Mikä teillä auttanut rankkoihin pms oireisiin??
Tuntuu että näin masennusta sairastavana nuo oireet ovat entistä pahemmat :D Hyviä vinkkejä lievitykseen?:)
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans tosi vaikeeta pms aikaan. Tasanen ruokavalio ja uni ainaki! Vedenjuonti. Ja älä missään nimessä lue provosoivia uutisia tai katso mitään negatiivisia/järkyttäviä ohjelmia. Itsellä nostattaa raivon samantien :D
Onneksi ei vaikuta työntekoon mitenkään.
Tasapainota insuliinia eli jätä sokeri ja nopeasti verensokeria nostavat ruoat kokonaan.
En pidä kirjaa kuukautisista. Pms-oireista tiedän, että 6-7 päivän päästä alkavat. Olen siis järkyttävän masentunut ja itkuinen tuon yhden päivän. Tuntuu, että maailmanloppu tulee.
Vahvin mahdollinen B6-vitamiini kuurina.
Siveydenpuukapselit. Särkyyn Miranax reseptillä.
Raskausajan vitamiini.
Esim multitabs.
50-100 mg B6 ja magnesium ja rauta
Vierailija kirjoitti:
Siveydenpuukapselit. Särkyyn Miranax reseptillä.
Luin siveydensipulikapselit 😂😂😂
Nukkuminen, seksi ja alkoholi auttaa pms oireisiin. Terveisin pmddstä kärsivä nainen
E-pillerit ja useamman laatan syöminen putkeen.
Ehkäisykapseli. Poisti samalla helvetilliset menkkakivut.
Ei mikään. Viikko ennen kuukautisten alkamista yöunet menee. Herään joka yö 2-3 aikaan ja valvon aamuun, olen itkuinen, mielikuvia itseni satuttamisesta ja kuolemasta, ahdistaa ja masentaa. Haluan vain olla yksin ja rauhassa, vihaan ihmisiä. Hassua on, että muutoin olen iloinen ja aurinkoinen.
Joskus pms-oireiden alkaminen tuntuu siltä kuin musta huntu laskettaisiin päähän. Ihan yhtäkkiä tiedän, että tästä se alkaa taas. Onneksi on helpompia kiertoja välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei_vittu_te—ämmät_ootte SAIRAITA. Ja sit vielä pitäis saada samaa palkkaa ku miehet 🤦🏿♂️
Alapeukkuja tosiasiasta?
Mulla on kans tosi vaikeeta pms aikaan. Tasanen ruokavalio ja uni ainaki! Vedenjuonti. Ja älä missään nimessä lue provosoivia uutisia tai katso mitään negatiivisia/järkyttäviä ohjelmia. Itsellä nostattaa raivon samantien :D