Vaaka näytti aamulla 56,6kg!
Voiko ihminen onnellisempi ollakaan? :D 55kg aamupainoksi tavoite. Ei enää pitkä matka ;) Oon 168cm. Iltapäivällä lenkille! Päänsärky tosin on riesana painonpudotuksessa :/ Siinäpä onkin sitten haastetta pitää se paino kurissa ettei nouse.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:44"]No mitä mammat urputtaa? Ruumiinrakenteet on erilaisia. Jos mamma numero9 ei näytä hyvältä 55 kiloisena, niin se ei todellakaan tarkoita etteikö ap voisi näyttää. Toiset on sirompia, jolloin pienempi painokin näyttää paremmalta. Ja lisäksi kauneusihanteita on erilaisia, eikä se yhden mamman mielipide ole mikään absoluuttinen totuus.
Että huhhuh mitä porukkaa.
t. 4, joka btw näyttäisi ainakin omasta mielestään paremmalta 55kg:ssa kuin 62ssa, vaikka on nytkin jo hoikka. Ja pituutta löytyy 169cm.
[/quote]
Olen samaa mielta, kunhan vaaan totesin, etta itse en nayttaisi hyvalta noin kevyena. Mutta en olekaan kovin siroluinen, vaan levealantioinen tiimalasivartaloinen.
T. 19
Täällä yksi, jolla tavoitteena 55 kg (160 cm). Olen joskus painanut 50 kg ja haluaisin sinne takaisin, mutta taitaa olla mission imbossible, eikä lähempänä 5-kymppiä enää kaunistakaan. En ole millään kuurilla, vaan syön ja liikun niinkuin voin ajatella jatkossakin syöväni ja liikkuvani. Paino putoaa hitaasti mutta suunta on koko ajan oikea, nyt painoa 57 kun lähtöpaino oli enimmillään 65. Tositoimiin aloin syyskuun lopulla, sitä ennen kypsyttelin vuoden päivät. Tsemppiä vaan siskot!
Kiitti!! Olen mielestäni siro, ja passaa hyvin kevyt paino. Jos kohta tuo vaaka näyttäs taas vähän vähemmän :) housukoko kohta passeli 36 ;)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:26"]Kiitti!! Olen mielestäni siro, ja passaa hyvin kevyt paino. Jos kohta tuo vaaka näyttäs taas vähän vähemmän :) housukoko kohta passeli 36 ;)
[/quote]ap
Ai, sä oot tosiaan liian läski!
T.12, jonka housut on 34 tai tuumakoko 26.
Ai, sä oot tosiaan liian läski!
T.12, jonka housut on 34 tai tuumakoko 26.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:04"]Mä olen 168cm ja jos painan alle 57kg, näytän kamalalta. Mutta mulla onkin treenattu kroppa, paljon lihaksia, vähän rasvaa. Ap:n täytyy olla aika rasvainen tapaus.
[/quote]No enhän ole. Itseasiassa tykkään peilikuvastani muutoin. Kotona tulee suht paljon liikuttua että kyllä noita lihaksiakin on ihan sopivasti. Miehenikin on tyytyväinen, puoltoista kiloa vaan vielä veke ni vol'a! :) Ap
[/quote]
Ok. Mun mies ei tykkää luusta ja nahasta, joten pitää mun kropasta 58-kiloisena eniten. Mun rasvaprosentti on 13, entä sun?
[/quote]
Oikeesti. Naisella rasvaprosentti 13? Montakohan noita löytyy Suomesta?
Mieletöntä vaihtelua tuon ruuminrakenteen kanssa, itse 167cm ja 60kg , housukoko 36 (joissain merkeissä jopa hiukka liian iso). Liikun paljon ja olen hyvässä kunnossa mutta silti raskauksista löllykkää vyötäröllä. Yritän myös tiristää sinne 55kg, koska nyt olen urheilun vastapainoksi sallinut itselleni hamppareita ym vähän liian kanssa, joten ei tarvittaisi muuta kuin itsekuria ja sokerihimon hallintaa että kehtaa kesällä biksuihin..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:53"]
olis kiva nähdä, miltä ap näyttää. mä olen 169 cm pitkä ja painan 61 kg ja olen hoikka. jos painaisin vaan 55 kg, olisin jo pahan näköinen.
[/quote]Heh, 60kilon ja 55 kilon ero on lähinnä se että suolistossa ei ole rahtuakaan ruokaa ;)
Onnea sulle! Kyllä se paino pysyy tavoitteessa, kunhan muistat syödä terveellisesti ja liikkua samalla :) kuinka paljon olet painoa jo tiputtanut?
Painoin raskauden lopulla 68kg. Synnytyksen jälkeen päätin alkaa tiputtaa painoa ja tässä sitä jo ollaan. Väkisin pitäs vääntää tuonne 55kiloon :)
Onnea! Itsellä tavoitteena paino kanssa kutakuinkin noihin lukemiin saada, tällä hetkellä oon n62kg :)
Mulla oli kanssa aikanaan tavoitteena 55kilon ideaalipaino. Saavutin sen melko hitaasti, kahden vuoden dietin jälkeen koska en jaksanut kuntoilla. Nykyään 10vuotta myöhemmin painan 65kg ja oon edelleen ihan tyytyväinen. Sielä 55kilossa pysyminen oli kyllä aika kitumista. Mutta onnea matkaan! :)
Kuinka olet painonpudotuksen tehnyt? Mikä aika sinulla meni?
Jihuu olen melkein saman pituinen (169) ja vaaka näytti aamulla 69,8!!
Tosi hieno juttu! Hyvän urakan olet tehnyt jo :) Mulla kans jo 15kg lähtenyt, syyskuussa aloitin, nyt 71kg.
olis kiva nähdä, miltä ap näyttää. mä olen 169 cm pitkä ja painan 61 kg ja olen hoikka. jos painaisin vaan 55 kg, olisin jo pahan näköinen.
No nahkaa mulla on raskauksista jäänyt vatsalle jne. En pidä muutoin väliä, kuhan paino tulis tuon 55. Muutama viikko mennyt tähän! Oon kohta kolmekymppinen, joku kriisi tulossa? :DAp
Minä olen 155cm ja 55kg on mulle se ihanteellinen paino. Näytän tosi hyvältä ja terveeltä. Olen ollut kymmenen kiloa kevyempikin,m utta näytin ihan vain laudalta :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:27"]
Hienoa! Olen samanmittainen ja tavoite 58kg :) Tällä hetkellä raskaana, joten tovisen saa vielä odottaa. En usko, että ap on kovin kurja rimpula. Minäkin näytin ihan ok:lta 56 kiloisena ja rinnatkin olivat C-kuppia, joten ruumiin rakenne merkkaa aika paljon siinä, miltä ihminen näyttää painossaan.
[/quote]
Tälle aamen! Olin varsin samassa tilanteessa ap:n kanssa: olen 168 cm pitkä ja tavoitepaino oli 55 kg. Viisi kiloa painavampana ei peilikuva miellyttänyt minua.