Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystäväni ei ymmärrä miksi laittaudun baariin?

Vierailija
20.02.2014 |

Poikaystäväni ihmettelee miksi valitsen vaatteita jo nyt lauantaita varten ja miksi laittaudun kun lähden ulos. hänen mielestään on väärin että laittaudun itseäni ja kavereitani varten. hän sanoo että valehtelen kun laittaudun itseäni ja kavereitani varten. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisen panettelua.

Vierailija
2/40 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies.

Vierailija
4/40 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvännäköinen nainen on parhaimmillaan laittamattomana. Omassa vaimossa vituttaa eniten se, että kotona ei ole mitään väliä miltä näyttää tai miten käyttäytyy, ei myöskään jos mennään kahdestaan ulos, mutta anna olla kun lähtee ns baanalle niin ei meinaa samaksi ihmiseksi tuntea kaiken helvetin pakkelin alla. Ei taida itsekään ymmärtää kuinka rumaksi itsensä maalaa. Säälittävää. Ihan sama kenelle laittautuu, mutta vituttaa tuollainen, ja kyllä siinä kunnioitukseni häntä kohtaan piirun verran aina pienenee joka kerta kun tätä mietin. Ja tällä siis ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa, tässä vaiheessa elämää ihan sama.

Vierailija
5/40 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:03"]

Niin miksi muuten pitää laittautua? Eikö sinne voisi mennä kavereiden kanssa ihan vaan ns arkikuteissakin jos ei meinaa pokata mitään yhden yön panoseuraa?

[/quote]

Laittautuminen=munaa, kiitos.

Vai voisiko sitä laittautua muuten vaan, ilman vastaavia taka-ajatuksia.. Itse muuten laittaudun usein vaikka istuisin yksin kotona enkä liikkuisi muualle kuin viemään roskapussin. Miksi? Huvikseni, siitä tulee parempi mieli...vai, odotanko sittenkin alitajuisesti postinkantajaa? Hmmhmm..

-_-"

Vierailija
6/40 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 00:38"]

En yleensä sano tätä, mutta miettisin oikeasti suhteen jatkoa. Tuo polku vie vain yhteen suuntaan, ja sen päässä odottaa henkinen ja jopa fyysinen väkivalta. Kun tarpeeksi kauan kuuntelen miehen kommentteja, et edes enää ymmärrä hänen kyykyttävän sinua ja pitävän sinua otteessaan. Ajattelet vain, että sinussa itsessäsi on jotakin vikaa.

[/quote]

Miltä naisista tuntuisi jos mies ostaa paljon hienoja vaatteita, käy parturissa juuri ennen baari-iltaa, muotoilee partaa, ostaa uutta tuoksua sitä varten ja päälle vielä toki siistii munakarvat ojennukseen jotta tulee huoliteltu olo kun lähtee ulos käymään.

Ettei vaan sattuisi käymään mielessä, haluaako mies jotain muutakin?

[/quote]

Mun mies ainakin trimmailee nenän ja korvat, ajaa parran, hiukset, käy suihkussa...

Yhdessä valitaan vaatteet ja tuoksut. 

Mä tykkään ajatuksesta, että kun se menee ilman mua ulos, se näyttää helvetin hyvältä. Se on mun kanssa ja kotiin se sieltä tulee. Hivelee siis itse asiassa MUN itsetuntoa, että mies näyttää hyvältä ja joku muukin haluis sen.

Vierailija
7/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 08:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 08:02"]Psykologisesti tuossa taustalla, siis laittautumisessa, on se ajatus, että "jos siellä kuitenkin tapaa jonkun...". Mun vaimo hommaa yleensä vielä uusia alusvaatteita, niin turha väittää etteikö juuri tuosta olisi kyse. Se kuitenkaan tarkoita, että pettäisi. Siis, jos ei tapaa jotain sellaista "jota ei voi mieleltään vastustaa".

Turha ap:n miehen on kuitenkaan olla mustasukkainen. Pitää vain osata tulkita annettuja vinkkejä oikein eikä olla niin tiukkapipo mahdollista pettämistä kohtaan. Se vaan on, että mitä pidempään elät, sitä enemmän näet tilanteita, jossa joku aina haksahtaa - jopa ne joista ei uskoisi - niin turha sitä itsekään on olla kuin paavi. Siitä vain bodataan ja urheillaan kroppa kuntoon, vedetään hieman kireämpää t-paitaa päälle, valitaan sopivat tuoksut ja lähdet baariin sekä käyttäydyt siellä kuten muutkin. Jos naistasi saa siellä vieraat miehet jututtaa, niin voit sinäkin tehdä tuttavuutta eikä tartte yksin nurkkapöydässä paavina istua. Hyvännäköisille ja treenatuille miehille riittää kysyntää, kyllä siinä mieli virkistyy, kun huomaa kelpaavansa muillekin kuin vain puolisollensa. Tsemppiä ja mustasukkaisuus pois! :)

[/quote]

Miksihän sun pitäisi kelvata kenellekään muulle kuin puolisollesi? En mä ainakaan kaipaa muilta huomiota, riittää mainiosti se huomio jonka mieheltäni saan:)

[/quote]

Hienoa että se riittää sinulle. Toivottavasti se riittää miehellesikin.

Itseni saama huomio on kyllä aina plussaa, oli se sitten naisilta tai miehiltä. Avokin saama huomio hivelee myöskin itsetuntoani, vahvistaa fiilistä siitä, että nyt on oikea Saalis verkossa, muutkin haluaa, mutta kukas sen sai... tuosta syystä puolisoni on syytä kelvata muillekkin kuin minulle.

Tosin en ole mustasukkaista tyyppiä. Kahlitseminen ei kuulu rakkauteen. Paitsi petipuuhissa.

[/quote]Toivottavasvti puolisosi lukee tuon ja ottaa eron välittömästi, kun ymmäertää millainen oikeasti olet. aisi itselleen varmasti paremmankin.

Vierailija
8/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 17:51"]

Ja sitten ulistaan kuinka suomalaiset naiset ovat niin tyylittömiä ja epänaisellisia.

[/quote]Kuka muka ulisee, ja missä?

Ymmärtäisi olla tyylikkäitä ja naisellisia puolisonsa seurassa, niin ei tulis ongelmia.

Minkähän takia sinne baariin muuten ylipäätään pitää mennä, jos on jo suhteessa? Tietenkin hakemaan PANOSEURAA. Puoliso ei siis suinkaan ole tyhmä kun on tuonkin jo tajunnut. Ero jo odottaa nurkan takana. Toivottavasti puoliso ottaa eron ennen kuin joutuu elareiden maksajaksi.

Vierailija
9/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 07:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:03"]Niin miksi muuten pitää laittautua? Eikö sinne voisi mennä kavereiden kanssa ihan vaan ns arkikuteissakin jos ei meinaa pokata mitään yhden yön panoseuraa?

[/quote]

Tulee nuhjuinen ja alipukeutunut olo, vähän kuin menisi juhliin arkivaatteissa. Joku istuskelupubi on asia erikseen.

[/quote]

Baarit eivät ole mitään juhlapaikkoja. Ihmiset menevät tekemään sinne VAIN kahta asiaa: juomaan itsensä känniin ja hakemaan panoseuraa. Kumpaa sinä teet?

[/quote]Täsmälleen näin. Eihän niissä voi edes keskustella, kun musiikki on aina niin kovalla.

Vierailija
10/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:00"]

En yleensä sano tätä, mutta miettisin oikeasti suhteen jatkoa. Tuo polku vie vain yhteen suuntaan, ja sen päässä odottaa henkinen ja jopa fyysinen väkivalta. Kun tarpeeksi kauan kuuntelen miehen kommentteja, et edes enää ymmärrä hänen kyykyttävän sinua ja pitävän sinua otteessaan. Ajattelet vain, että sinussa itsessäsi on jotakin vikaa.

[/quote]

Miltä naisista tuntuisi jos mies ostaa paljon hienoja vaatteita, käy parturissa juuri ennen baari-iltaa, muotoilee partaa, ostaa uutta tuoksua sitä varten ja päälle vielä toki siistii munakarvat ojennukseen jotta tulee huoliteltu olo kun lähtee ulos käymään.

[/quote]Jos mies laittaa itseään, niin sehän on 100% varma merkki siitä että se pettää.

Vierailija
11/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 17:51"]

Ja sitten ulistaan kuinka suomalaiset naiset ovat niin tyylittömiä ja epänaisellisia. Mikään ei taaskaan kelpaa.

[/quote]

Tässähän ulistaan siitä, että suomalaiset naiset ovat tarkoituksella tyylittömiä ja epänaisellisia miehensä seurassa ja muualla kuin voguen kannesta. Se, että ette halua näyttää hyvältä miehenne seurassa, mutta baarissa kavereiden kesken kyllä, ei oikein anna kuvaa, että arvostatte ja rakastatte miestänne.

Vai olisikohan naiset ymmärtäväisiä, jos heidän miehensä alottaisi kavereiden kanssa baarin menon alkuviikosta shoppailemalla viimisen päälle uudet vaatteet silkkiboksereista alkaen. Sitten loppuviikosta käydään kosmetologilla ja parturissa. Lauantaina aloitetaankin iltapäivästä karvojen ajelu, hiusten laitto ja homma kuorrutetaan sillä uudella partavedellä ja uusilla vaatteilla. Sitten vain ilman vaimoa kavereiden kanssa baariin juttelemaan heidän perhe-elämästään. Kotona käytetäänkin reikäisiä pitkiä kalsareita ja verkkopaitaa, eikä dödöllä, partavedellä tai suihkulla ole niin väliä. Arvostaisitte varmasti miehenne teille osoittamaa huomiota?

Vierailija
12/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaudutko koskaan miestä varten vai onko aina pieruverkkarit ja papiljotit kotona? 

Vierailija
13/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ulistaan kuinka suomalaiset naiset ovat niin tyylittömiä ja epänaisellisia. Mikään ei taaskaan kelpaa.

Vierailija
14/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 08:02"]Psykologisesti tuossa taustalla, siis laittautumisessa, on se ajatus, että "jos siellä kuitenkin tapaa jonkun...". Mun vaimo hommaa yleensä vielä uusia alusvaatteita, niin turha väittää etteikö juuri tuosta olisi kyse. Se kuitenkaan tarkoita, että pettäisi. Siis, jos ei tapaa jotain sellaista "jota ei voi mieleltään vastustaa".

Turha ap:n miehen on kuitenkaan olla mustasukkainen. Pitää vain osata tulkita annettuja vinkkejä oikein eikä olla niin tiukkapipo mahdollista pettämistä kohtaan. Se vaan on, että mitä pidempään elät, sitä enemmän näet tilanteita, jossa joku aina haksahtaa - jopa ne joista ei uskoisi - niin turha sitä itsekään on olla kuin paavi. Siitä vain bodataan ja urheillaan kroppa kuntoon, vedetään hieman kireämpää t-paitaa päälle, valitaan sopivat tuoksut ja lähdet baariin sekä käyttäydyt siellä kuten muutkin. Jos naistasi saa siellä vieraat miehet jututtaa, niin voit sinäkin tehdä tuttavuutta eikä tartte yksin nurkkapöydässä paavina istua. Hyvännäköisille ja treenatuille miehille riittää kysyntää, kyllä siinä mieli virkistyy, kun huomaa kelpaavansa muillekin kuin vain puolisollensa. Tsemppiä ja mustasukkaisuus pois! :)

[/quote]

Miksihän sun pitäisi kelvata kenellekään muulle kuin puolisollesi? En mä ainakaan kaipaa muilta huomiota, riittää mainiosti se huomio jonka mieheltäni saan:)

[/quote]

Olen joskus ja jossain kuullut sellaiseen lauseen, että "eikös se vaan ole hyvä, että kalpaisi muillekin?". Siitäkin olen sitä mieltä, että jos ravintolailtaa varten ostaa uusia "hyvännäköisiä" alusvaatteita, niin taustalla on sellainen kutkuttava "mitä jos"-ajatus.

Olen tietkös sellaiset 50 vuotta vanha patu ja täysin kyllästynyt siihen asetelmaan, että naiset laittautuvat kauniiksi, myös vaimoni ja häntäheikit pörräävät siinä ympärillä. Ja tähän saakka olen ite jäävänyt itteni ukkomiehenä tuosta ulos, mutta sitten aloin ajatella, ettei se meikki sinne vaimon kasvoille itestään mene eikä mikään muukaan, joka vetää noita miehiä siihen ympärille. Eli, jos tuota tietoisesti tai tiedostamatta kaivataan, niin sen täytyy olla sallittua myös mulle. Ja uskotkos, että nyt kun olen urheillut ja bodaillut ilmeisen halutun kropan, niin en aio hukata enää päivääkään paavina ravintolan nurkkapöydässä. Enkä tarkoita, että pettäisin, siis välttämättä, mutta aion elää siten kuin myös te naiset itsellenne sallitte. Että mustasukkaisuus pois, se ei kuulu terveeseen suhteeseen, eihän? Sopii tuohon myös toinenkin lause ja se menee, että "sitä saa mitä tilaa"... :)

Vierailija
15/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suhteessa ei ole kaikki kunnossa, jos toisen pitää kerjätä huomiota toisilta naisilta tai miehiltä.

Vierailija
16/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 02:24"]

Miten niin kenelläkään ei ole syytä olla mustasukkainen baariin meikkaamisesta? 

[/quote]

Onko tuollainen sinusta normaalia?

Vierailija
17/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hienoa että se riittää sinulle. Toivottavasti se riittää miehellesikin.

Itseni saama huomio on kyllä aina plussaa, oli se sitten naisilta tai miehiltä. Avokin saama huomio hivelee myöskin itsetuntoani, vahvistaa fiilistä siitä, että nyt on oikea Saalis verkossa, muutkin haluaa, mutta kukas sen sai... tuosta syystä puolisoni on syytä kelvata muillekkin kuin minulle.

Tosin en ole mustasukkaista tyyppiä. Kahlitseminen ei kuulu rakkauteen. Paitsi petipuuhissa.

Vierailija
18/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:00"]

Yleensä suhteessa ei ole kaikki kunnossa, jos toisen pitää kerjätä huomiota toisilta naisilta tai miehiltä.

[/quote]

Kyllä jotkut naiset ovat ihan synnynnäisiä huomiohuoria ovat sitten suhteessa tai eivät. Erittäin rasittava ihmistyyppi.

Vierailija
19/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
20/40 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää ymmärtää se että hän kuuluu seurustelusuhteessa miehelleen, ja mies tekee häntä koskevat päätökset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan