Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettimies näytti valokuvansa, miten sanoa korrektisti että hän ei ole makuuni?

Vierailija
04.11.2020 |

Ei ulkonäöllisesti ole makuuni joten en ole kiinnostunut jatkamaan juttelua. Miten sanoa tämä korrektisti? Olen tähän saakka sanonut jotain ”Ei taideta olla ihan samantyylisiä” , mutta tuo tuntuu kiertelyltä ja kaartelulta. Onko epäkorrektia ilmaista että ei vain viehäty jonkun ulkonäöstä? Parisuhteessa ja seksissä fyysistä viehätystän on vain yksinkertaisesti pakko olla.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä ole pakko sanoa. Kerro vaikka, että löysit jo toisen miehen, ja toivotat hyvää jatkoa.

Vierailija
82/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä suuttunutta ja kysy, miksi hän postasi kuvan perseestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nettimies tarkotettu tapailumieheksi vai panomieheksi?

Vierailija
84/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomieheksi kelpaa rumempikin tapaus kunhan mulukku toimii ja ruiskuttaa.

Vierailija
85/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomieheksi kelpaa rumempikin tapaus kunhan mulukku toimii ja ruiskuttaa.

kyl näin on näpsyttimetsaatana, paperipussukka päähän ja menox.

Vierailija
86/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän aina suoraan estoon sanomatta mitään.

N26

Vierailija
87/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikana ennen tinderiä viestittelin miehen kanssa, joka kuvaili itseään huumorintajuiseksi ja lähettikin pari hassunhauskaa kuvaa itsestään. Löysin kuvan jossa "miekkailin" Colosseumilla "gladiaattorin" kanssa. Ei koskaan enää vastannut mulle. Naisen kannattaa siis vaan hymyillä söpösti kuvissa. Huumori ja vaikkapa kalastus kuuluu miehille :p

Vierailija
88/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon estänyt lukuisia kertoja miehiä, kun ovat lähettäneet minulle kuvansa.

Vierailija
89/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi hyvin, eli mikä olisi sinusta oikea tapa kommunikoida tilanne, jos asetelma olisi toisinpäin? Käytä sitä. Mulle on itselläni jäänyt mieleen muutamia aika jäätäviä kommentteja, kun netistä etsin seuraa muutama vuosi sitten (olen nainen): "Etsin ihan toisen tyylistä naista", "En löytänyt mitään mikä olisi herättänyt mielenkiintoni", "Ulkonäkö ei vain sytyttänyt" jne. Ja päälle kaikki, jotka vain ghostasivat kun olivat kuvan nähneet (olin siis kuvattomalla profiililla) Kyllä nuo kokemukset meinasi painaa itsetunnon aika maan rakoon mutta onneksi oli joukossa sellaisiakin, jotka olivat samalla taktiikalla liikkeellä. Kävin jopa täysin sokkotreffeillä muutaman kanssa. Erästäkin deittikavaljeeria lainatakseni: eipä ihmistä kummempaa kertaakaan tullut vastaan. Lopputulos? Eräillä sokkotreffeillä iski kipinää siihen malliin, että ollaan edelleen, viiden vuoden jälkeen, onnellisestui yhdessä :)

Vierailija
90/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon estänyt lukuisia kertoja miehiä, kun ovat lähettäneet minulle kuvansa.

On se hyvä kun sen kemian näkee jo kuvasta. Täytyy olla todella pinnallinen kun kumppania etsitään kuvan perusteella. Et ole hyvä kumppani itserakkaudessasi, narsismissasi ja pinnallisuudessasi kenellekään.

Vierailija
91/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sun pitäisi puhua hänen ulkonäöstään yhtään mitään?? Itse loukkaantuisin. Sano vaan, että et nyt pystykään tapaamaan ketään ja vaikka pahoittelut päälle. Ette ole edes tavanneet, joten ei sun tarvi selittää yhtään mitään. VARSINKAAN ulkonäöstä.

Vierailija
92/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää deittipalstoilla enkä edes sinkku, mutta kun olin niin tein siten, että kiitin kuvasta ja sanoin jotain positiivista (tyyliin kivat silmät, mahtava hymy tms - enkä valehdellut kertaakaan) ja jatkoin vielä jonkin aikaa keskustelua, mutta sitten annoin sen hiipua pikkuhiljaa. Sitä hiipumista tapahtui muutenkin koko ajan, vaikka ulkonäkö olisi ollut tiedossa alusta asti.

Vierailija
93/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis täräyttää muka "rehellisyyden" nimissä jotain noin törkeää? Ihmiset monesti ymmärtää rehellisyyden idean ihan värin. Miksi ulkonäköä pitää kommentoida?

Vierailija
94/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa sen tosiasian, mitä kaikki naiset ovat aina sanoneet, että sisin on tärkein! Ei iso rahapussi, ei ulkonäkö, vaan se että jopa Lääkäri, tai Kemian tekniikan Tohtori, voi rakastua ihan tavalliseen duunari-autonkorjaajamieheen, jolla ei ole rahaa, vaan nainen joutuu pitämään talouden pystyssä.

Jos mies on kaunis sisäisesti, niin mikään rumuus maailmassa ei voi sitä kumota. Tämä ketju myös todistaa sen että tasoteoriat ovat täysin väärässä, eivätkä missään tapauksessa pidä paikkaansa.

Jopa tämän kommentin saamat alapeukut todistavat sen että esittämäni mielipide on väärässä.

Vierailija
95/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toivoisit että mies sanoisi saman asian sinulle?

Siinä vastaus.

Vierailija
96/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parasta, kun ensin annat olettaa ja kun mies läväyttää näytille kuvansa, laitat suoraan estot päälle ::::::D

Vierailija
97/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey naannaa hey naannaa, hey naannaa kirjoitti:

Itse miehenä osaan pelata pelin siten että nainen kiltteyksissään alistuu minulle, vaikka naamani on sikaruma.

Aina antavat säälistä lopulta, vaikkei suhde johda lopulta mihinkään seurusteluun.

Pitää vain pelata kortit oikein.

Nettideittailu on kuin shakkia.

Erityisesti pitää aina osata käyttää ihmisten kiltteyttä ja omaa kohteliaisuutta oikein.

Lopulta ihminen antautuu, kun toinen on oikein kiltti ja hyväsydäminen kuten minä olenkin.

Uskon että maailmassa on minulle se oikea jossain tuolla odoottelemassa.

Sen verran kokemusta on että ap olisi varmasti taipunut tälläisenkin perunanenän edessä.

Sen verran riski ja kohtelias korsto minäkin olen, vaikka välillä pöräytänkin väärässä paikassa väärään aikaan, niin kyllä käy flaksi meilläkin.

Vai antautuu ihan jokainen sulle lopulta? Voin kertoa et ei ainakaan me jotka "antautuu" vasta papin aamenen (tai no kihlasormuskin riittää ;)  jälkeen.

Vierailija
98/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hey naannaa hey naannaa, hey naannaa kirjoitti:

Itse miehenä osaan pelata pelin siten että nainen kiltteyksissään alistuu minulle, vaikka naamani on sikaruma.

Aina antavat säälistä lopulta, vaikkei suhde johda lopulta mihinkään seurusteluun.

Pitää vain pelata kortit oikein.

Nettideittailu on kuin shakkia.

Erityisesti pitää aina osata käyttää ihmisten kiltteyttä ja omaa kohteliaisuutta oikein.

Lopulta ihminen antautuu, kun toinen on oikein kiltti ja hyväsydäminen kuten minä olenkin.

Uskon että maailmassa on minulle se oikea jossain tuolla odoottelemassa.

Sen verran kokemusta on että ap olisi varmasti taipunut tälläisenkin perunanenän edessä.

Sen verran riski ja kohtelias korsto minäkin olen, vaikka välillä pöräytänkin väärässä paikassa väärään aikaan, niin kyllä käy flaksi meilläkin.

Pelkästään kohteliaisuudella, rahalla, mukavuudella ja kivuudella pääsee tosi pitkälle.

Kannattaa aina vedota toisen tunteisiin. Deittailu on siinä mielessä ihan kuin olisi oikeudessa. Pitää voittaa valamiehet puolelleen, niin saa pesää.

Harva uskaltaa ja kehtaa sanoa ei, jos on sopivan kiva ja kohtelias, vaikka naama, maha olisikin ihan ruma ja perseestä. Pitää vain osata ottaa se nainen sopivasti. Luonnossakin nainen metsästetään herrasmiesmäisin keinoin. Nainen tykkää tulla otetuksi.

Itse edustan miestyyliltä sellaista läskin vanhan Elviksen ja Kurt Russelin hybridiä ja oikeasti tosi moni on kehdannut kieltäytyä reteästi, kun on sopivan kiva ja kohtelias sekä määrätietoinen.

Yksi pravuureistani on kosia julkisesti ja pistää useita tonneja rahaa palamaan esimerkiksi illallisilla.

Ei neitokaiset kehtaa sanoa ei.

T. Läskin Elviksen ja Kurt Russelin hybridi

Hyi v*ttu kuinka ällöttävältä sialta kuulostat :D siis huhhuh, Jeesus vieköön.

Vierailija
99/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ystävällisesti, että et taida olla sitä tyyppiä mitä haen ja toivotat kaikkea hyvää. Lisää vielä, että varmaan löydät vielä sopivan kun etsit.

Vierailija
100/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois vaikkapa joku "musta tuntuu siltä, etten koe riittävästi oikeanlaista vetovoimaa" tai muu vastaava ilmaisu, joissa ei ruveta ottamaan kantaa toisen ulkonäön epämiellyttävyteen mutta joka on silti rehellinen. Hömelömpikin nimittäin tajuaa, että edellä ehdotetyt "muistutat liikaa serkkuani" -tyyppiset selitykset ovat selviä tekosyitä. Myös "vaikutat kyllä mukavalta, MUTTA.." -tyyppiset lieventelyt saattavat ennemminkin ärsyttää kuin lohduttaa. Vähiten varmaankin loukkaat sellaisella kommentilla, jossa siis viitaat vain itseesi ja oman mielenkiintosi puutteeseen, etkä lähde sen kummemmin kommentoimaan vastapuolen epäviehättävyyttä. Miltäs tällainen näkemys kuulostaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi