Kuorin perunoita aamuksi ja siemailen kahvia
Mies kuorsaa ja lapset kuorsaa, vain minä ja koira olemme virkeitä!
Mitäs teidän yöhönne?
Kommentit (16)
Join juuri teetä ja yskin. Nukkunut flunssassa pitkin iltaa, niin nyt ei nukuta. Mies ja lapset nukkuu.
Juon lämmintä maitoa ja pyörin netissä. Nukuin liian pitkään raskaan viikon jälkeen, enkä saa vielä unta, joten turha edes yrittää
Luen keskusteluja täältä puhelimella ja samalla katson telkkaria viltin alla. Harmi vaan, ettei sieltä oikein tule mitään mikä kiinnostaisi. Ei väsytä,kun olen ollut pitkällä sairaslomalla ja unirytmi mennyt vähän sekaisin.
Ei tule uni kun mietin mitä sitä elämässään seuraavaksi tekisi o.O
Maailma avoinna ja liikaa vaihtoehtoja..
Keitin juuri kamomilla teetä, ja söin ompun. Olisi kiva kattella netistä simpsoneita jakso, mutta taitaa olla kaikki ne sivut suljettu josta pääsi katselemaan niitten uusimmat jaksot aiemmin. hitto vie.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:57"]
Keitin juuri kamomilla teetä, ja söin ompun. Olisi kiva kattella netistä simpsoneita jakso, mutta taitaa olla kaikki ne sivut suljettu josta pääsi katselemaan niitten uusimmat jaksot aiemmin. hitto vie.
[/quote]
Masturboitko? ; )
ainii, tsekkasin hetki sit tämän myös, ja oli ihan kaamea pätkä. Tosi korni. Ja ihmetyttää miksi siinä näytettiin vin dieseliä yhtä paljon kun edesmennyttäkin, aivan kun ne molemmat olisi kuolleet siinä onnettomuudessa o.O
Fast & Furious -kollegat tekivät Paul Walkerista koskettavan muistovideon
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288628716991.html
T. 6
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 02:00"]
ainii, tsekkasin hetki sit tämän myös, ja oli ihan kaamea pätkä. Tosi korni. Ja ihmetyttää miksi siinä näytettiin vin dieseliä yhtä paljon kun edesmennyttäkin, aivan kun ne molemmat olisi kuolleet siinä onnettomuudessa o.O
Fast & Furious -kollegat tekivät Paul Walkerista koskettavan muistovideon
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288628716991.html
T. 6
[/quote]
Öööh, siis muistovideo. Parhaita pätkiä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:57"]
[/quote]
Masturboitko? ; )
[/quote]
Nytkö? En. Selailen iltahöpön sivuja ja välillä palloilen täällä keskusteluissa. Entä itse, masturboitko?
Mihin aamulla tarvitaan perunoita?
Mie heräsin kun kävi alkuillasta jo viideltä nukkumaan. Käy vissiin samallaviistee kun viimeraskaudessa,et unirytmi kääntyy ihan katolleen ku normisti kukun yöt kun teen yötöitä.
Mä oon käytännössä nukkunut keskiviikosta saakka, jolloin sain sytostaattihoidon. Nyt pikkuhiljaa piristymässä, eikä nukuta. Mies pelaa pleikkaa. Kivaa kun ei tee pahaa. :)
Istuskelen sohvalla ja mies tuhisee vieressä. Ajattelin pelata kohta salaa vähän aikaa simssiä, sitä ennen herätän miehen jotta siirtyy sänkyyn nukkumaan niin ei tule niska kipeäksi :)
Sain tänä yönä seksiä piiiiitkästä aikaa ja piiiiitkän kaavan mukaan. Nyt on yksinkertaisesti niin hyvä fiilis, ettei uni tule... Ap, tarjoa peruna kun vähän huikoo.. :)
Mä jo heräsin. Ilmeisesti raskauden takia unirytmi ihan sekaisin, heräilen kolmen-neljän aikaan ja tarvitsen päikkärit. No, onneksi kohta on loma.
Just tulin suihkusta, meilläpäin ei vielä niin myöhä kuin Suomessa