Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset nauravat kasvoilleni joka paikassa. Kaikenikäiset, näköiset ja sukupuoliset. En meinaa kestää sitä.

Vierailija
04.11.2020 |

Kasvoni herättävät suurta huvittuneisuutta ihmisissä. Kaikilla sama huvittunut hymy, eivätkä käännä katsettaan pois vaikka huomaan heidän tuijottavan. Minua ei oteta vakavasti, eikä kunnioiteta siten kuten normaalisti ihmiset toisiaan kunnioittavat. Ihan kun en olisi ihminen ollenkaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen ikäni kärsinyt löysistä, pulleista kasvoista. Yleisin haukkumanimi on bulldoggi. Olen hoikka, eli edes laihdutus ei auta.

Sille on oma terminsäkin, laihaläski. Eli keho on sinänsä hoikka mutta rasvaprosentti suhteessa lihasmassaan on valtava. Joka myös aiheuttaa sen että esim. naamassa on paljon rasvaa vaikka keho sinänsä ei ole mitenkään kovin iso.

Ei ole käytännössä muuta keinoa kuin treenata ja laihtua entisestään (mutta kasvattaa lihasmassan määrää) ja minulla ei siihen masentuneena ole motivaatiota, halua tai voimia. Rasvaprosenttini on nyt n. 35%, sen pitäisi olla 15-20% että minun bulldognaama katoaisi.

Vierailija
22/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen ikäni kärsinyt löysistä, pulleista kasvoista. Yleisin haukkumanimi on bulldoggi. Olen hoikka, eli edes laihdutus ei auta.

Sille on oma terminsäkin, laihaläski. Eli keho on sinänsä hoikka mutta rasvaprosentti suhteessa lihasmassaan on valtava. Joka myös aiheuttaa sen että esim. naamassa on paljon rasvaa vaikka keho sinänsä ei ole mitenkään kovin iso.

Ei ole käytännössä muuta keinoa kuin treenata ja laihtua entisestään (mutta kasvattaa lihasmassan määrää) ja minulla ei siihen masentuneena ole motivaatiota, halua tai voimia. Rasvaprosenttini on nyt n. 35%, sen pitäisi olla 15-20% että minun bulldognaama katoaisi.

Höpsistä. Mulla on siis myös roikkuvat silmäluomet, mustat silmänympärykset, lommolla olevat  kyynelurat... Kasvot on samaan aikaan riutuneet ja lihavat. Ja olen alle 30!

Kai näitä vois jotenkin korjata mutta leikkaukseen en halua mennä ja pelkään, että pistoshoidoista tulee vielä rumemmaksi.

t. se bulldog

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Mulla on siis myös roikkuvat silmäluomet, mustat silmänympärykset, lommolla olevat  kyynelurat... Kasvot on samaan aikaan riutuneet ja lihavat. Ja olen alle 30!

Kai näitä vois jotenkin korjata mutta leikkaukseen en halua mennä ja pelkään, että pistoshoidoista tulee vielä rumemmaksi.

t. se bulldog

Miten tuo silmäluomien roikkuminen estää sen että rasvaprosenttisi on yksinkertaisesti liian korkea?

Etenkin naisilla jotka eivät liiku, on hyvin yleistä että kehonkoostumus on aivan päin metsää.

-eri

Vierailija
24/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. se bulldog

Miten tuo silmäluomien roikkuminen estää sen että rasvaprosenttisi on yksinkertaisesti liian korkea?

Etenkin naisilla jotka eivät liiku, on hyvin yleistä että kehonkoostumus on aivan päin metsää.

-eri

Liikun ja syön terveellisesti. En ole laihaläski siis todellakaan :D

Vierailija
25/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. se bulldog

Jos korjaavat toimenpiteet ei kelpaa, niin sitten täytyy vain kärsiä. Voisit tietysti pyytää hyvät meikkausohjeet joktain taitavalta ammattilaiselta. Meikilläkin saa paljon aikaan.

Vierailija
26/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain kuitenkin kaunis. Yleensä rumuutta ei jäädä tuijottamaan.

Vierailija
27/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muistan nähneeni hätkähdyttävän kauniin/komean pariskunnan, ja jostain syystä tämä oli jotenkin huvittavaa, vaikka sinänsä heille en nauranutkaan.

Vierailija
28/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että ketään tuijotetaan "halveksuvasti" "rumuuden" takia mitenkään laajasti. Jos itse suhtautuu vihamielisesti itseensä, tuntuu että kaikki muutkin suhtautuvat. Olisiko kyse lähinnä siitä.

Vierailija
29/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaan johdu jostain tosi kummallisesta meikistä, mustista paksuista kulmakarvoista, liioitelluista luomiväreistä, rajauksista, tekoripsistä, omituisesta meikkiväristä, räikee ylimaalattu huulipuna, poskipuna, tai kampaus.

Pistä kuva niin katotaan...

Vierailija
30/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä aika pysyä piilossa, eli maski vaan naamalle ja kukaan ei näe "rumuuttasi".

Vierailija
31/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran huomioni kiinnitti kadulla todella oudosti pukeutunut nuori nainen. Ei vaatetus sopinut ympäristöön. Oli kirkuvan punaiset sukkahousut, ja jotain muutakin punaista yläosassa, ja joku tumma takki kait. Oli vaan niin kummallinen näky että väistämättä tuli mt- ongelmat mieleen, skitsofrenia tms. Ei kattonu peiliin ennen kuin astui ulos.

Vierailija
32/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te omilla kommenteillanne osoitatte halveksuntanne ihmisten ulkonäköä kohtaan mutta kun rumat ihmiset kertovat kokemastaan ulkonäkösyrjinnästä, heidän kokemuksiaan vähätellään törkeästi. Tällä palstalla ja Suomessa ylipäätään kiusaaminen on valloillaan.

Kyllä, me keskiverrosta poikkeavan näköiset saamme osaksemme halveksuntaa, töykeää kohtelua ja ikäviä kommentteja ihan tuntemattomilta ihmisiltä. Tässä muutama viikko sitten joku nuori poika kommentoi ulkonäköni, "hyi minkä näköinen". Muutamaa päivää myöhemmin nuori pariskunta kaupassa mulkoili minua vihamielisesti. Nainen katsoi minua pitkään, kuiskasi jotakin miehelleen ja mies kääntyi heti katsomaan minua. Molemmat tuijottivat minua ja sitten lähtivät pois.

Nuorisoporukka laittoi rap-kappaleesta soimaan kertosäkeen "vie pois ruma naamasi" kohdan, kun astuin ulos apteekin liukuovista tuossa reilu kuukausi sitten.

Muuten kohtelu mitä saan on väheksyvää, tylyä, tahallaan huomiotta jättämistä, porukasta eristämistä jne. muuta ikävää. Silmäni ovat pienet, lähellä toisiaan ja katsovat sisäänpäin kieroon. Naamassa ei erotu luusto kunnolla, posket ovat isot ja roikkuvat, kasvot epäsymmetriset. Suu pieni, ja nenä hyppyri. Ei tarvitse olla ulkonäössä mitään äärimmäisen rajua, että joutuu sen vuoksi kiusatuksi.

Vierailija
33/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te omilla kommenteillanne osoitatte halveksuntanne ihmisten ulkonäköä kohtaan mutta kun rumat ihmiset kertovat kokemastaan ulkonäkösyrjinnästä, heidän kokemuksiaan vähätellään törkeästi. Tällä palstalla ja Suomessa ylipäätään kiusaaminen on valloillaan.

Kyllä, me keskiverrosta poikkeavan näköiset saamme osaksemme halveksuntaa, töykeää kohtelua ja ikäviä kommentteja ihan tuntemattomilta ihmisiltä. Tässä muutama viikko sitten joku nuori poika kommentoi ulkonäköni, "hyi minkä näköinen". Muutamaa päivää myöhemmin nuori pariskunta kaupassa mulkoili minua vihamielisesti. Nainen katsoi minua pitkään, kuiskasi jotakin miehelleen ja mies kääntyi heti katsomaan minua. Molemmat tuijottivat minua ja sitten lähtivät pois.

Nuorisoporukka laittoi rap-kappaleesta soimaan kertosäkeen "vie pois ruma naamasi" kohdan, kun astuin ulos apteekin liukuovista tuossa reilu kuukausi sitten.

Muuten kohtelu mitä saan on väheksyvää, tylyä, tahallaan huomiotta jättämistä, porukasta eristämistä jne. muuta ikävää. Silmäni ovat pienet, lähellä toisiaan ja katsovat sisäänpäin kieroon. Naamassa ei erotu luusto kunnolla, posket ovat isot ja roikkuvat, kasvot epäsymmetriset. Suu pieni, ja nenä hyppyri. Ei tarvitse olla ulkonäössä mitään äärimmäisen rajua, että joutuu sen vuoksi kiusatuksi.

Se on just näin. t. ap.

Vierailija
34/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu minulle oudolta, että joku viitsii tuhlata energiaansa toisen ulkonäön haukkumiseen.

Jos näkee kaupassa vaikka ruman esineen, niin jäädäänkö siihen taivastelemaan rumuutta ja tuhlaamaan omaa aikaa? Minä ainakin menen eteenpäin.

Ihmiset on ihan ihme pässejä. Tsemppiä rumille.

Vierailija
35/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että heillä olisi siellä ollut valmiiksi tuo kappaleen kohta odottamassa, että astut ovesta ulos, vaikka eivät edes tienneet, että olit siellä apteekissa? Vähän epäilen.

Voisiko olla niin, että tulkitset kaikki ympärilläsi sinuun kohdistuvaksi negatiiviseksi huomioksi, vaikka keskimäärin ihmiset eivät todellisuudessa huomoi toisiaan mitenkään eivätkä jaksa pällistellä ja ihmetellä kenenkään ulkonäköä? Saati soitella tuntemattomille ihmisille pilkkalauluja.

Vierailija
36/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu minulle oudolta, että joku viitsii tuhlata energiaansa toisen ulkonäön haukkumiseen.

Jos näkee kaupassa vaikka ruman esineen, niin jäädäänkö siihen taivastelemaan rumuutta ja tuhlaamaan omaa aikaa? Minä ainakin menen eteenpäin.

Ihmiset on ihan ihme pässejä. Tsemppiä rumille.

Kiitos. 

Vierailija
37/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sellainen lisäys että kaikki ivanaurajat eivät ole tuntemattomia. Myös sukulaisista löytyy niitä ketkä eivät pysty nauramatta meikäläistä katsomaan. t.ap

Vierailija
38/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli teininä finnejä ja se oli koko suvun pilkan kohde. Suoraan huomauteltiin esim. kahvipöydässä miten XXX:lla on niin komea näppy nenässä. Sittenb bravuuri oli aina kun vanhemmat pääsivät käyttämään sanaa finish, okein finnis finnis sitä vetkutettiin. Ostivat talon täyteen suklaata ja kaikkea rasvaista ja kun niitä söin, niin heti päästiin kuittaamaan, että älä syö noita, naamasi kukkii jo muutenkin. Tämä varsinkin, kun oli vieraita talossa. Itse asiassa kunnollista ruokaa ei edes ollut, vain rasvaista mättöä. Vanhempani olivat lihavia, minä en. Se ehkä suututti heitä, joten kasvoni olivat oiva kohde heille. Näin aikuisena ihmettelen tuota touhua. Minulle ei tulisi mieleenkään nolata omia lapsiani noin eikä nauraa vieraiden lapsille.

Vierailija
39/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eliölajit on luonnostaan ohjelmoitu kiinnittämään huomiota erityisen äärimmäisiin piirteisiin lajikumppaneissaan. Poikkeavat piirteet ovat voineet olla uhka, esimerkiksi jonkin tarttuvan taudin muodossa.

Vierailija
40/49 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa se saatanan kuva niin kuin olis jo nauraa haluan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi