Jännittääkö huominen jääkiekko-ottelu?
Kommentit (33)
Minua jännittää niin paljon etten halua katsoa, voisin mielelläni mennä töihin jonkun sellaisen puolesta joka haluaa lintsata tuon kidutuksen takia. Tiesin Suomen häviävän heti kun näin iltasanomien paskajutun, jossa pyydettiin keksimään joku tyhmä provo ruotsalaisille, tyyliin mitä expressen aina tekee, ennenkuin häviävät.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:40"]
Ei jännitä. Kumma kyllä tiedän, mistä jääkiekkopelistä ylipäätään on kysymys :) Minua jännittää tämä tasa-arvoisen avioliittolain eteneminen ja Ukrainan tilanne.
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta oletko kenties niitä jotka EIVÄT ikinä katsoisi Putousta?
20. Tottakai hyväksytään, nyt puuttuu enää vain lakitekstinkirjoittajat. Oisko ehdotuksia? Ja kansannousu nähdään seuraavissa vaaleissa, joista ensimmäiset jo tänä keväänä. :)
Ei jännitä. Toivon Ruotsin voittavan, koska en kestä sitä uhoa, joka Suomen voitosta seuraisi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:47"]
Jännittää, mutta joudun sitten jännittämään sitä katsomatta. Hemmetin päiväkotityö, jossa ei voi töitä siirtää johonkin myöhemmin hoidettaviksi. Mutta aion kuitenkin seurata tilannetta kännykästä, vaikka ei meillä saisi oikeasti luuria työaikana käyttää. No nyt on erikoistilanne :D
[/quote]
Tyhmä kysymys: miksi päiväkotilapset eivät saa katsoa jääkiekkoa?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:05"]
Kahdelta alkaa.
[/quote]Tarkennetaan, että 14 reikäleipä.
Ruotsi ei varmaan uskalla ylpistyä ja olla liian varma voitostaan. Näkihn sen nuoten kisoissa kuinka korkealta pudottiin...
Oltava hereillä heti alusta asti, ei ole vara unelmointiin missään vaiheessa ottelua.
Jännittää samalla tavalla kuin muidenkin mielenkiintoisten jääkiekko-otteluiden kohdalla. Suomen matsit ovat vain osa kokonaisuutta, kieltämättä hieman korostunut osa mutta kuitenkin.
Jos ja kun laitan euron tulosvetoon, olen jonkin verran pessimistinen ja aion laittaa voittajaksi Ruotsin, vaikka tunnepuolella en tietenkään toivo Ruotsin voittoa. Pitää vielä yrittää miettiä sitä tulosta.
Ool rait. Voitetaan Ruotsi ja sen jälkeen joko USA tai Kanada. Ja ei kun voiton kautta ölympiäläisistä kotio. :)