Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kotiäiti, jolta kukaan ei kysy mitä kuuluu - mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
04.11.2020 |

Kuinka voit?

Itse olen kahden pienen lapsen kotiäiti, mies tekee töitä ulkomailla joten olen viikot lasten kanssa itsekseni. Tervehdin kaupan kassaa ja "neuvolan tätiä", jälkimmäistäkin erittäin harvoin nykyään. Ei ole ystäviä, vain syvää yksinäisyyttä. Kukaan ei koskaan kysy kuinka minä voin. Surettaa, masentaa, väsyttää.
Koronan aiheuttamat rajoitukset ei paljon auta tilannetta, kun lapsiperheiden palveluita on paljon suljettuna (asukaspuistotoiminnat jne...)
Mistä voisi löytää seuraa näin korona-aikaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tää. Istun kotona, hoidan lasta, siivoan kotia, laitan ruokaa... mies tulee illalla töistä käytyään salilla ja kavereiden kanssa oluella ja valittaa, miten rankkaa on eikä millään jaksaisi nyt viedä lasta nukkumaan. Valittaa myös kasvavaa pyykkivuorta, eihän hän nyt suinkaan pyykkiä ehdi pestä.

Yöunet jää 4-6h mittaisiksi, neuvolasta Ja lääkäristä yrittänyt jo kuukausia saada apua turhaan ja pikkuhiljaa tuntuu et voisi hypätä sillalta alas ku ei vaan enää jaksa. Neuvolasta lähinnä tulee syyllistävää palautetta, lapsen ruokintakin on ihan vääränlaista ja mitään en osaa äitinä. Mies ei ymmärrä kun valitan väsymystä, tässähän sä vaan istut kotona ja katsot Netflixiä kaikki päivät!

Kavereita kyllä on, mutta niitä ei kerkiä nähdä ikinä. Oon ollut kipeänä jo monta viikkoa eikä flunssa vaan helpota, minnekään ei voi mennä.

On tämä kotiäidin elämä ihanan rentoa ja helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ime munaa, ap!

olet hirviö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi