Silja Tamphony, onko hyvä laiva koko perheelle?
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:18"]
Entä Pallinc Princess? Vai onko se vain she-maleille?
[/quote]
Eikös se myös ole näitä Superseakteja? Vai ihan tavallinen laiva?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:19"]
Entä Silja Kierukka?
[/quote]
Aika väljä on. Ihan jees mutta on sitä uudempiakin nähty ja koettu :D
Ei kannata. Siellä on rekikelit koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:15"]
Ootteko matkustaneet Silja Gynexyllä? Aattelin lähteä reissuun koko suvun kanssa, jos sais myös papan otettua mukaan, niin matka olisi täydellinen.
[/quote]
Papan ottaminen on välillä vaikeaa, en tiedä mikä siinä tökkii etteivät innostu risteilyistä? Yritin ottaa meidän papan Menstruellalle, mutta ei onnistunut kun on kuulemma niin sotkuinen laiva.
Unohdin yhden, Viking Panorella, vai onko se seli-paatti muka taas telakalla?
Mun mielestä on ihanaa kun Tamphonylla järjestetään teemaviikkoja! Syksyllä oli Puolukkapäivät ja kesällä Mansikkafestarit.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:24"]
Unohdin yhden, Viking Panorella, vai onko se seli-paatti muka taas telakalla?
[/quote]
On. Siellä on kuulemma öljynvaihtoviikot menneillään.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:05"]
Repesin :DD
[/quote]
Sulle ei voi sitten suositella tota tamphonya ainakaan.
Männä vuosina oltiin ukon kanssa sillä Tamphonylla. Ihan ookoo paatti, mieleen jäi erityisesti veriohukais aamiainen. Minen niinkään tykännyt, koiralle ois varmasti kelvanneet.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:04"]
Montako kerrosta siinä Libresse of The Seassa oli?
[/quote]
Onhan se valtava.Eli turha sen kanssa on edes kuvitella kääntyvänsä ketterästi. Hyvä kun ahteri mahtuu Amerikan suurimpiin satamiin.
Nostetaanpas parasta ketjua :) Tuli mieleen tuosta Vaginella-ketjusta :)
Onko kukaan löytänyt mitään kivoja koruja sieltä Silja Tamphonyltä?
Sukulaiset pyys jotain roikkuvia tuliaisia...
Mites, onko kukaan risteillyt Välimerellä Costa Condomilla? Aateltiin sitä häämatkalle.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:21"]Mites, onko kukaan risteillyt Välimerellä Costa Condomilla? Aateltiin sitä häämatkalle.
[/quote]
Suosittelen!!! Ei näy lapsia mailla halmeilla joten rauhassa saatte nautiskella!!!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:21"]
Mites, onko kukaan risteillyt Välimerellä Costa Condomilla? Aateltiin sitä häämatkalle.
[/quote]
Häämatkalle en Costa Condomia suosittele. Me soudettiin häämatkalla Paljastunturilla. Tai siis mies souti ja minä nostin jalat ylös ja rentouduin.
Mä en pääse nyt Tamphonylle moneen kuukauteen, kun oon sitoutunut käyttämään Siljan Gravidaa. Ne lupas kantiksille hyvät bonukset, mutta jotenkin olo siellä on ollut - no- raskas. Kun selviän tästä kantisjaksosta, niin hankin sen kunniaksi matkan MS Puerperaalilla. Sillä botskilla on tosin ongelmallinen jälkivuoto.
Jee! Me mennään miehen kanssa risteilee Viking Reisille! Vihdoin kahden keskistä aikaa ja toiveissa perheenlisäys....
Huomioikaa että laivan aikataulut voivat olla epäsäännölliset, välillä on etuajassa ja toisinaan jopa päiviä myöhässä!
AV:laiset kiitos mun työpäivän pelastamisesta, I love you!!
Entä Silja Kierukka?