Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomassa parhainta

Vierailija
21.02.2014 |

Olen lasten kanssa talvilomalla ja parhainta tässä on se, että ollaan vaan kotona! Ei harrastuskiireitä, omia tai lasten, eikä työpaineita. Voidaan vaan olla ja möllöttää. Lapset kyllä on ulkoilemassa mutta MUN ei tarvii kuin olla. Ruuat toki teen, mutta muuten ei tarvii tehdä mitään :)

Olen katsonut digiboxin tyhjäksi, lukenut kirjoja, surffaillut netissä, nukkunut pitkään ja tehnyt vain sitä mikä minusta tuntuu hyvältä. 

Miehelle tämä asia on sopinut oikein hyvin koska kun minulla ei ole työ-tms stressiä niin jaksan häntäkin huomioida paljon paremmin!

Ihanaa!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se lomailu monesti onkin vain lasten kannalta parasta. Aikuisille väsyttävää, rasittavaa ja rahaa palaa. Lähdetään Lappiin hiihtolomalle lasten vuoksi, itselleni kyllä myöskin tuo kotonamöllötys olisi sopinut.

Vierailija
2/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla menty minnekkään kauppaa pidemmälle. Miksi olisi pitänyt? Lapset eivät ole halunneet lähteä edes mummolaan, haluavat vaan olla kotosalla. Kesällä reissataan sitten talvenkin edestä... 

Mikä pakko on talvilomalla reissata jonnekkin? Vaikka olis rahaakin? Miksi ei voi vaan olla? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justhan mä kirjoitin, koska lapset haluaa laskettelemaan.

Vierailija
4/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän arkemme ei ole kiireistä, joten lomilla energiaa riittää reissaamiseen ihan hyvin. Teen muutenkin illat ihan mitä huvittaa, joten tällä viikolla on reissu tuonut ihan mukavaa inspistä.