Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Silikonit vai rintojen kohotusleikkaus?
04.11.2020 |
Kokemuksia? Plussat ja miinukset? Kumpi olisi parempi vaihtoehto mielestäsi? Laihdutuksen jälkeen rinnat rupsahti sekä ovat nyt huomattavasti eriparia. Tuo silikonien kapseloituminen hieman kyllä mietityttää..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen kans laihduttanut yli 30 kg ja se näkyi valitettavasti rintojen alueella ikävästi. En ollut varautunut siihen, ajattelin vain että kun oon timmi nii kaikki on hyvin.. Kokeilin kaiken näköistä, paljon myös keskustellut tuosta kysymästäsi vaihtoehdosta. Turvallisempi keino on ehdottomasti rintojen kohotus, mutta kannattaa myös kokeilla Bust lift- rasvaa, sekin toimi melko hyvin. Mutta omalla kohdallani, niin hullulta kun se kuulostaa paras ratkaisu oli ottaa ihan vain pari kiloa takaisin kuitenkin normaalipaino indeksi, että rinnat näytti taas hyvältä. Olen aina ollut rintavampi mutta lihotessa tietysti kasvoi entisestään. Tietysti rasva varastoituu eri tavalla, mutta itsellä tää toimi.
Kannattaa myös keskustella ihan lääkärinkin kanssa, koska täällä on hankala sanoa kun ei tiedä kaikkea toisesta.
Mutta onnettelut painon pudotuksesta!<3 Voit olla saavutuksestasi ylpeä ja uskon että tähänkin asiaa löytyy sulle sopivin ratkaisu. Tsemppiä!