Valheen vangit.
Hitto mikä pönttö äijä. Ei voi kertoa että pistänyt putket poikki jonkun perinnöllisen sairauden takia. Ymmärtäisin jos asia ois päinvastoin eli ei kertois että kantaa perinnöllistä sairautta ja silti hankkis lapsia.
Jumaliste mitä soopaa...
Kommentit (124)
Toi akka on hirviö ja äijä lapanen
Mutta tätähän ei vielä tiedetä miten päättyy.... Minä jopa ehkä tiedän tämän perheen. Riippuu lopputuloksesta. Mutta jos on minun tietämäni perhe, niin kasvataa toisen lasta vaikka tietää, että ei ole isä. Sitten kun koko juttu leviää käsiin, ihmiset alkaa juoruamaan (koska äiti on omantunnon tuskissaan kertonut yhdelle ystävälleen) niin sana kantautuu tämän kasvatti isänkin korviin. Ero tulee, en kylläkään tiedä julkistetaanko virallista isää ikinä lapselle. Mutta veikkaan, että tämä saattaisi olla sama perhe. Hyvin samankaltainen tarina ainakin, muutamilla yksityiskohdilla muutettuna.
Nainen nykyään yhdessä sen miehen kanssa kenen kanssa lapsen oikeasti teki ja saivat toisenkin lapsen.
onko nää tosi tarinoita? onko henkilöt näyttelijöitä oikealle tarinalle?
Ärsyttävää, ettei kerrottu miksi vauva kuoli. Kuoliko synnyskomplikaatioihin, vai oliko sairas?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:59"]onko nää tosi tarinoita? onko henkilöt näyttelijöitä oikealle tarinalle?
[/quote]
Tämä on sitä uutta scripted reality tv-genreä. Eli tarina on tosi, mutta näyttelijät esittävät sen.
Ovat tositarinoita ja henkilöt ovat tavallisia ihmisiä, kuitenkin näyttelevät mutta eivät ole ammattinäyttelijöitä.
ärsyttää tosiaan ettei saatu kunnon tietoa lopussa miten meni ja miksi kuoli jne...Uskon että oli näyttelijöitä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:31"]Mutta tätähän ei vielä tiedetä miten päättyy.... Minä jopa ehkä tiedän tämän perheen. Riippuu lopputuloksesta. Mutta jos on minun tietämäni perhe, niin kasvataa toisen lasta vaikka tietää, että ei ole isä. Sitten kun koko juttu leviää käsiin, ihmiset alkaa juoruamaan (koska äiti on omantunnon tuskissaan kertonut yhdelle ystävälleen) niin sana kantautuu tämän kasvatti isänkin korviin. Ero tulee, en kylläkään tiedä julkistetaanko virallista isää ikinä lapselle. Mutta veikkaan, että tämä saattaisi olla sama perhe. Hyvin samankaltainen tarina ainakin, muutamilla yksityiskohdilla muutettuna.
Nainen nykyään yhdessä sen miehen kanssa kenen kanssa lapsen oikeasti teki ja saivat toisenkin lapsen.
[/quote]
tyypillinen nainen, puhumassa suutansa rnnenkuin varma mistään :D
ja muille siis joo on esitettyjä tarinoita vanhoista "tositarinoista" tietenkin värikynällä
Onko missään sanottu, että nää tarinat ois suomalaisia vai mahtaako olla kaikki muualta kopioituja?
Jäi loppu näkemättä. Kuoliko lapsi ennen synnytystä? Tunnustiko nainen olleensa jonkun toisen kanssa?
Olenko mä ainoa joka on nähnyt mainoksia joissa etsittiin tarinoita tähän?
Lapsi oli tämän "Villen" eli rillipään ja lapsi kuoli synnytyksessä. Ohjelma loppui lapsen hautajaisiin. Ei kerrottu tarkemmin, mutta selvästikin lapsi kuoli sairauteen, joka Villen geeneistä tuli.
Mies teki väärin, kun salasi. Nainen taas teki tyhmästi, kun ei suostunut ymmärtämään miehen näkökulmaa. Jos hän olisi oikeasti rakastanut miestä, niin hän olisi voinut antaa anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:16"]
Olenko mä ainoa joka on nähnyt mainoksia joissa etsittiin tarinoita tähän?
[/quote]
Mullakin on jokin erittäin hatara muistikuva että olisin nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:40"]
Mies teki väärin, kun salasi. Nainen taas teki tyhmästi, kun ei suostunut ymmärtämään miehen näkökulmaa. Jos hän olisi oikeasti rakastanut miestä, niin hän olisi voinut antaa anteeksi.
[/quote]
No eihän tuollaista nyt herranjumala anneta nuin vain anteeksi!! Mieti nyt! Ne oli 6 vuotta yhdessä, olivat vuoden yrittäneet vauvaa ja KOKOAJAN tämä äijäsankari oli pitänyt suunsa supussa!! Raskauden onnistuttuakaan ei vielä kertonut!! Mitä helvettiä, että tosirakkaus ois vain antanut anteeks plaa plaa, ihan hirvee äijä!
Mikä tämä perinnölinen sairas oli?
Akka täys lumppu!!!!!