Miksi naiset eivät osaa ottaa vastuuta ehkäisystä?
Miksi naiset syyttävät miestä siitä että on pulla uunissa?
Huolehtikaa naiset ehkäisystä tai älkää jakako pimppaa.
Kommentit (20)
Niin just tää on asia. Lopettakaa te naiset huoraaminen,hävettää kun naisia suorastaan aletaan pitämään halpoina tai helppoina kun muutamaa lutkaa levittele jalkoja. Ps sellaiset tytöt jotka ovat kiinnostuneita erityisen paljon seksistä niin ottaisi pientä hinta huvittelusta! Jättäkää kilttit tytöt RAUHAAN. Laittakaa otsalle lappu : JAKORASIA niin kaikki asettuisi kohdallaan. Tulee selvä jako niin jokainen saa mitä haluaa, joku halua lutkan tunniksi tai joku kaipaa puolisoa,niin ei sekotettais vellit ja puurot.
Niin! Miksi edelleen ihmiskunnan historiassa miehet joutuvat kantamaan vastuun ehkäisystä? Miksi naiset eivät edes suostu kokeilemaan mitään? Eiku...
Olet väärässä. Itse olen aina pitänyt huolta ehkäisystä: aina on ollut käytössä pillerit tai kondomi tai molemmat.
Monet miehet ovat todella haluttomia käyttämään kondomia.
Eikös ehkäisy ole mitä suurimmissa määrin naisten harteilla, pillerit, kiurukat ym. Ja ainahan mies voi käyttää kondomia.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:38"]
Miksi miehet eivät osaa ottaa vastuuta ehkäisystä?
Miksi miehet syyttävät naista siitä että on pulla uunissa?
Huolehtikaa miehet ehkäisystä tai älkää jakako munaa.
[/quote]
Vastaus: Koska ne on miehiä. Miehet ei tunnetusti ole vastuussa yhtään mistään, ne on ikuisia pikkupoikia, joilta ei saa vaatia yhtään mitään. Ei ne osaa eikä ne pysty. Ne on miehiä.
Kyllä mä oon naisena aina ottanu vastuun ehkäsystä koska en tosiaan halua vielä lapsia. Kuulostaa tekosyyltä; suojaudu sä jos et halua lapsia, koska voi olla että nainen haluaa eikä suojaudu.
Kun olin sinkku ja nättinä ja fiksuna ei ollut seurasta pulaa huomasin kyllä, että meihillä oli todella paljon ongelmia kondomin käytön kanssa!!! No en kyllä harrastanut seksiä ilman kondomia, mutta aina uudestaan jaksoi yllättään, kuinka moni kehtasi ehdottaa "paljaalleen" kokeilemista. Sanoisin että pääosin miehillä asenteissa tässä ongelmaa, ei naisilla.
Mulla samoja kokemuksia kun kympillä. Mutta nykyään olen parisuhteessa. Mulla on vähän vainoharhainen mies, se vetää kumin päälle vaikka mulla on ehkäisyrengas. Pitää sitä höpöhöpönä. Varmaan laittaa mun iltateehen jälkiehkäisypillereitä. :D
Jaa, tässä suurinpiirtein ehkäisyhistoriani: pillerit 4 vuotta, muutama toivottu lapsi, pillerit 4 vuotta (lasten välissä ja kolmannen lapsen jälkeen), ehkäisylaastari 2 viikkoa, ehkäisyrengas 6 vuotta, pillerit 1,5vuotta, sterilointi. Kortsulla menty lasten syntymien jälkeen muutama viikko + suhteen alussa muutama viikko. Kovin montaa pakettia kortsuja ei ole siis mieheni tarvinnut ostaa. Taitaa pisteet huolehtimisesta mennä minulle 5-0. :)
Minä ja ainakin ystäväni sanojensa mukaan ollaan aina huolehdittu ehkäisystä. Miehet taas ovat kuulemma olleet todella välinpitämättömiä ehkäisystä. Vastuu on molemmilla! Ei pelkästään toisella.
Se huolentii ehkäisystä joka ei halua seksistä seuraavan lasta.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:10"]
Mulla samoja kokemuksia kun kympillä. Mutta nykyään olen parisuhteessa. Mulla on vähän vainoharhainen mies, se vetää kumin päälle vaikka mulla on ehkäisyrengas. Pitää sitä höpöhöpönä. Varmaan laittaa mun iltateehen jälkiehkäisypillereitä. :D
[/quote]
Ehkäisyrenkaan kanssa kannattaakin käyttää kondomia. Mulle tehtiin viime viikolla abortti, kun tulin raskaaksi vaikka käytin ehkäisyrengasta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:44"]
Naiset haluavat elättäjän, siksi.
[/quote]Ennen saattoi sanoa noin, mutta nykyisinkin tahtoo olla että nainen on paremiin koulutettu ja tienaa miestä enemmän. Vastuuton mies haluaa naisen joka elättää hänen lastaan.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:28"]
[/quote]
Ehkäisyrenkaan kanssa kannattaakin käyttää kondomia. Mulle tehtiin viime viikolla abortti, kun tulin raskaaksi vaikka käytin ehkäisyrengasta.
[/quote]Itse asiassa mä olen näin itsekin ymmärtänyt, että voi olla epäluotettava. Mulla oli pillerit, mutta mun pää ei kestänyt korkeeta hormonipiikkiä joka ilta, rengas vapauttaa sitä tasaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:28"]
[/quote]
[/quote]Itse asiassa mä olen näin itsekin ymmärtänyt, että voi olla epäluotettava. Mulla oli pillerit, mutta mun pää ei kestänyt korkeeta hormonipiikkiä joka ilta, rengas vapauttaa sitä tasaisemmin.
[/quote]
No, toivottavasti et joudu ojasta allikkoon ehkäisyrenkaan kanssa. Mä käytin vuosikaudet e-pillereitä, mutta toisen lapsen saatuani ajattelin kokeilla välillä ehkäisyrengasta. Viisi rengasta ehkäisi, mutta kuudes petti. Seuraavaksi olen menossa sterilisaatioon, kunhan selviän ensin tästä abortista.
Täällä foorumilla tulee kyllä hyvin vastaan harmi vain että anonyymeinä juuri sellaisia naisia kenen kanssa en lähtisi ikinä mihinkään ulos :D hyvä kun kerrotte tuon teidän nainen on täydellinen ja miehessä aina vikaa ajatusmaailmanne luonteen täällä järjettömillä kommenteilla niin osaa miehet pysyä kaukana :D
Hmm, naisille on kierukoita, e-pillereitä, ehkäisylaastareita ja -renkaita, ja Suomessa kai harvinaisempia pessaareita ja naisten kondomeita. Miehille on kondomit. Ja sterilisaatio tietenkin molemmille vaihtoehto, mutta painii vähän eri sarjassa noiden muiden kanssa, koska on kohtalaisen lopullinen vaihtoehto. Tästä päätellen naiset ottavat usein paljon suuremman vastuun ehkäisystä.
Mä olen hyvin tarkka siitä, että käytetään sitä kondomia tällähetkellä, koska en tosiaankaan halua tulla juuri nyt raskaaksi, ja hormonaalinen ehkäisy ei sovi mulle. Kuparikierukkaa tässä kyllä harkitsen, mutta sitä kondomia tulisi silti käytettyä, ellei kumppanin tautitilanne ja uskollisuus ole hyvin selvillä.
Joskus on miehet ehdotelleet paljaalla panemista, mutta tämä vain silloin, kun olisivat itse toivoneet lasta. Kavereilta oon kuitenkin kuullut, että on paljon miehiä, jotka eivät halua lapsia, mutta silti ehdottelevat sitä paljaalla panemista. Siinäpä vasta vastuunkantoa!
Miksi miehet eivät osaa ottaa vastuuta ehkäisystä?
Miksi miehet syyttävät naista siitä että on pulla uunissa?
Huolehtikaa miehet ehkäisystä tai älkää jakako munaa.