Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettimies näytti valokuvansa, miten sanoa korrektisti että hän ei ole makuuni?

Vierailija
04.11.2020 |

Ei ulkonäöllisesti ole makuuni joten en ole kiinnostunut jatkamaan juttelua. Miten sanoa tämä korrektisti? Olen tähän saakka sanonut jotain ”Ei taideta olla ihan samantyylisiä” , mutta tuo tuntuu kiertelyltä ja kaartelulta. Onko epäkorrektia ilmaista että ei vain viehäty jonkun ulkonäöstä? Parisuhteessa ja seksissä fyysistä viehätystän on vain yksinkertaisesti pakko olla.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin treffeillä miehen kanssa, joka ei halunnut kuvaa laittaa. Menin ja kun näin niin mietin er lähden lyhyen keskustelun jälkeen et voi pettymys. Oli kropaltaan OK, mutta jotenkin kuluneet kasvot. Ei siis ollut juoppo eikä nisti. Hyvä ammatti.

Jäin kuitenkin juttelemaan ja ihastuin siinä jutellessa. Se henkinen kemia oli upeaa ja viihdyin kanssaan. Hän alkoi näyttää hyvältä silmissäni.

Jäi kuitenkin siihen. Olisi halunnut seksiseuraa ja oli ukkomies.

Vierailija
102/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustat vaan hänelle suoraan jotta olet 120-kiloinen aineenvaihdunta-häiriöistä kärsivä palstamamma. Hän kyllä ymmärtää miksei suhteenne kenties toimisi ainakaan sängyssä, hänellä ei vaan pituus riitä kaiken tarpeellisen tavoittamiseen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, neuvotaanko täällä oikeasti sanomaan suoraan. :( Minun mielestäni tämä, jos jokin, on valkoisen valheen paikka. Itse keksisin jonkin toisen syyn eli syöttäisin ihan surutta pajunköyttä, esim. että olen tavannut jonkun toisen tai muuta tilanteeseen sopivaa. Ulkonäkö on monelle arka paikka ja olisi aivan hirveää tulla torjutuksi sen jälkeen, kun on laittanut oman kuvansa, varsinkin, jos se syy vielä kerrotaan ihan suoraan. Vaikka valehtelu on kurjaa, niin tässä tilanteessa sillä suojataan toisen itsetuntoa, niin olisi mielestäni ihan okei.

Jep. Minut jätti kerran äijä sillä verukkeella etten ole fyysisesti hänen tasoisensa/se mitä hän ulkonäöllisesti hakee. Olimme siis tapailleet jo hetken ja sängyssäkin käyneet. Tuntu tosi kivalta, olis nyt edes sanonut ettei luonteet mätsää tms. 

Vierailija
104/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanu kattoo se kuva ennen kuin tutustui millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän