Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin ollut mielummin vela kuin äiti

Vierailija
20.02.2014 |

Mutta miehelle iski joku vauvakuume aikoinaan ja tuttavapariskuntakin suostutteli sitä lasten hankintaan, niinpä sitten tehtiin lapsi. Luulen että onnellisin olisin ollut velana.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:57"]

Ei ne miehet koskaan hoida osuuttaan vaikka niin vakuuttelevat.

[/quote]

Hä?

Vierailija
22/27 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin! Eiku venaa... mähän oon (vela)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin 3, olen aina miettinyt että hankin lapsia ehkä kymmenen vuoden päästä ;) Nyt kun olen 27, ajattelen edelleen aikalailla samalla tavalla vaikka tiedostan myös, ettei minusta ole pakko tulla äitiä. Yksi lapsi siinä vajaana nelikymppisenä saattaisi olla ok, jos löydän hyvän miehen. Pääasia on, että löytäisin sellaisen miehen jonka kanssa voisin olla onnellinen ilman sitä lastakin. Liian monet kyllä tekee lapsia pienestä uteliaisuudesta ja tajuaa sitten heti tehneensä väärän päätöksen :(

Vierailija
24/27 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee asia, erityisesti naisilla kun sitä lapsen hankita-aikaa ei ole kovin paljoa. Jokainen tavallaan, niin tai näin, aina joku kokee tehneensä väärän päätöksen, mutta sen kanssa on sitten vaan elettävä.

Itse miehenä en ole nuorempana varsinaisesti halunnut lapsia, pikemmin päinvastoin, mutta jossakin vaiheessa tilanne muuttui, ettei olisi ollut pahaksikaan jos olisi ollut, nyt on myöhäistä.

Vierailija
25/27 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:33"]

Vaikee asia, erityisesti naisilla kun sitä lapsen hankita-aikaa ei ole kovin paljoa. Jokainen tavallaan, niin tai näin, aina joku kokee tehneensä väärän päätöksen, mutta sen kanssa on sitten vaan elettävä.

Itse miehenä en ole nuorempana varsinaisesti halunnut lapsia, pikemmin päinvastoin, mutta jossakin vaiheessa tilanne muuttui, ettei olisi ollut pahaksikaan jos olisi ollut, nyt on myöhäistä.

[/quote]

Oletko koulemassa vai miksi on liian myöhäistä? Vaihtoehtoja lasten kanssa elämiseenhän on vaikka kuinka! Jos et omaa pysty saamaan niin adoptoi tai ryhdy sijaisperheeksi/tukihenkilöksi.

Kaltoin kohdeltuja lapsia tässä maassa kyllä riittää. Ihme vinkumista.

Vierailija
26/27 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin varmasti jossakin savimajassa ja hoivaisin niitä lapsosia jos sen kokisin omakseni. Puhunkin "omasta" lapsesta, en mistään korvikkeesta. Saattaa kuulostaa jonkun korvissa itsekkäälle, mutta itselleni lapsi on joko oma tai ainakin kumppanini oma.

Vierailija
27/27 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:41"]

Asuisin varmasti jossakin savimajassa ja hoivaisin niitä lapsosia jos sen kokisin omakseni. Puhunkin "omasta" lapsesta, en mistään korvikkeesta. Saattaa kuulostaa jonkun korvissa itsekkäälle, mutta itselleni lapsi on joko oma tai ainakin kumppanini oma.

[/quote]

Ihan hyvä ettei sulla niitä lapsia ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi