Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore uutinen: Biden saamassa vaaluvoiton, Trump panikoi ja uhkaa pysäyttää ääntenlaskennan

Vierailija
04.11.2020 |

Tiukka kisa ratkeaa kolmessa osavaltiossa, Trump vaati laskennan lopettamista ja uhkasi oikeudella.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamme ihan itse seurata uutisia. En ymmärrä tätä palstalle pesiytynyttä tapaa käydä tiedottamassa asiasta, jonka jokainen kiinnostunut kyllä lukee ihan itse muutenkin.

Vierailija
22/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut otsikkoon reippaasti FAKENEWS tuore uutisen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan suomalainen lehdistö ei joko osaa englantia tai taas kerran ymmärtää tahallaan väärin.

Trump ei uhannut pysäyttää ääntenlaskentaa vaan vaati että vaalihuoneistojen sulkeutumisen jälkeen ei saisi enää ÄÄNESTÄÄ.

Joissain osavaltioissa hyväksytään monta päivää varsinaisen äänestyspäivän jälkeenkin postin toimittamia "ennakkoääniä". Keskustelua on käyty myös siitä tarvitseeko äänestyskirjeessä olla selkeää postileimaa.

Osavaltioiden äänestystavat ovat olleet kaikkien tiedossa, joten sanoisin, että olisi törkeää käyttää presidentin valtaa ja muuttaa pelin sääntöjä kesken kaiken.

Osavaltioiden äänestystavat olivat myös 2016 kaikkien tiedossa mutta siltikin täällä huudettiin suureen ääneen vääryyttä kun Clinton sai yhteensä enemmän ääniä ja silti hävisi.

tarkoitatko että USAssa huudettiin vääryyttä v. 2016? Onko meillä jotain tekemistä 2020 vaalien kanssa, onko vaalitapaan tullut muutoksia vai mitä?

Vierailija
24/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaamme ihan itse seurata uutisia. En ymmärrä tätä palstalle pesiytynyttä tapaa käydä tiedottamassa asiasta, jonka jokainen kiinnostunut kyllä lukee ihan itse muutenkin.

Kun olisikin uutisia. Mutta tässäkin ketjussa keskustellaan kyseisestä valeuutisesta. Mistä se sinun mielestäsi johtuu? Eikö toimittaja osaa englantia vai ymmärsikö tahallaan väärin?

Vierailija
25/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeuutinen. Oikeasti Trump sanoi “We'll be going to the U.S. Supreme Court, we want all voting to stop,” tunti sen jälkeen kun vaalihuoneistot olivat sulkeutuneet, mutta faktathan toki ovat kovin joustavia kun vihervassarin agendanajaminen on kyseessä.

Vierailija
26/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen mitä Trump panikoi, hän tulee voittamaan ihan rehellisesti.

Tilanne 248 Bidenille, 223 Trumpille

Lähde tilannetiedolle? Olisi mukava olla viimeisen tiedon varassa.

BBC edelleen B 220, T 213

Vierailija
27/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Trump johtaa:

Wisconsin 10 ääntä

Michican   16 ääntä

Pennsylvania 20 ääntä

North Carolina 15 ääntä

Georgia 16 ääntä

---------------------------------

77 ääntä

Zinc

Nevada voi vielä yllättää Trumpille 6 ääntä lisää. Riippuu siitä kuinka vahvasti ennakkoäänet ovat tämän hetken tuloksessa. Kaikissa osavaltioissa valtava ero ennakkoäänissä ja äänestyspäivän äänissä. Ennakkoäänet vahvasti Bidenille, äänestyspäivänä Trumpille.

Ei niitä ole vielä laskettu ;)

-Sinkkiş

Vierailija
28/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha sanoa, että Biden on saanut ennakkoäänet, jos ne on laskematta ;)

Lasketaan ne ensin ja sanotaan sitten kuka ne sai ;)

-Sinkkiş

Vierailija
29/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tilannetiedolle? Olisi mukava olla viimeisen tiedon varassa.

BBC edelleen B 220, T 213

Tässä laskennassa on nyt muutaman tunnin katkos, koska siellä päin maailmaa alkaa olla jo yö.

Vierailija
30/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua ylemmyydentuntoista, mene sitte lukemaan niitä uutisia ja lähde täältä pätemästä. Täällä saa kommentoida uutisia, lisäksi ei kaikki osaa englantia, eikä suomen media uutisoi kuin hyvin puolueellisesti ja yksipuolisesti.

Vierailija
31/31 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump haistatti myös omille äänestäjilleen demokratianäkökulmasta pitkät pas*at. Heistä ei vaalikiertueella heidän saamien vähintään 30 000 koronatartunnan jäljeen ole Trumpille enää henkilökohtaista hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi