Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Seksi on ihan kivaa"

Vierailija
04.11.2020 |

Oon idiootti.. menin kysymään mieheltä mitä mieltä on meidän seksistä niin se sanoi sen olevan ihan kivaa. Korjasi kyllä sitten sanomisiaan ja sanoi ettei tarkoittanut sanoa noin, vaan että se on tosi kivaa jne. Mun mieleen jäi sitten kuitenkin vain se mitä sanoi.
Tilanne meillä on se että meillä on seksi vähentynyt koko ajan. Vuosi sitten oli vielä 4x viikko , nyt hyvä jos kerran viikossa saa. Mies valittaa väsymystä, stressiä jne. Eli toki nyt päässä yhdistin nää asiat kun seksi on vaan ihan kivaa ja harveneva määrä vaikka itse haluaisin enemmän.
Ylitulkitsenko nyt jotain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitset. "Ihan kiva" on miehen stantardivastaus kysymykseen joka ei miehen mieltä juuri sillähetkellä paina, tai kysymys joka on miehelle yhdentekevä, tai kysymykseen joka laittaa miehen hämilleen. Mies ei osaa vastata kokonaisvaltaisesti kysymykseen onko seksi hyvää, jolloin on luonnolista vastata että se on ihan kivaa. Vastaus on myös täysin hyväksyttävä sillä olettamalla että kysyvällä naisella on jokin taka-ajatus/ehdotus homman parantamiseksi.

Sama ajatusketju toistuu myös kysymyksissä "mitä mieltä tästä vaatekappalaseesta x" tai "Onko nuo eteisen tapetit hyvät?"

Ehdotan että nostat miehesi kanssa rohkeasti kissan pöydälle, ja sanot että seksiä ois kiva saada enemmän.

Vaihtoehtoisesti tenpaat aloitteen itsellesi ja paistat miehelle pihvin, ja tarjoilet sen jälkeen huulihölkkää ja kapuat rohkeasti satulaan kangen ollessa kova.

Vierailija
2/5 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole minulle kylläkään kaikki kaikessa, mutta kohtuullisen halukkaana naisena minulle ei kyllä riitä mitenkään kerta viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi on kyllästynyt joko suhteeseen tai seksiin kanssasi. Alku menee innostuksella, mutta alkuhuuman hälvennyttyä hän huomaa, ettei seksi ole hänestä hyvää.

Ja vaikka mies olisi aidosti tyytyväinenkin, en kyllä itse huolisi kumppania, jolla on noin välinpitämätön suhde seksiin ja joka haluaisi seksiä vain kerran viikossa.

Vierailija
4/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksippä jotain uutta niin voi muuttua taas tosi kivaksi. Hanki asuja, leluja ja "antaudu" vaikka sidottavaksi jossain tosi seksikkäässä asussa, jolloin miehesi saa käyttää sinua hyväkseen juuri niinkuin tahtoo.

Vierailija
5/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei ymmärtänyt miksi en tykännyt kun 15 vuoden suhteen ja parin vuoden kuivan kauden jälkeen sanoi: "Olen nyt huomannut että seksi onkin kivaa." En tiedä mitä hän sillä ajoi takaa, mutta itselle tuli mieleen lähinnä kysymyksiä. Eikö se 15 vuoteen ole ollut kivaa? Miksi juuri nyt? Kuka sen kivan sinulle on näyttänyt, kun me ei olla seksiä aikoihin harrastettu? Ja mitä se kiva sitten oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä