Silja Tamphony, onko hyvä laiva koko perheelle?
Kommentit (151)
Tamphonylla on ihan kiva se Promensunade- ostoskatu keskellä laivaa, tosin välillä siellä voi olla ahdasta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 14:29"]
Tamphonylla on ihan kiva se Promensunade- ostoskatu keskellä laivaa, tosin välillä siellä voi olla ahdasta.
[/quote]
joo siellä pms-kadulla tulee välillä todella huonolle tuulelle!
Minun mielestä siellä oli aika kiukkuista ja veristä, ja kaikki palvelut tosi naiskeskeisiä, ensi kerralla lähden lentämällä.
-mies-
Ens kuun tähtiartistina vuosituhannen vaihteen hittiporukka Bloodhound Gang! Pitääpä lähteä tyttöporukalla Tamphonylle.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 14:20"]
Olen jo pari kuukautta pelännyt, että joudun menemään Menstruellalla Ahvenanmaalle
[/quote]
Minä aion odottaa että se uusi Viking Ovulaatiorella lasketaan vesille :)
Ettekö ota enää huomioon ErektiåLinen laivoja ollenkaan? Vai onko ne vain papoille?
Tamphony on karaoken ystävien ykkösvalinta.
Biisilistalla mm. Slayerin Raining Blood ja Leona Lewisin Bleeding Love. Vedän aina noi!
Ainakin siellä on hyvä ja monipuolinen tampaxfree-myymälä.
Kyllä punaiset laivat on minun valintani. Vanhat kunnon Lady Days-risteilyillä oli hyvä meininki. Jälkeenpäin tilikin näytti punaista.
On, oli oikein veretseisauttava risteily viimeksi!
Ärsyttää, kun sieltä tulee aina kerran kuussa mainospostia.
Erehdyttiin kerran eläkeläisten suosimalle Viking Tenalle. Hienot oli puitteet ja Turun saaristo kaunis, mutta ihankuin olisi virtsa haissut läpi koko risteilyn.
Nyt oli kyllä pakko nostaa tämä ketju, koska mulla on tärkeä kysymys: Olen menossa Viking Tinderellalle ensi kuussa sinkkuristeilylle. Mihin kannattaa varautua? Entä jos joudun SeaSIDE-hyttiin..?
Tajusin juuri, että tässä kuussa tulee jo 20 vuotta Estrogenian uppoamisesta.
Onko totta, että Tamphony seilaa Japanin lipun alla?
Mitä hauskaa tässä ketjussa on??? Ei naurata.
Galaksiin saavuttiin Turun satamiin. Ei oo enää vuotoja aamutuimiin ainakaan ei huomaa. Hups.
Olen jo pari kuukautta pelännyt, että joudun menemään Menstruellalla Ahvenanmaalle, mutta kävin äsken wc:ssä ja totta tosiaan, matkakohde vaihtuukin nyt sitten Tamphonyyn. Myös Side kiinnostaa. Terv. 46-v