perjantai-ilta..miksi olet av-palstalla??
Kommentit (23)
Mikä perjantaista tekee niin erikoisen ettei voisi olla palstailemassa?? Ai niin joo unohdin, pitäisikin ollaa baarissa ryyppäämässä...
Istun sohvalla ja lapset touhuaa omiaan. Ei tässä perjantaissa mitään niin erikoista ole.
Mies treeneissä, ja 3kk vauva nukkuu.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:12"]
Ukko makaa sohvalla ja kattoo telkkaria, kuten joka ikinen päivä, hetki, minuutti ja sekuntti. Olen meikannut ja laittanut parhaimmat vaatteet päälle. Miestä ei kiinnosta. Huoh.
[/quote]
Sama tuo telkkarin pakonomainen kyttääminen. Ei edes kuule mitään mitä sille sanon, kun telkkari on päällä PERKELE.
Mulla sama :D Mies kyttää telkkaria eikä kuule eikä näe mitään muuta!! Hermot menee tollasen kanssa........
Ollaan miehen ja lapsen kanssa kotona, mies kipeänä ja olen itse raskaana. Kohta tyttö suihkun kautta nukkumaan ja sitten hieman karkkia ja hyvä leffa.
Koska teoriassa mulla on menossa vasta tiistai-ilta. Mun työviikko alkoi torstaina ja jatkuu viikonlopun yli. Aamulla pitää mennä töihin aikaisin, joten mitään ihmeellistä ei tänä iltana ehdi tekemään. Siksi av:lla.
Makaan koneella ja kato tv, kuten n. 80 % illoista. Miesystävä on lätkäillassa toisaalla. En vielä tiedä jäänkö kotiin vai lähdenkö ulos. Yleensä aina kun on vapaailta lähden ulos.
Täällä on kivempaa kuin baareissa
Av-palsta on parempaa viihdettä kuin tv. Täällä saa itse osallistua, tv on passiivista nököttämistä. Samalla tässä on sivulehdillä kaikenlaista sälää, surffailen netissä, kuuntelen musaa ja luen iltikset nettiversioina.
Baarit ja känniörvellykset ei kiinnosta.
Mies nukuttaa vauvaa ja minä olen koneella. :)
Ipana hoitaa iltapalaa ja muita iltatoimia. Odottelen, että tuo iltasadun.
Mies on autotallissa hinkkaamassa jotain lautaa, khh remontti menossa.
Koska ei oo kukaan valtaamassa konetta multa. Tässä samalla seuraan Kanada-Usa peliä. Lapsi on harrastuksensa parissa ja mies töissä.
Käytiin just luistelemassa, lapset nukahti väsyneinä ja odotan miestä suihkusta ;)
Mies töissä, 5kk nukkuu ja ittee ei viel väsytä.
Ukko makaa sohvalla ja kattoo telkkaria, kuten joka ikinen päivä, hetki, minuutti ja sekuntti. Olen meikannut ja laittanut parhaimmat vaatteet päälle. Miestä ei kiinnosta. Huoh.