Vaaka näytti aamulla 56,6kg!
Voiko ihminen onnellisempi ollakaan? :D 55kg aamupainoksi tavoite. Ei enää pitkä matka ;) Oon 168cm. Iltapäivällä lenkille! Päänsärky tosin on riesana painonpudotuksessa :/ Siinäpä onkin sitten haastetta pitää se paino kurissa ettei nouse.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:04"]Mä olen 168cm ja jos painan alle 57kg, näytän kamalalta. Mutta mulla onkin treenattu kroppa, paljon lihaksia, vähän rasvaa. Ap:n täytyy olla aika rasvainen tapaus.
[/quote]No enhän ole. Itseasiassa tykkään peilikuvastani muutoin. Kotona tulee suht paljon liikuttua että kyllä noita lihaksiakin on ihan sopivasti. Miehenikin on tyytyväinen, puoltoista kiloa vaan vielä veke ni vol'a! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:04"]Mä olen 168cm ja jos painan alle 57kg, näytän kamalalta. Mutta mulla onkin treenattu kroppa, paljon lihaksia, vähän rasvaa. Ap:n täytyy olla aika rasvainen tapaus.
[/quote]No enhän ole. Itseasiassa tykkään peilikuvastani muutoin. Kotona tulee suht paljon liikuttua että kyllä noita lihaksiakin on ihan sopivasti. Miehenikin on tyytyväinen, puoltoista kiloa vaan vielä veke ni vol'a! :) Ap
[/quote]
Ok. Mun mies ei tykkää luusta ja nahasta, joten pitää mun kropasta 58-kiloisena eniten. Mun rasvaprosentti on 13, entä sun?
ai että mieskin on tyytyväinen? miltähän tyytymättömät miehet itse näyttävät?
Olen laihduttanut kanssa 55kg, aamupaino oli 54,9. Pituutta 165cm. Laihduttaminen on helppoa lastenleikkiä verrattuna siihen että tää paino pitäisi myös pitää. Olen aiemminkin päässyt näin alas, mutta paino nousee aina sen 5kg kun rupean syömään ns. normaalisti. Ei siis herkkuja vaan oikeaa lämmintä ruokaa. Ehkä mä jatkan koko loppuelämän tätä rahkaa aamuin illoin, päivällä pakastevihanneksia ja kanamunia. Tykkään noista ei siinä mitään, mutta olishan joskus kiva syödä muutakin. Nyt tosin kevättä kohden vartalo vie voiton syömisestä :)
Juu kesän olis kiva nauttia hoikasta vartalosta ;) ap
Hienoa! Olen samanmittainen ja tavoite 58kg :) Tällä hetkellä raskaana, joten tovisen saa vielä odottaa. En usko, että ap on kovin kurja rimpula. Minäkin näytin ihan ok:lta 56 kiloisena ja rinnatkin olivat C-kuppia, joten ruumiin rakenne merkkaa aika paljon siinä, miltä ihminen näyttää painossaan.
Mun rasvaprossa oli joku 28 kun painoin 65,2 (171). Ihannepainoni ja -rasvaprosenttini saavuttamiseen kone mittasi rasvaa -3,4 kg ja lihasta +1,1 kg. Olen ihannepainossa nyt, rasvoista en tieda. Lihasta haluaisin viela lisaa ja hiukkasen rasvaa pois. Aika kuihtuneelta nayttaisin jos kauheasti alle 60 painaisin.
No mitä mammat urputtaa? Ruumiinrakenteet on erilaisia. Jos mamma numero9 ei näytä hyvältä 55 kiloisena, niin se ei todellakaan tarkoita etteikö ap voisi näyttää. Toiset on sirompia, jolloin pienempi painokin näyttää paremmalta. Ja lisäksi kauneusihanteita on erilaisia, eikä se yhden mamman mielipide ole mikään absoluuttinen totuus.
Että huhhuh mitä porukkaa.
t. 4, joka btw näyttäisi ainakin omasta mielestään paremmalta 55kg:ssa kuin 62ssa, vaikka on nytkin jo hoikka. Ja pituutta löytyy 169cm.
Mä olen 168cm ja jos painan alle 57kg, näytän kamalalta. Mutta mulla onkin treenattu kroppa, paljon lihaksia, vähän rasvaa. Ap:n täytyy olla aika rasvainen tapaus.