Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myöhäisestä keskeytyksestä selviäminen

Vierailija
21.02.2014 |

Rakenneultrassa viikoilla 19+2 todettiin sikiön vaikea sydänvika, ennuste erittäin huono ja lapsi joutuisi kärsimään paljon ensihetkistään alkaen, jos eloon edes jäisi. Päädyimme keskeytykseen, joka tulossa rv20+1. Olen aivan riekaleina. Ensimmäinen lapsi kyseessä, olen lähes kolmekymppinen ja viettänyt melkein joka päivä plussan jälkeen suunnitellen vauvahankintoja ja elämää vauvan kanssa. Olen henkisesti hyvin vaativassa työssä ja töihin palaaminen tuntuu tällä hetkellä aivan mahdottomalta, hyvä jos jaksan kotona pieniä askareita tehdä. Tuntuu, että tarvitsisin kunnon irtiottoa arjesta, esim. parin kuukauden ulkomailla oloa, että pääsisin eroon tästä kaikesta ja jaksaisin jälleen suunnitella uutta raskautta. Miten nopeasti olette selvinneet takaisin normaaliarkeen myöhäisen keskeytyksen/keskenmenon jälkeen? Entä miten nopeasti olette yrittäneet uutta raskautta ja miten raskaus on sujunut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot. Ihan hirmuisesti tsemppiä teille!

Itse en ole vastaavaa kokenut, mutta auttaisiko jonkinlaisen päiväkirjan pitäminen, johon voisit rauhassa kirjoittaa syvimmät tuntemuksesi?

Lääkäri kertonee, milloin voitte taas yrittää.

Vierailija
2/2 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2-3 viikon sairasloma, vähän liian vähän. Mutta en olisi selvinnytkään ellen olisi ollut muutamaa kuukautta myöhemmin raskaana. Oli todella raskas kokemus. Otan osaa! Enkelinkosketus-foorumista voi olla sullekin apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla