Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Mikä kolmanneksi nimeksi?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:20"]
"Mummonimet" on ihania, ei tarvitse olla mitään trendipelleily nuorekasta nimeä. Minustakin Hilda Maria toimii hyvin, ilman kolmatta nimeä.
[/quote]
Mä olen käsittänyt, että mummonimet ovat nimenomaan trendikkäitä. Mikä on trendipellenimi sun mielestä?
Katariina
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:20"]
"Mummonimet" on ihania, ei tarvitse olla mitään trendipelleily nuorekasta nimeä. Minustakin Hilda Maria toimii hyvin, ilman kolmatta nimeä.
[/quote]
Mä olen käsittänyt, että mummonimet ovat nimenomaan trendikkäitä. Mikä on trendipellenimi sun mielestä?