Olen 25v, 120kg nainen. Kysyttävää?
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:13"]Ap taitaa olla työtön.
[/quote]
Olen kotiäiti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:20"]
[/quote]
Olen kotiäiti.
[/quote]
Eli hoitovapaalla?? Etkä edes oikeaa ruokaa viitsi tehdä?? Mitä järkeä? Syö itse eineksiä mutta tee nyt edes lapselle kunnon ruokaa!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:56"]Ruokavaliosta puuttuu kokonaan vihannekset, marjat ja hedelmät. Liikaa leipää ja muuta hiilarimössöä. Munakas ja grillipihvit hyviä.
[/quote]
Höpsis, minulle on sanottu että tarvitsen kuituja ja viljaa, sitä saan leivästä! Grillipihvit ovat todellakin hyviä. Muutamalla siis tarkoitan 3-4 sellaista suht pientä, joku 100 grammaa ne taitaa vain olla yksi? Kun joku sitäkin kysyi. Mutta niissä on vaan proteiiniä, ei turhaa täytettä.
[/quote]
Normaali annos on 80-100g lihaa...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:43"]Syötkö joka päivä punaista lihaa?
[/quote]
En. Joskus syön vaikka kanaa, kalapuikkoja, tai makkaraa. Punaista lihaa ehkä vain kolmena, neljänä päivänä viikossa.
[/quote]
Tiesitkö, että makkarakin on punaista lihaa? Et taitaa nähtävästi olla vähän useempi ku 3-4 päivää/vko...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:20"]
[/quote]
Olen kotiäiti.
[/quote]
Eli hoitovapaalla?? Etkä edes oikeaa ruokaa viitsi tehdä?? Mitä järkeä? Syö itse eineksiä mutta tee nyt edes lapselle kunnon ruokaa!
[/quote]
Sama ruoka-ainetta valmiissakin ruuassa on, halvempana ja tehokkaampana vaan. En ole hoitovapaalla, tai millään muullakaan, vaan olen kotiäiti, jotta voin olla lapseni kanssa kunnes se pääsee ala-asteelle.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:20"]
[/quote]
Olen kotiäiti.
[/quote]
[/quote]
Sama ruoka-ainetta valmiissakin ruuassa on, halvempana ja tehokkaampana vaan. En ole hoitovapaalla, tai millään muullakaan, vaan olen kotiäiti, jotta voin olla lapseni kanssa kunnes se pääsee ala-asteelle.
[/quote]
OMG!
Ei voi kun surullisesti nauraa sun ajatuksille.
Hyvää loppuelämää!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:30"]
[/quote]
Olen kotiäiti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et ole hoitovapaalla tai millään muullakaan? Eli olet työtön. Pääsee ala-asteelle? Oletko kehitysvammainen? En pilkkaa tai vitsaile, vakavasti kysyn.
Voi mä nauran :D
Ei leivästä tarvii tapella ja sehän nyt on selvää että yli- ja alipaino on paskajuttu. Ei sitä siitä miksikään muuta. Ottakaa nyt itteene niskasta kiinni :)
171/59 kun joku aina kysyy
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:43"]Syötkö joka päivä punaista lihaa?
[/quote]
En. Joskus syön vaikka kanaa, kalapuikkoja, tai makkaraa. Punaista lihaa ehkä vain kolmena, neljänä päivänä viikossa.
[/quote]
Tiesitkö, että makkarakin on punaista lihaa? Et taitaa nähtävästi olla vähän useempi ku 3-4 päivää/vko...
[/quote]
Osassa makkaroistahan ei Suomessa ole ollenkaan lihaa....
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:30"]
[/quote]
Olen kotiäiti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et ole hoitovapaalla tai millään muullakaan? Eli olet työtön. Pääsee ala-asteelle? Oletko kehitysvammainen? En pilkkaa tai vitsaile, vakavasti kysyn.
[/quote]
Mitä ihmettä nyt? No ehkä olen näillä teknisillä termeillä työtön, kyllä. Mutta oletteko te kaikki sitä mieltä, että kotiäiti on työtön? Lapsen kasvattaminen ja siitä huolehtiminen ei ole työtä? Minusta se on. Siksi lasken itseni kotiäidiksi enkä työttömäksi, ja olen ylpeä siitä.
Vai et pilkkaa tuolla vammaiseksi haukkumisella? No kyllä nyt pilkkaat, ja en ole. Hirveän törkeä ihminen olet!
Tämän on pakko olla trolli, koska ei kukaan voi tosissaan väittää aloittajan ruokavaliota vähäkaloriseksi, kuten hän itse sanoo.
Tai, että einesruoka on samaa mutta tehokkaampaa kuin itse tehty.
Lapsi PÄÄSEE kouluun, siis meillä on oppivelvollisuus eli sinne mennään.
Valmisruuat eivät todellakaan ole halvempia kuin kunnon normaali kotiruoka. Sanoit, että itse tehtynä tulee liikaa rasvaa: älä laita sitä rasvaa niin paljon! On myös olemassa paljon nimenomaan kevyen ruuan keittokirjoja.
Ap:lla täytyy olla omaisuutta tai sitten on eläkkeellä. Miten muuten voi elää ilman palkkaa tai tukia vuosikaupalla?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osassa makkaroistahan ei Suomessa ole ollenkaan lihaa....
[/quote]
No joo noi jauhopötkylät onki sit ihan omaa sarjaansa, epäterveellisempiä ku punanen liha. Et ei paljoo kyl kohene.
Ap on kysyttyä kamaa työmarkkinoilla, kunhan lapsi pääsee ala-asteelle.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:09"]Miltä tuntuu kuolla alle 60 vuotiaana? Tapatko lapsesi sanalla tavalla syöttämällä paskaruokaa hänellekin ?
[/quote]
No olipa tyhmästi sanottu. Lapseni ei muuten ole edes lihava. Ruoka ei koskaan ole muuten paskaa, tuo on ikävästi sanottu.
[/quote]
No einekset on kyllä paskaa, kaikki keinomakkarat ja kalapuikot ja muut, halusit sitten myöntää sitä itsellesi tai et. Ole kiltti ja tee edes lapsellesi oikeaa ruokaa oikeista aineksista!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:00"]Ap on kysyttyä kamaa työmarkkinoilla, kunhan lapsi pääsee ala-asteelle.
[/quote]
Olen kyllä elätellyt vähän toivoa, että löytäisin uuden miehen ja saisin uuden lapsen siihen mennessä! Ja jatkaisin vauvan kanssa kotiäitinä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:00"]Ap on kysyttyä kamaa työmarkkinoilla, kunhan lapsi pääsee ala-asteelle.
[/quote]
Olen kyllä elätellyt vähän toivoa, että löytäisin uuden miehen ja saisin uuden lapsen siihen mennessä! Ja jatkaisin vauvan kanssa kotiäitinä.
[/quote]
Mahtava suunnitelma, tsemppiä trollille!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:06"]
Höpsis, minulle on sanottu että tarvitsen kuituja ja viljaa, sitä saan leivästä! Grillipihvit ovat todellakin hyviä. Muutamalla siis tarkoitan 3-4 sellaista suht pientä, joku 100 grammaa ne taitaa vain olla yksi? Kun joku sitäkin kysyi. Mutta niissä on vaan proteiiniä, ei turhaa täytettä.
[/quote]
Sä mitään kuituja mistään valkoisesta höttövehnäpaahtoleivästä saa.
[/quote]
Jos ne pihvit painaa 100g kappale niin 1-1,5 riittää!! Normaali annoskoko lihaa (tai lihan kaltaisia einestuotteita;D) on 100-150g