Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimies näytti valokuvansa, miten sanoa korrektisti että hän ei ole makuuni?

Vierailija
04.11.2020 |

Ei ulkonäöllisesti ole makuuni joten en ole kiinnostunut jatkamaan juttelua. Miten sanoa tämä korrektisti? Olen tähän saakka sanonut jotain ”Ei taideta olla ihan samantyylisiä” , mutta tuo tuntuu kiertelyltä ja kaartelulta. Onko epäkorrektia ilmaista että ei vain viehäty jonkun ulkonäöstä? Parisuhteessa ja seksissä fyysistä viehätystän on vain yksinkertaisesti pakko olla.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, neuvotaanko täällä oikeasti sanomaan suoraan. :( Minun mielestäni tämä, jos jokin, on valkoisen valheen paikka. Itse keksisin jonkin toisen syyn eli syöttäisin ihan surutta pajunköyttä, esim. että olen tavannut jonkun toisen tai muuta tilanteeseen sopivaa. Ulkonäkö on monelle arka paikka ja olisi aivan hirveää tulla torjutuksi sen jälkeen, kun on laittanut oman kuvansa, varsinkin, jos se syy vielä kerrotaan ihan suoraan. Vaikka valehtelu on kurjaa, niin tässä tilanteessa sillä suojataan toisen itsetuntoa, niin olisi mielestäni ihan okei.

Samaa mieltä tuosta. Itse en ainakaan kestäisi ollenkaan, jos joku sanoisi suoraan ettei ulkonäkö kelpaa. En juuri teekään aloitteita enkä koskaan kysy pakkien syytä.

Vierailija
22/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisia vastauksia itse ootte saaneet? Loukkaannuitteko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD saanko kysyä, että mitä hem.mettiä oikein odotit kuvattomalta miekkoselta? XDDDDDDD Kukaan hyvännäköinen miekkonen ei piilottele itseään!!! 🤣

Vierailija
24/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, neuvotaanko täällä oikeasti sanomaan suoraan. :( Minun mielestäni tämä, jos jokin, on valkoisen valheen paikka. Itse keksisin jonkin toisen syyn eli syöttäisin ihan surutta pajunköyttä, esim. että olen tavannut jonkun toisen tai muuta tilanteeseen sopivaa. Ulkonäkö on monelle arka paikka ja olisi aivan hirveää tulla torjutuksi sen jälkeen, kun on laittanut oman kuvansa, varsinkin, jos se syy vielä kerrotaan ihan suoraan. Vaikka valehtelu on kurjaa, niin tässä tilanteessa sillä suojataan toisen itsetuntoa, niin olisi mielestäni ihan okei.

Samaa mieltä tuosta. Itse en ainakaan kestäisi ollenkaan, jos joku sanoisi suoraan ettei ulkonäkö kelpaa. En juuri teekään aloitteita enkä koskaan kysy pakkien syytä.

Eihän se välttämättä ole pelkästään ulkonäkö, vaan kokonaisuus, mihin kuuluu myös tyyli, ei pelkät synnynnäiset näkyvät ominaisuudet.

Vierailija
25/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kikkelikuva ja toimi sen mukaan, jos ei edelleenkään kiinnosta, sano : ei kiinnosta!

Vierailija
26/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mie ainaki haluisin kuulla suoraan, et mis o vika. :) M25

Vierailija
27/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä osaan pelata pelin siten että nainen kiltteyksissään alistuu minulle, vaikka naamani on sikaruma.

Aina antavat säälistä lopulta, vaikkei suhde johda lopulta mihinkään seurusteluun.

Pitää vain pelata kortit oikein.

Nettideittailu on kuin shakkia.

Erityisesti pitää aina osata käyttää ihmisten kiltteyttä ja omaa kohteliaisuutta oikein.

Lopulta ihminen antautuu, kun toinen on oikein kiltti ja hyväsydäminen kuten minä olenkin.

Uskon että maailmassa on minulle se oikea jossain tuolla odoottelemassa.

Sen verran kokemusta on että ap olisi varmasti taipunut tälläisenkin perunanenän edessä.

Sen verran riski ja kohtelias korsto minäkin olen, vaikka välillä pöräytänkin väärässä paikassa väärään aikaan, niin kyllä käy flaksi meilläkin.

Vierailija
28/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että kuulostat murteesi kanssa ärsyttävältä pikkulapselta. Ylipäätään murteella kirjoittaminen on typerää itsekorostusta tai yleissivistyksen puutetta, jos et muka tiedä miten asiat kerrottaisiin yleiskielella. Murreviestejäsi on todella raskasta lukea ja karkoitat sillä ison osan naisista.

Ole hyvä.

Vierailija
29/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että esität miekkosta ja kirjoitat murteella ja laitat joka v---n ikiseen viestiisi tuon "M25" 😑

Vierailija
30/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se välttämättä ole pelkästään ulkonäkö, vaan kokonaisuus, mihin kuuluu myös tyyli, ei pelkät synnynnäiset näkyvät ominaisuudet.

Niin, mutta mitä se mies sillä tiedolla kuitenkaan tekee? Jos on synnynnäiset ominaisuudet, niin niille ei ole  (juuri) mitään tehtävissä. Jos taas tyyli, niin sitä nyt ei saakaan muuttaa kenenkään takia, jos itse tykkää. Ja muutoinkin tuo kuulostaa siloitellulta, ulkonäköön liittyvältä torjunnalta. Kyllä valkoinen vale on mielestäni tässä varmempi toimintamalli, kun todennäköisesti loukkaa vähemmän.

Vierailija
31/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaisi sanoa ihan rehellisesti, että et pidä hänen ulkonäöstään ja vielä eritellä, miksi.

Tämä siksi että mies voi halutessaan sitten päättää petrata seuraavaa naista varten. Tai ainakin hänellä on pieni mahdollisuus saada valoja päälle sen suhteen, mihin omat rahkeet riittää.

Miehillä on kummallinen harhaluulo, että he ovat riittäviä omana itsenään vaikka elopainoa olisi saman verran kuin Hereford-mullikalla, kaljamaha roikkuisi vanhojen verkkareiden yli, tuulitakki olisi 80-luvulta ja harvahiuksinen pää olisi samaan aikaan hilseilevä ja rasvainen.

Vierailija
32/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin huomanneeni olevani raskaana entiselle miesystävälleni. Tämä oikeasti toimii!!!

Vierailija
33/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus: kuvan perusteella miehestä (ellei kyse oli mittasuhteista, todella lihava tms) ei kannata tehdä päätöstä. Kuvassa ja livenä on niin erinäköinen. Moni hyvännäköinen mies kuvassa ei ole sitä livenä ja päinvastoin.

Vierailija
34/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano: En mä tän pään kuvaa haluu ;)

Vierailija
35/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaisi sanoa ihan rehellisesti, että et pidä hänen ulkonäöstään ja vielä eritellä, miksi.

Tämä siksi että mies voi halutessaan sitten päättää petrata seuraavaa naista varten. Tai ainakin hänellä on pieni mahdollisuus saada valoja päälle sen suhteen, mihin omat rahkeet riittää.

Miehillä on kummallinen harhaluulo, että he ovat riittäviä omana itsenään vaikka elopainoa olisi saman verran kuin Hereford-mullikalla, kaljamaha roikkuisi vanhojen verkkareiden yli, tuulitakki olisi 80-luvulta ja harvahiuksinen pää olisi samaan aikaan hilseilevä ja rasvainen.

Itsekin paljon mieluummin kuulisin, MIKSI toinen ei pidä ulkonäöstäni kuin ottaisin vastaan selityksettömät pakit kuvan lähettämisen jälkeen. Ties mitä kauheuksia sitä alkaisi kuvitella.

Aina on parempi sanoa suoraan. Siisti viilti sattuu vähiten ja paranee parhaiten.

Vierailija
36/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herefordit on muuten aivan tajuttoman söpöjä 😍

Vierailija
37/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XDDDDDDDDD saanko kysyä, että mitä hem.mettiä oikein odotit kuvattomalta miekkoselta? XDDDDDDD Kukaan hyvännäköinen miekkonen ei piilottele itseään!!! 🤣

Moni on sellaisessa työssä, ettei kehtaa hakea seuraa omalla naamallaan. Tällaisia tapauksiakin on tullut vastaan, eikä ulkonäössä ole ollut mitään erityistä vikaa, jotkut tosi komeitakin. 

Tosin ainahan se ulkonäkö on mieltymyskysymys. 

AP, miksi helkkarissa sun pitäisi hieroa sen tyypin naamaan, että on susta niin kauhea ilmestys, ettet sen takia halua enää tietää hänestä yhtään mitään? Et sillä tavalla anna itsestäsi fiksua kuvaa. Kerrot vain, että et ole enää kiinnostunut. Miten tämä eroaa siitä tilanteesta, että syy tapailun/tutustumisen lopettamiselle olisi missä tahansa muussa ominaisuudessa? Entä jos mies olisi muuten ihan täydellinen, mutta se mystinen kipinä vain puuttuisi, mitä sitten sanoisit? Keksisit miehestä jonkin ominaisuuden vai? 

Vai onko kyseessä henkilö, jonka odotat takertuvan sinuun, jos et anna riittävän tylysti pakkeja? Vaikka olisikin, niin ei on ei ilman selityksiäkin. 

Vierailija
38/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet liian valkoinen, pidän mokasta

Vierailija
39/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus: kuvan perusteella miehestä (ellei kyse oli mittasuhteista, todella lihava tms) ei kannata tehdä päätöstä. Kuvassa ja livenä on niin erinäköinen. Moni hyvännäköinen mies kuvassa ei ole sitä livenä ja päinvastoin.

Tämä on hyvä pointti. Varsinkin jos kuva ei selvästikään ole hyvän kuvaajan ottama, ihminen voi olla luonnossa täysin erinäköinen. Eikä niitä feromonejakaan sovi väheksyä.

Tietysti jos on ilmeisen epäsiisti tai tyyli muuten täysin vastakkainen kuin oma, on asia eri.

Vierailija
40/104 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin yks suoli24-mies mulle. Sano, että olet päättänyt lopettaa seuran hakemisen hetkeksi kokonaan ja poistaa profiilisi. Luo seuraavana päivänä tinder-profiili ja swaippaa saman tyypin kuvaton profiili oikealle :D

T. Ruma nainen, jolla on kuvaton profiili