Ihmiset nauravat kasvoilleni joka paikassa. Kaikenikäiset, näköiset ja sukupuoliset. En meinaa kestää sitä.
Kasvoni herättävät suurta huvittuneisuutta ihmisissä. Kaikilla sama huvittunut hymy, eivätkä käännä katsettaan pois vaikka huomaan heidän tuijottavan. Minua ei oteta vakavasti, eikä kunnioiteta siten kuten normaalisti ihmiset toisiaan kunnioittavat. Ihan kun en olisi ihminen ollenkaan.
Kommentit (49)
Ole onnellinen! Minun kohdallani tilanne on päivänvastainen. Ihmiset kääntävät heti vakavat katseensa pois minusta. Elämäni tavoitteena on olla kuoliaaksinaurattaja, Veikko Huovisen "Havukka-ahon ajattelija"-teoksen sivuhenkilön mukaan.
Miksi kasvosi saavat ihmiset tuijottamaan? Onko niissä joku huomiotaherättävä ominaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kasvosi saavat ihmiset tuijottamaan? Onko niissä joku huomiotaherättävä ominaisuus?
Kyllä vain, rumat piirteet.
Ihan pari kertaa on katsottu syvästi inhoten, mutta 99,9% tuijotuksista on ivanaurua.
Älä ole huolissasi <3
Ei tarvitse olla kauniit kasvot jos on sydän paikallaan. Itse arvostan ihmisissä kultaista luonnetta ennemmin.
Minua tuijotetaan kuin lyötävää sikaa kun olen pöhöttynyt hiilareista tai herkuista.
Kun laihdun ja kasvot palaavat normaaliksi, minua kohdellaan taas kunnioittaen.
On se jännä elämä, pitää valita herkkujen ja normaalin elämän välillä. Pakko laihduttaa välillä ja paastoilla ettei kohdella kuin monsteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, rumat piirteet.
Kuvaile vähän tarkemmin, iso ruma nenä, finnejä, rokoarpia, silmät pienet/isot lähekkäin tai kaukana toisistaan, iso suu, huonot hampaat, jne?
Missä tällaisia ihmisiä on? Minun lähipiirissäni oleville ihmisille ei tulisi mieleenkään käyttäytyä tuolla tavalla.
Samaa paskaa se on miehilläkin, vähänkin pyöristyt niin pojitellaan ja vittuillaan "vitsinä". Eipä tule pojittelua ja vittuilua kun ns. posket lommolla ja kroppa treenattu.
On vain yksi malli johon pitää mahtua, jos et mahdu siihen se on "noloa" ja sinua pilkataan.
itsellä tuntemattomien tuijottelu katoaa kun leukalinjani on laihdutuksen myötä näkyvissä eikä ole enää kaksois/kolmoisleukaa.
kun olen tuhdimmassa kunnossa, ihmiset ovat vihamielisempiä ja ylenkatsovampia minua kohtaan.
tämä on osaltaan aiheuttanut minulle pakonomaista painonvartiointia. ei jaksaisi kytätä vaakaa ja peiliä eikä minua pieni ylipaino haittaa, mutta en jaksa sitä vähättelevää ja halveksuvaa asennetta mikä tulee kun olet ylipainoinen.
Sama täällä. Olen ikäni kärsinyt löysistä, pulleista kasvoista. Yleisin haukkumanimi on bulldoggi. Olen hoikka, eli edes laihdutus ei auta.
Nytt olisib porukaaat pois kotoa minullla moootttorisaha sängynallla.
Käytä kasvomaskia ja laita kunnon silmämeikki.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen ikäni kärsinyt löysistä, pulleista kasvoista. Yleisin haukkumanimi on bulldoggi. Olen hoikka, eli edes laihdutus ei auta.
Plastiikkakirurgia avuksi. Miksi ihmeessä pitäisi kärsiä jos apu on olemassa!
En pysty missään asioimaan ettei tällaista tuijottelua ja ivahymyilyä sattuisi. Välillä tuntuu kuin minut tunnistettaisiin joka paikassa. Ehkäpä nuoriso levittää keskuudessaan ivallista meemiä, jonka tarkoituksena on halveerata minua. Reaktiot ovat tosin ulkomailla samanlaisia. Rumuus on kansainvälistä, kuten kauneus.