Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25v, 120kg nainen. Kysyttävää?

Vierailija
20.02.2014 |

Haukkumiset jätän huomioimatta! :)

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti eräs sukulaiseni on äärimmäisen lihava ja on opettanut poikansa syömään juuri samanlaista ravintoa. Harmi, ei varmasti ole kummatkaan pitkäikäisiä. Vaan minkäpäs teet, kun ei aikuinen ymmärrä että on ylipainoinen, niin kuin ei varmaan aloittajakaan teksteistä päätellen. Ei mitään geenejä voi lihomisesta syyttää pelkästään. Kyllähän ruokavalio on päin peetä, niin kuin kaikki nähdään. 

Vierailija
22/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä länkytät? Etkö sanonut, ettet enää jaksa vaivautua? Tosiasia on, että sinä aloitit alatyylin ja minä erehdyin jatkamaan eli täysin turhasn minua syyttelet. Kannattaa välillä vilaista peiliin ja muistaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaa. Alatyyli on aina huono valinta.

Heippa ja toivottavasti me molemmat opimme tästä jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kesäisin uimarannalla missä on muitakin? Käytkö uimahallissa? Kehtaatko?

Vierailija
24/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just, kun se "sun taikapaahtoleipääsi" ei ole yhtään alentava lause, niinkuin toisen mielipiteellä ei olisi täällä mitään arvoa. Vain sinun. 

Ja toivon todella, että opit tästä jotain. Tajusithan viimein sanoa sen heipankin. 

Vierailija
25/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin ja opin. Sinä et oppinut.

Vierailija
26/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:03"]Mitä teet elääksesi? Etkö pelkää, että sairastut kroonisesti?

[/quote]

Olen erittäin terve. Edes flunssaa en ole saanut yli 4 vuoteen.

Vierailija
27/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:04"]Aiotko hankkia lisää lapsia?

[/quote]

Jos sattuu tulemaan. En stressaa asiaa liikaa. Mutta näillä näkymin ei ole heti tulossa kun ei ole sitä miestä!

Vierailija
28/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako sinua että vanhempana joudut rajoittamaan elämääsi ylipainon takia huomattavasti?

Entä se että lastasi pilkataan äidin kilojen takia?

Tuomitsetko lapsesikin "geneettisesti lihavaksi" kun opetat hänelle tuollaisen ruokavalion?

Vierailija
29/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:33"]Olen lähes 100 prosenttisen varma, että aloittaja ei syö sun taikapaahtoleipääsi.

t.alapeukku

[/quote]

Kauheasti kyllä tullut keskustelua näistä paahtoleivistä! Aivan normaaleja, vähäkalorisia paahtiksia ne on, ei mitään makeutettuja/ sokerisia pullaleipiä!

Ja kuten sanoin, olen tyytyväinen itseeni ja vaikka painoa on liikaa, olen erittäin terveellinen. Lähes koskaan ei tule pienintäkään flunssaa eikä ruumiini väsy helposti päivän aikana. Kuumuudesta en kyllä pidä!;)

Vierailija
30/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:40"]Epäilen apn olevan provo. Itse olen myös ylipainoinen, laihduttava. 

Minun päivän ruokavalio on aivan erilainen. 

Aamulla luomuruisleipää oivariinilla, goudajuustolla ja kalkkunaleikkeellä. 2 viipaletta. 

Vihreää teetä 2 kupillista. 

Lounaaksi itsetehtyä kasvissosekeittoa n. 3 dl ja 0,5 l vettä.

Välipalaksi mustaa teetä.

Päivälliseksi keitettyjä kasviksia 300 gr ja jauheliharisottoa n. 2,5dl. 

Jos syön iltapalaa, aina en. Jos syön niin Iltapalaksi hedelmä tai spelttipuuroa marjoilla.

Kalorilaskuria käyttäen päivittäiset kalorit on 1300-1500 paikkeilla, vaje on 500-1000 per päivä.

[/quote]

Höpsis. Tyhmää huudella provoista, kun kerron vaan elämästäni. Ja missä sanoin, että yritän elää täysin terveellisesti? En halua ryhtyä täysin askeettiseen elämään ja kasvisruokaan vaan. Olen sanonut että nautin ruuasta, ja koitan vähitellen vähän vähentää turhia kohtia. En ole itse väittänyt että olisin jollain paastodieetillä, tai että sellaiselle haluaisin ryhtyä!

Vierailija
31/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:43"]Syötkö joka päivä punaista lihaa?

[/quote]

En. Joskus syön vaikka kanaa, kalapuikkoja, tai makkaraa. Punaista lihaa ehkä vain kolmena, neljänä päivänä viikossa.

Vierailija
32/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:09"]Miltä tuntuu kuolla alle 60 vuotiaana? Tapatko lapsesi sanalla tavalla syöttämällä paskaruokaa hänellekin ?

[/quote]

No olipa tyhmästi sanottu. Lapseni ei muuten ole edes lihava. Ruoka ei koskaan ole muuten paskaa, tuo on ikävästi sanottu.

Vierailija
33/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:12"]Aloittaja. Kerrotko minkä merkkistä paahtoleipää syöt?

[/quote]

No omia tämä paahtoleipä nyt niin kiinnostavaa! :D Fazerin paahtiksia nuo useimmiten on, niitä kevyitä.

Vierailija
34/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:32"]Käytkö kesäisin uimarannalla missä on muitakin? Käytkö uimahallissa? Kehtaatko?

[/quote]

Kehtaan toki! Mutta en käy uimarannalla enkä uimassa, koska en pidä uimisesta!:)

Vierailija
35/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:19"]

Ohis. paahtoleipäähän on monenlaista. Jos ostat täysjyvä-paahtoleipää niin kuitua siinä on.

[/quote]

http://www.vaasan.com/portal/fi/tuoreet_leipomotuotteet/tuotteet/vaaleat_leivat/-/products/view/16071/VAASAN+TaikaRuis+100+%25+paahtoleip%C3%A4+380+g+t%C3%A4ysjyv%C3%A4ruispaahtoleip%C3%A4/

Alapeukuttajalle. Onko tuo epäterveellinen leipä?

[/quote]

Täysjyvä Real paahtoleipä taitaa olla kuitupitoisin, 7,9

Vierailija
36/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:42"]Haittaako sinua että vanhempana joudut rajoittamaan elämääsi ylipainon takia huomattavasti?

Entä se että lastasi pilkataan äidin kilojen takia?

Tuomitsetko lapsesikin "geneettisesti lihavaksi" kun opetat hänelle tuollaisen ruokavalion?

[/quote]

En usko että joudun rajoittamaan elämääni. Minulla ei ole omaa autoa, joten liikun jalkaisin paljon. Minä en juo enkä polta. En stressaa, ja nukun hyvin. Väitän että painostani huolimatta olen tervästä päästä suomalaisia.

Vierailija
37/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekseistä ja jäätelöstä voi kertyä kaloreita jo 1500.

Vierailija
38/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:33"]Olen lähes 100 prosenttisen varma, että aloittaja ei syö sun taikapaahtoleipääsi.

t.alapeukku

[/quote]

Kauheasti kyllä tullut keskustelua näistä paahtoleivistä! Aivan normaaleja, vähäkalorisia paahtiksia ne on, ei mitään makeutettuja/ sokerisia pullaleipiä!

Ja kuten sanoin, olen tyytyväinen itseeni ja vaikka painoa on liikaa, olen erittäin terveellinen. Lähes koskaan ei tule pienintäkään flunssaa eikä ruumiini väsy helposti päivän aikana. Kuumuudesta en kyllä pidä!;)

[/quote]

Olet vielä nuori, ei silloin noita kulumia vielä ole, mutta kun vanhenet... hoikemmillakin on ongelmia ja varmaan tajuat, ettei 100 ylim 1/2 kg voipakettia kantamuksena auta asiaa?

http://static.oprah.com/images/presents/2005/20anniv/oprah/slides/moments_101_600x411.jpg

Vierailija
39/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:40"]Epäilen apn olevan provo. Itse olen myös ylipainoinen, laihduttava. 

Minun päivän ruokavalio on aivan erilainen. 

Aamulla luomuruisleipää oivariinilla, goudajuustolla ja kalkkunaleikkeellä. 2 viipaletta. 

Vihreää teetä 2 kupillista. 

Lounaaksi itsetehtyä kasvissosekeittoa n. 3 dl ja 0,5 l vettä.

Välipalaksi mustaa teetä.

Päivälliseksi keitettyjä kasviksia 300 gr ja jauheliharisottoa n. 2,5dl. 

Jos syön iltapalaa, aina en. Jos syön niin Iltapalaksi hedelmä tai spelttipuuroa marjoilla.

Kalorilaskuria käyttäen päivittäiset kalorit on 1300-1500 paikkeilla, vaje on 500-1000 per päivä.

[/quote]

Höpsis. Tyhmää huudella provoista, kun kerron vaan elämästäni. Ja missä sanoin, että yritän elää täysin terveellisesti? En halua ryhtyä täysin askeettiseen elämään ja kasvisruokaan vaan. Olen sanonut että nautin ruuasta, ja koitan vähitellen vähän vähentää turhia kohtia. En ole itse väittänyt että olisin jollain paastodieetillä, tai että sellaiselle haluaisin ryhtyä!

[/quote]

Olenko minä muka paastodieetillä tuon ruokalistani perusteella? Tai kasvisruokavaliolla? :D 

En minäkään mikään kasvisfani ole aina ollut, mutta olen oppinut tykkäämään niistä keitettynä ja paljon.  Se nyt vaan on fakta että ne ovat tärkeä osa ruokavaliota. 

Vierailija
40/132 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla työtön.