Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset nauravat kasvoilleni joka paikassa. Kaikenikäiset, näköiset ja sukupuoliset. En meinaa kestää sitä.

Vierailija
04.11.2020 |

Kasvoni herättävät suurta huvittuneisuutta ihmisissä. Kaikilla sama huvittunut hymy, eivätkä käännä katsettaan pois vaikka huomaan heidän tuijottavan. Minua ei oteta vakavasti, eikä kunnioiteta siten kuten normaalisti ihmiset toisiaan kunnioittavat. Ihan kun en olisi ihminen ollenkaan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty missään asioimaan ettei tällaista tuijottelua ja ivahymyilyä sattuisi. Välillä tuntuu kuin minut tunnistettaisiin joka paikassa. Ehkäpä nuoriso levittää keskuudessaan ivallista meemiä, jonka tarkoituksena on halveerata minua. Reaktiot ovat tosin ulkomailla samanlaisia. Rumuus on kansainvälistä, kuten kauneus.

Vierailija
2/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pistä kuva? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti eivät naura. 

Vierailija
4/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen! Minun kohdallani tilanne on päivänvastainen. Ihmiset kääntävät heti vakavat katseensa pois minusta. Elämäni tavoitteena on olla kuoliaaksinaurattaja, Veikko Huovisen "Havukka-ahon ajattelija"-teoksen sivuhenkilön mukaan.

Vierailija
5/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kasvosi saavat ihmiset tuijottamaan? Onko niissä joku huomiotaherättävä ominaisuus?

Vierailija
6/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kasvosi saavat ihmiset tuijottamaan? Onko niissä joku huomiotaherättävä ominaisuus?

Kyllä vain, rumat piirteet.

Vierailija
7/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pari kertaa on katsottu syvästi inhoten, mutta 99,9% tuijotuksista on ivanaurua. 

Vierailija
8/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi <3

Ei tarvitse olla kauniit kasvot jos on sydän paikallaan. Itse arvostan ihmisissä kultaista luonnetta ennemmin.

Vierailija
9/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD

Vierailija
10/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijotetaan kuin lyötävää sikaa kun olen pöhöttynyt hiilareista tai herkuista.

Kun laihdun ja kasvot palaavat normaaliksi, minua kohdellaan taas kunnioittaen.

On se jännä elämä, pitää valita herkkujen ja normaalin elämän välillä. Pakko laihduttaa välillä ja paastoilla ettei kohdella kuin monsteria.

Vierailija
11/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, rumat piirteet.

Kuvaile vähän tarkemmin, iso ruma nenä, finnejä, rokoarpia, silmät pienet/isot lähekkäin tai kaukana toisistaan, iso suu, huonot hampaat, jne?

Vierailija
12/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaisia ihmisiä on? Minun lähipiirissäni oleville ihmisille ei tulisi mieleenkään käyttäytyä tuolla tavalla.

Vierailija
13/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa se on miehilläkin, vähänkin pyöristyt niin pojitellaan ja vittuillaan "vitsinä". Eipä tule pojittelua ja vittuilua kun ns. posket lommolla ja kroppa treenattu.

On vain yksi malli johon pitää mahtua, jos et mahdu siihen se on "noloa" ja sinua pilkataan.

Vierailija
14/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tuntemattomien tuijottelu katoaa kun leukalinjani on laihdutuksen myötä näkyvissä eikä ole enää kaksois/kolmoisleukaa.

kun olen tuhdimmassa kunnossa, ihmiset ovat vihamielisempiä ja ylenkatsovampia minua kohtaan.

tämä on osaltaan aiheuttanut minulle pakonomaista painonvartiointia. ei jaksaisi kytätä vaakaa ja peiliä eikä minua pieni ylipaino haittaa, mutta en jaksa sitä vähättelevää ja halveksuvaa asennetta mikä tulee kun olet ylipainoinen.

Vierailija
15/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen ikäni kärsinyt löysistä, pulleista kasvoista. Yleisin haukkumanimi on bulldoggi. Olen hoikka, eli edes laihdutus ei auta.

Vierailija
16/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIhavat on lepposia!

Vierailija
17/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytt olisib porukaaat pois kotoa minullla moootttorisaha sängynallla.

Vierailija
18/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kasvomaskia ja laita kunnon silmämeikki.

Vierailija
19/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vierailija
20/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen ikäni kärsinyt löysistä, pulleista kasvoista. Yleisin haukkumanimi on bulldoggi. Olen hoikka, eli edes laihdutus ei auta.

Plastiikkakirurgia avuksi. Miksi ihmeessä pitäisi kärsiä jos apu on olemassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan