Silja Tamphony, onko hyvä laiva koko perheelle?
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:52"]Jos menee risteilylle?
[/quote]
REPS!KOPS!
Onkos näillä ristelijöillä nykyään menomatkalla paussi Ahvenanmaalla?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:11"]
[/quote]
Ei, menopaussi pysäyttäisi näiden risteilijöiden matkanteon kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:11"]
[/quote]
On! Tulee oikein kuuma hiki kun odottaa, että laiva taas jatkaa matkaa aalloissa.
Aina kun ollaan Tamphonylla käyty niin henkilökunta on ollut jotenkin vähäveristä.
A-luokan hyttien televisioissa näkyy imaiseksi laivan oman imukanava, jossa vuorottolevat mainokset, ravintolaesttelyt ja kokkien haastattelut ja laadukkaita ruotsalaisia piirrettyjä lapsille. Tosi kiva juttu! Pienet viihtyivät hyvin, ja sai itse käytyä rauhassa suihkussa ja laittauduttua iltaa varten.
Eikös se ollut Tamphony, jonka kramppi romahti ihan äskettäin?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:55"]
Eikös se ollut Tamphony, jonka kramppi romahti ihan äskettäin?
[/quote]
Joo oli, krampin takia tuli vuoto ja Tamphony jouduttiin vaihtamaan toiseen laivaan Tukholmassa kesken risteilyn.
Tämä on parasta!
Libress of the Seas.... reps! Samoin kuin Menstruella ja menopauss Ahvenanmaalla...! Kiitos nokkelattaret!
Ihan ok, mut geishakuulameri on sitten vaan aikuisten käyttöön.
Meidän perhe matkustaa vain Tamphonyn Tampondore-luokassa joka maksaa tonnin. Teemme siitä suuren numeron että nyt vuodamme ihan Tukholmaan saakka ostoksille. Otan mukaan kaikki merkkiasusteet joissa lukee Tampax, OB ja Libresse suurin logoin jotta kanssamatkustajat tulevat kateellisiksi meidän tampioperheelle. Tukholmassa käymme aina ostamassa ihania, blogiystävällisiä tamponi&sidemäisiä macaron-leivonnaisia ennenkuin vuodamme takaisin laivalle ylelliseen Tampondore-luokan hyttiimme :)
Minä olen käynyt risteilyillä jo o/b Libressestä saakka.
Mun mielestä on tosi kätevää että siellä on erikokoisia hyttejä - on miniä, midiä ja maxia joista voi valita tarpeisiinsa sopivan.
Nää on ihan parhaita :D Joku keksii tällaisen hassun avauksen, toiset lisäävät löylyä laittelemalla asiaankuuluvia kommentteja ja kohta saapuukin paikalle joku ihan braindead "eikös se ole symphony" *reeeeepssss*
Ihan parasta viihdettä
Ei se minun mielestäni ole koko perheen laiva. Melko alleviivaavasti naisia varten suunniteltu.
Asiasta viidenteen, onko siinä Ms Vuokkoset laivassa enää ne vanhat tunkkaiset sisustukset?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:14"]Ei se minun mielestäni ole koko perheen laiva. Melko alleviivaavasti naisia varten suunniteltu.
[/quote]
Mun mies tykkäsi kun buffetissa oli veriohukaisia ja -palttua. Lapset santsasi jälkkäripöydästä vadelmakiisseliä, oli oikein sellaista klimppistä.
Apua, miksi minun alkoi tehdä mieli oikein veristä sisäfileepihviä :D Siis oikeasti. Menkat eivät ala vielä viikkoon...
Lapsille oli kivaa puuhaa kuten pikkuhoususuojien liimailua leikkitilan ikkunaan :) Tekivät hienon ja lentävän siipikollaasin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:52"]Jos menee risteilylle?
[/quote]
Se on ms silja symphony ja sen sisarlaiva on ms silja serenade. Kummatkin ovat hyviä laivoja. Silja line kuuluu muuten tallinkkiin ja firman nimi on nykyään tallink-silja.