Olen 25v, 120kg nainen. Kysyttävää?
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:16"]
Kiva sinulle! Minä rakastan itseäni sellaisena kuin olen!
[/quote]
Ei mulla ole ongelmaa itseni kanssa, mutta keho kertoo toisin ... ja niin sanoi lääkärikin. Pidän vallan hyvin omasta ulkonäöstäni, mutta kun lonkka alkaa vaivata, ei se ole muusta kiinni kuin läskistä, tai ainakin ekana se ylim. rasitus on poistettava. Opit sen sitten joskus itse, mutta siihen varmaan menee vielä kauan. Perässä tulet kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:13"]Kuinka sinusta on tullut noin painava?
kuinka pitkä olet?
[/quote]
Minulla on huonot geenit.
Olen 166cm pitkä.
[/quote]
Millaiset geenit?
Jos vanhemmat on lihavia, se kertoo vain huonoista syömätavoista ja liikkumattomuudesta, ei geeneistä.
[/quote]
Vanhempani ovat lihavia, on suvussa huonot geenit. Minä syön aivan normaalia ruokaa.
[/quote]
Niin ne kaikki sanoo... koeta silti vähentää annoskokoa, se auttaa.
Lisäksi kaikki, ihan kaikki sokeri ja makeutusaineet pois, nyt aluksi.
Ala pitään ruokapvkirjaa, saatat kuitenkin syödä huomaamattasi enemmän kuin kulutat.
Minkäikäisenä aloit lihoa? Keneltä olet oppinut tuon selityksen että olet geenien vuoksi lihava? Onko niin että olet aina liikkunut, syönyt terveellisesti ja kulutuksen mukaan ja silti aina vain lihonut?
Onnistuuko seksi niin, että olet päällä? Pelkäätkö, että kumppani litistyy sun alle?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:22"]Kerro syömisesi yhden päivän ajalta?
[/quote]
Käytän aika paljon kevyitä, vähäkalorisia valmisruokia. Itse kun laitan, tulee helposti paljon rasvaa.
Aamulla parin munan munakas ja muutama paahtoleipä leikkeineen.
Välipalaksi vähän muroja suoraan pussista.
Lounas joku laatikko, maksalaatikko tai makaronilaatikko tai sellainen. Jäätelöä joskus.
Välipalaksi teetä ja vähän keksejä.
Iltapalaksi perunamuussiannos ja muutama grillipihvi. Jäätelöä jälkkäriksi.
Illalla vielä muutama paahtoleipä ja loput kekseistä.
Mikään ruoka ei ole epäterveellinen.
Esimerkki siis vaan.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:22"]Kerro syömisesi yhden päivän ajalta?
[/quote]
Käytän aika paljon kevyitä, vähäkalorisia valmisruokia. Itse kun laitan, tulee helposti paljon rasvaa.
Lounas joku laatikko, maksalaatikko tai makaronilaatikko tai sellainen. Jäätelöä joskus.
Esimerkki siis vaan.
[/quote]
Annoskoot ehkä turhan isoja? Muutama grillipihvi? Siis oikeastiko muutama?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:22"]Kerro syömisesi yhden päivän ajalta?
[/quote]
Esimerkki siis vaan.
[/quote]
Tässähän on ihan liikaa ruokaa. Ei ihme ettet laihdu huonojen geenien takia.
Miksi vastaat nii harvoihin kysymyksiin? :(
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:22"]Kerro syömisesi yhden päivän ajalta?
[/quote]
Esimerkki siis vaan.
[/quote]
Siis epäterveellistä tuossa on paahtoleipä, murot (liikaa suolaa ja sokeria), maksalaatikko ei ole kevyttä, keksit kauheeta prosessoitua rasvaa ja tärkkelystä täynnä, 2 krt päivässä jäätelöä (toivottavasti ei kovetettua kasvirasvaa), muusikin tulisi vaihtaa kasviksiin. Ruokavaliosta puuttuu vitamiineja ja kivennäisaineita.
Järkyttävä ruokavalio. Ja oikeastiko väität että ei ole epäterveellistä?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:48"]
[/quote]
Esimerkki siis vaan.
[/quote]
Siis epäterveellistä tuossa on paahtoleipä, murot (liikaa suolaa ja sokeria), maksalaatikko ei ole kevyttä, keksit kauheeta prosessoitua rasvaa ja tärkkelystä täynnä, 2 krt päivässä jäätelöä (toivottavasti ei kovetettua kasvirasvaa), muusikin tulisi vaihtaa kasviksiin. Ruokavaliosta puuttuu vitamiineja ja kivennäisaineita.
Järkyttävä ruokavalio. Ja oikeastiko väität että ei ole epäterveellistä?
[/quote]
No ei tuo ruokavalio nyt mikään järkyttävä ole. Turhaahan tuossa toki on paljonkin, jäätelöt, keksit ja liian suuret annoskoot, mutta ihan normaalia perusruokaahan tuossa on. Ja esim. muroja kyllä voi syödä ihan kohtuudella.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:40"]
[/quote]
Esimerkki siis vaan.
[/quote]
Ai siis mikään ruoka noista ei ole epäterveellinen? Mä taasen en tuossa paljon terveellistä nähnyt, paitsi munakas. Missä kasvikset ja hedelmät? Paahtoleipähän on aivan hirveää huttua, kuten myös einekset, jäätelö ja keksit. Samoin oletan, että tuo "perunamuusi" on pussimuusia, jolla ei ole mitään tekemistä aidon perunamuusin kanssa.
En yhtään ihmettele ap:n painoa tuolla ruokavaliolla.
Ruokavaliosta puuttuu kokonaan vihannekset, marjat ja hedelmät. Liikaa leipää ja muuta hiilarimössöä. Munakas ja grillipihvit hyviä.
Miksi syöt välipaloja? Tuosta painosta laihtuisit nopeasti, kun vain fiksaisit ruokavaliosi normaaliksi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:18"]Oletko kateellinen normaalipainoisille ikäisillesi naisille? Etkö kaipaa nuoren huoletonta elämää?
[/quote]
En kaipaa enkä ole kateellinen! Päinvastoin, tiedän että ne ovat kateellisia minun stressittömälle elämälle ja asenteelle!