksenne.

Vierailija
31/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaa aina valita mies, joka tykkää naisesta enemmän kuin nainen miehestä. Valitkaa ne teihin ihailevasti suhtautuvat miehet, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa vuoksenne.

Näin aina teenkin, minkä seurauksena noin vuoden mittaisia suhteita, kun se ainoa asia miksi jaksoin miestä, katoaa.

Vierailija
32/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

sellaiset voimafantasiat. seuraavalla kerralla vähän vähemmän tuota itsesi ylikehumista, niin voisi olla uskottavampaa. 

Ärsyyntyneenä kun kirjoittaa unohtaa helposti mainita puolison hyviä puolia... Mutta kaikki mainitsemani asiat on totta. Voisin lisätä että mies on kasvoiltaan komea ja hyvä käsistään. Sellainen "miesten mies". Häneltä onnistuu siis remppahommat, puunkaato yms. asiat.

AP

Vierailija
33/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset avannut suutasi ja kysynyt, että mitkäs meidän tasot ovat?

Meidän suhteessa voi sanoa, että olemme ihan saman tasoisia miehen kanssa. Nähdään yhtä paljon vaivaa suhteen eteen, mutta saatetaan myös olla yhtä laiskoja romanttisuuden kanssa. Aina ei jaksa. Onpa muuten onni, että on samalla tasolla miehensä kanssa. Josko tänään tekisi jotain extraa suhteen eteen.

Sellaista suhdetta ei taida ollakaan missä ovat eri tasoilla, saatika että myöntäisivät sen

Vierailija
34/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein, että niin tasokas et sinä eikä miehesi ole, että teillä olisi rohkeutta keskustella tästä asiasta?

Perimmäinen ongelma taitaa olla miehen vetelyys, johon sinä olet vuosien  varrella turhautunut. 

Vierailija
35/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, pitkähiuksinen, kahden korkeakoulututkinnon normaalipainoinen ihminen, tyylikäskin vielä.

Ihan peruspirkko olet viitekehyksessäsi.

Vierailija
36/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 herätys nyt.

Vierailija
37/37 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kertomasi perusteella miehesi parhaat puolet eivät ole ihmissuhteissa. Semmoisetkin mörrimöykyt saattavat hetkeksi innostua esittämään kohteliasta, jos ihastuvat.

Tämä ei kumminkaan tule jatkumaan, kun suhde vakiintuu. Mies palaa lajityypilliseen käytökseensä, kun ensihuuma haihtuu.

Eli ap, ole huoleti. Miehesi on mikä on, pidä tai jätä. Kai hänessä jotain hyvää olet nähnyt, kun olet hankkinut ikuiselle ylioppilaalle työpaikankin. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan