Valheen vangit.
Hitto mikä pönttö äijä. Ei voi kertoa että pistänyt putket poikki jonkun perinnöllisen sairauden takia. Ymmärtäisin jos asia ois päinvastoin eli ei kertois että kantaa perinnöllistä sairautta ja silti hankkis lapsia.
Jumaliste mitä soopaa...
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:40"]
Mies teki väärin, kun salasi. Nainen taas teki tyhmästi, kun ei suostunut ymmärtämään miehen näkökulmaa. Jos hän olisi oikeasti rakastanut miestä, niin hän olisi voinut antaa anteeksi.
[/quote]
No eihän tuollaista nyt herranjumala anneta nuin vain anteeksi!! Mieti nyt! Ne oli 6 vuotta yhdessä, olivat vuoden yrittäneet vauvaa ja KOKOAJAN tämä äijäsankari oli pitänyt suunsa supussa!! Raskauden onnistuttuakaan ei vielä kertonut!! Mitä helvettiä, että tosirakkaus ois vain antanut anteeks plaa plaa, ihan hirvee äijä!
[/quote]
Olen samaa mieltä, että mies teki väärin. Hänen olisi pitänyt olla rehellinen. Mutta ymmärrän hyvin miehen näkökulman: se oli niin kipeä asia hänelle, ettei löytänyt rohkeutta. Ja valheella on aina pitkät jäljet, eli kun sille tielle lähtee, niin kääntyminen on vaikeaa. Kolmanneksi korostan, että meistä kukaan ei ole täydellinen.
Näillä empatiataidoillani ajattelen, että jos olisin ollut tuo nainen: Jos todella rakastan tuota miestä ja haluan elää loppuelämän hänen kanssaan no matter what, niin annan anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:59"]
Mies teki väärin, kun salasi. Nainen taas teki tyhmästi, kun ei suostunut ymmärtämään miehen näkökulmaa. Jos hän olisi oikeasti rakastanut miestä, niin hän olisi voinut antaa anteeksi.
[/quote]
No eihän tuollaista nyt herranjumala anneta nuin vain anteeksi!! Mieti nyt! Ne oli 6 vuotta yhdessä, olivat vuoden yrittäneet vauvaa ja KOKOAJAN tämä äijäsankari oli pitänyt suunsa supussa!! Raskauden onnistuttuakaan ei vielä kertonut!! Mitä helvettiä, että tosirakkaus ois vain antanut anteeks plaa plaa, ihan hirvee äijä!
[/quote]
Olen samaa mieltä, että mies teki väärin. Hänen olisi pitänyt olla rehellinen. Mutta ymmärrän hyvin miehen näkökulman: se oli niin kipeä asia hänelle, ettei löytänyt rohkeutta. Ja valheella on aina pitkät jäljet, eli kun sille tielle lähtee, niin kääntyminen on vaikeaa. Kolmanneksi korostan, että meistä kukaan ei ole täydellinen.
Näillä empatiataidoillani ajattelen, että jos olisin ollut tuo nainen: Jos todella rakastan tuota miestä ja haluan elää loppuelämän hänen kanssaan no matter what, niin annan anteeksi.
[/quote]
Ymmärrän mä tuonkin pointin ja varmasti olisi tiukka paikka, mutta varmaan mulle olisi tuo 6 vuotta asian salailua liikaa... ei sanaakaan kuolleesta pikkuveljestä ja geenivirheestä. En ehkä pystyisi jatkamaan minäkään, varsinkaan kun lapseni olisi kaiken lisäksi kuollut synnytyksessä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän mä tuonkin pointin ja varmasti olisi tiukka paikka, mutta varmaan mulle olisi tuo 6 vuotta asian salailua liikaa... ei sanaakaan kuolleesta pikkuveljestä ja geenivirheestä. En ehkä pystyisi jatkamaan minäkään, varsinkaan kun lapseni olisi kaiken lisäksi kuollut synnytyksessä.
[/quote
Niin, tuokin on ymmärrettävää, varsinkin jos nainen on aina halunnut ensi sijassa omia lapsia.
Ymmärrän molempia osapuolia. Vasektomian pimitys on todella paha vale, toisaalta asia oli syystä miehelle rankka paikka. Raskautta oli yritetty vasta reilu vuosi, ennen kuin hedelmöityshoidot tulivat puheeksi, mutta varmasti nainen on vauvahaaveensa paljastanut jo seurustelun alettua. Asia oli myös erittäin tärkeä naiselle.
Naisen anteeksiantamattomuus oli hyvin ymmärrettävää, shokki valehtelusta ja heti perään pelko odotetun ja siinä vaiheessa taatusti rakastetun lapsen terveydestä. Päätös keskeyttämisestä tai raskauden jatkumisesta piti tehdä heti.
Tarinan loppua emme tiedä, ehkä nainen kykeni anteeksiantoon vauvan kuoleman jälkeen, saattoivat kenties jatkaakin yhdessä. Pataun syndrooma ei niin kovin yleinen ole, seuraava lapsi olisi erittäin todennäköisesti syntynyt terveenä.
Mietin,että miksi toi muija on niin tuttu Eli oonko nähny sen jossain as palvelussa duunissa kunnes välähti : Se on ollut ainakin Itiksen Elixialla Xycling- ohjaajana. Olen varma siitä, ihan hyvin veti tunnin ja oonkin vähän kaipaillu sitä takas siis se oli joku vuosi sitten siellä. Hyvän näköinen nainen, aika harmi kun on joutunu tollasta kestämään, jos siis toi on aito stoori....
Sarja perustuu tositapahtumiin mutta henkilöt ovatsiis näyttelijöitä. Eivät ammattinäyttelijöitä vaan ihan taviksia.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:33"]
Mietin,että miksi toi muija on niin tuttu Eli oonko nähny sen jossain as palvelussa duunissa kunnes välähti : Se on ollut ainakin Itiksen Elixialla Xycling- ohjaajana. Olen varma siitä, ihan hyvin veti tunnin ja oonkin vähän kaipaillu sitä takas siis se oli joku vuosi sitten siellä. Hyvän näköinen nainen, aika harmi kun on joutunu tollasta kestämään, jos siis toi on aito stoori....
[/quote]
Tämä on näytelty sarja. Vai miten luulet, että joku vaan kuvais random tv-ohjelmaa toisen kodissa, eikä toi nainen yhtään ihmettelis mikä homma tää ohjelma on :D?!
Ens jaksossa sitten äiti juo salaa perheeltään...tosi raskaita aiheita, mutta kyllä täytyy varmaan silti jäädä seuraamaan. sitä lesbojaksoa odotan varsinkin!
En nähnyt aivan alusta asti mutta siis kai ne nyt alkuun kertoo jollain tekstillä että "sarjassa esiintyvät henkilöt ovat näyttelijöitä". Koko homma kun on kuvattu kuitenkin realityohjelman oloisesti.
Aivan typerä konsepti sinänsä ja epäilyttää onko koko juttu tosikaan tai milloin se edes on tapahtunut? Käsittääkseni 18v jannu kun ei voi pistää "putkia poikki" Suomessa. Lisäksi ihmisten käytös on täysin käsittämätöntä.
Miksei kaveri vain kertonut ettei voi saada lapsia jos kerran adoptiotakin on jo pohdittu :D ?????
27: En nyt oo varma, mutta mun mielestä voi saada jos on joku tosi perusteltu syy. Eli just joku vaikea geenivirhe.
Onkohan tää tarina totta.. Tai mitkään näistä. Kyllä mä ainakin keksisin vaikka mitä provoja päästäni, miksi en sitten tuommoisia tarinoita :D
voi hyvänen aika taas mikä ohjelma :D Ei tuota meinannu jaksaa loppuun kattoa ku oli niin teennäistä koko touhu... Huomaa että on "näyttelijöitä." :D
Mutta, kun tarina on tositapahtumiin perustuva, niin mietityttää miksi mies ei olisi voinut heti suhteen alussa kertoa noin isoa asiaa... Luulisi, että jo tutustumisvaiheessa otetaan selvää onko samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmat, halutaanko perustaa perhettä? Suhde perustuu luottamukselle ja sitten yhtäkkiä ilmeneekin että 6 vuotta ollut pelkkää valhetta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:51"]
Kyllä voi perityä. Kannan itse tuota geenivirhettä, vaikka itse olen terve. Selvisi trisomia13-raskauden jälkeen meille vanhemmille tehdyissä kromosomitesteissä.
[/quote
Ja paskat jos sinä olisit tällainen tuiki harvimainen, joka olisi elänyt aikuiskiään et TODELLAKKAAN olisi lisäntymiskykyinen!!!!!!!!!
pakko lisätä että miehen vasektomia ei välttämättä mitenkään itsestään purkautunut mille on pieni mahdollisuus vaan se meni alunperinkin väärin mikä taas on ihan inhimillistä lääkäreiltä, hänhän kertoi ettei käynyt siellä kontrollissa mistä näkyy onko kaikki ok. ja patau voi tosiaan peritytyä
ja hemmetti ihmisten tietämystä geenivirheistä... huoh.. edellinen kirjoittaja voi olla pataun KANTAJA koska KANTAMINEN ei ole sama kuin SAIRASTAMINEN!!! VOI HYVINKIN kantaa geenivirhettä ja jälkeläiset silloin sairastua.. jos ei sitä ensin terve ihminen kanna ja sitten "levitä" eteeenpäin niin miten se sitten tulee jälkeläisille? :o huhhuh?
jaa niin kuin patau virhe saanut isä tai äiti olisi lisääntynyt? kun mailman ennätys eliniässä on 33 vuotta HUOH!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 01:37"]jaa niin kuin patau virhe saanut isä tai äiti olisi lisääntynyt? kun mailman ennätys eliniässä on 33 vuotta HUOH!!!!!![/quote]
Asia on sulle jo selitetty joten... Käytkö täysillä vai miksi vänkäät?
Mikä tämä perinnölinen sairas oli?
[/quote]
Patau