Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

verensokeri arvot

Vierailija
10.02.2014 |

Minulla todettiin rd ja sokerirasituksessa arvot olivat liian korkeat 1h ja 2h kohdalla. Kotona mittaillessa pöösen harvoin edes 5.3 asti. Lukemat näyttää yleisimmin 3.5 -4.8. Onko normaalia?

Jos oikein olen ymmärtänyt niin 7-10h syömättömyys pitäisi olla alle 5.5. Ja enhän minä pääse siihen koko päivänkään aikana!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alle 3.5 ei ole kuitenkaan ikinä mennyt!

Ap

Vierailija
2/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit arvot ovat 4-6 välissä,älä ny panikoi siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten tulee diabetes diagnoosi jos arvot ovat kotiseurannassa normaalit aina?

Vierailija
4/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten tulee diabetes diagnoosi jos arvot ovat kotiseurannassa normaalit aina?

Vierailija
5/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se diagnoosi tulee siitä rasitustestistä...

Vierailija
6/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aplle on tullut rasituksessa joku virhe.

Vierailija
7/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sun on ruokavaliolla helppo pitää arvot hyvinä, koska ne eivät nouse lähellekään rajaa. Herkkujen mättämistä kannattaa kuitenkin varoa, koska rasitustestissä jäit kiinni - tosin eipä yksittäinen rajojen ylitys vielä sokerivauvaa tee. Ole tyytyväinen vaan, luulisi että aika epätodennäköistä, että joudut insuliinia ottamaan, elleivät arvot loppuraskautta kohden huonone!

Vierailija
8/8 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Toivon mukaan ilman insuliinia selviää. Ja vauva pysyyy normaalikokosena. Netissä vaan on hirveen vähän tietoa 'alhaisista' arvoista. Kaikki koskee ylipainoa ja korkeita arvoja. Joita mulla ei ole ikinä ollut.