Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko maksaa 1 m3 kylmää vettä Helsingissä?
20.02.2014 |
Siis vuonna 2013. Yritän tässä päästä jyvälle taloyhtiön lähettämästä vesilaskusta. HSY:n sivuilta löytyy puolet pienempi hinta kuin laskussamme.
Kommentit (2)
Laskussa lukee 'kylmävesimaksu' ja siinä vesimittarilukemat jotka olemme ilmoittaneet. Jätevesimaksu maksetaan kaiketi vastikkeessa.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olisiko taloyhtiön laskussa jätevesimaksu mukana, sehän on kuutiota kohden kalliimpi, kuin puhtaan veden taksa.