Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Valheen vangit.
20.02.2014 |
Hitto mikä pönttö äijä. Ei voi kertoa että pistänyt putket poikki jonkun perinnöllisen sairauden takia. Ymmärtäisin jos asia ois päinvastoin eli ei kertois että kantaa perinnöllistä sairautta ja silti hankkis lapsia.
Jumaliste mitä soopaa...
Kommentit (124)
Esim mulla ois hyvä tarina: huorasin, elin kaksoiselämää, olin parisuhteessa samalla, päivää ennen synnytystä ex-mies sai tietää prostituutiosta ja synnytin kaksoset. Loppujen lopuksi mies ei ollutkaan lasteni isä.
Että kyllä näitä oikeasti tapahtuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kenenköhän laulajan tarina tän päivän jaksossa on kyseessä? Onko ideoita? Mulla ei leikkaa...
Jos kerran on lööpeissä revitelty niin pitäisi jonkun tunnistaa... ?
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 03:22"]
Valheen vankien tuottajan pitäis osata valehdella paremmin.
Tai ainakin ottaa selvää asiasta.
Trisomia 13 ei periydy, (Se, että tällainen siittiö tai munasolu, jossa on yksi ylimääräinen kromosomi 13, on hedelmöittynyt on sattumaa. Kysymyksessä ei siis ole perinnöllinen sairaus).
Suomessa ei tehdä sterilaatiota 20vuotiaalle.
Vasektomian mahdollisuus itsestään purkautumineen on 0.15%.
Trisomia 13 lapsen syntymän mahdollisuus on 1/12 000- 1/29 000.
Todennäköisyyslaskennan tunneilla hereillä olevat laskekaas tuolle yhdistelmälle todennäköisyys. :-D
[/quote]
Juurikin näin. Tositarinassa varmastikin kyseessä on jokin toinen (perinnöllinen) sairaus. Jossain vaiheessa puhuttiin translokaatiosta, joka on eräs mutaatiotyyppi (pataun oireyhtymä ei ole tällainen) ja periytyvä. Jotta lapsi olisi sairas, täytyy virheellinen kromosomi periytyä kummaltakin vanhemmalta. Todennäköisyys, että se periytyy Villeltä on 50 % ja todennäköisyys, että tältä naiselta, riippuu sairauden yleisyydestä.