Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus RFSU:n raskaustestistä!

25.07.2006 |

Täällä on jo muutama asiaa pohtinutkin, että antaako vääriä plussia.

No, minulle käynyt ensimmäisen kerran niin, että ihan kunnollisen toisenkin viivan antoi testiajan sisällä ja verikokeessa samana päivänä oli hcg nega. Koska viiva oli tällöin mielestäni väritön, mutta siis todella selvä niin ajattelin, että sen tarvii olla punertava ennenkö on plussaa.

Nyt sitten sain sillä itse vaaleanpunaisen (toissapäivänä) viivan ja vähän innostuinkin jo, mutta Acon näytti selkeää negaa(eilen) ja nyt päästäänkin itse koetulokseen, nimittäin: Kokeilinpas tuota testiä poikani pissasta ja kuten arvata saattaa niin plussaahan tuo näytti. Vaaleanpunaista sellaista. Viivat ilmaantui samantien testiin eli eivät ole mitään roskishaamuja.

Itse olen jo palautteeni Rfsu:lle antanut ja vastausta odotan kovasti, jotta asia saataisiin kenties testistä korjattua jatkoa ajatellen sillä muutoin en itse ainakaan aio kyseistä testiä enään ostaa ellei tuolle alituiselle plussalle tehdä mitään ja saada testiä kertomaan totuutta.

Tämä siis kaikille niille, jotka pähkäilee onko vaaleanpunainen viiva plussaa vai negaa kyseisellä testillä. Valitettavasti todennäköisimmin negaa. Vahvat punaiset viivat voikin olla sitten asia erikseen.

Kaikille kuitenkin hurjasti plussaonnea ja tsemppiä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua. Minä olen testaillut rfsu:n testeillä. Tähän mennessä nega on ollut aivan selvä. Ei minkäänlaista haamua. Ei edes valoa vasten katsottuna. Kontrolliviiva on ollut tumman punainen.

Oletkohan saanut jonkun virheellisen tuotteen?

Vierailija
2/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiajan sisällä. Muilla testeillä tulikin sitten negaa. Jää ainakin minulla nuo testit kaupan hyllylle tästä lähtien. Prismat onneksi myyvät vielä niitä pregent stick testejä mitä cittarissakin ennen oli myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testissä siis vika. Itellä ensimmäisessä testissä näkyi leveä harmaa (tai väritön) viivanpaikka, toinen oli se selkeästi " valepositiivinen" ja kolmannessa näkyi taas samanlainen harmaa viiva kuin ekassa. Kaikki nuo tuollaset viivat missä ei näy punaista olen aina tulkinnu negoiksi kaikissa testeissä, mutta ikinä aikasemmin (2 lapsen kokemuksella) en oo saanu punaista viiva muuten kun raskaana ollessa.

Lähetin viikonloppuna palautetta RFSU:lle, vielä ei ole tullu vastausta... On muuten aika hölmö olo, kun viikon ajan luulee olevansa raskaana, ja sitten paljastuu että testi näyttikin väärin..

Vierailija
4/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vedän korteni kekoon..Eli ostin myös tämän testin viime viikolla kun menkat oli myöhässä ja ja sain aika vahvan harmaan viivan joka tuli parin minuutin päästä eli testaus ajan puitteissa. Mut muut testit näytti negaa. Eli en osta enää ikinä tätä testiä. Selvä viivanpaikka ja normaalia vahvempi mitä yleensä on.

Vierailija
5/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti samanlaisia kokemuksia minullakin kuin suurimmalla osalla vastaajista. 4 kertaa viikon sisään ko testin tein ja aina vaan sain haalean harmaan viivan testiajan puitteissa, muut testit taas näyttivät selvää negaa. Raskaana en ollut. Ko testiä en myöskään minä enää osta, ellei parannusta laadussa tapahdu. Pregent stick ja aconit olleet mulla ihan luotettavia ja vaikka tämä näyttää samalta niin laatu näkyy olevan eri :(... Luottakaa tällä testillä siis vain vahvaan punaiseen plussaan!

Vierailija
6/7 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFUS:n testiä, ja silloi ihan selvä plussa ja tyttö on nyt 2v 3kk. Taisin tuolta Kaksplussan keskustelujen puolelta lukea, että siinä RFSU:n testissä on aina se harmaa viiva näkyvillä, elikkä ei ole haamu vaan pelkästään se paikka johon sen plussan pitäis tulla näkyviin. Elikkä tällä testillä VAIN punainen viiva on plussa.

Vierailija
7/7 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaa haamu tuli ja aiheutti suurta hämmennystä imetyksen ja pillereiden syönnin takia...ja kun sen viivan takia luulimme olevamme raskaana niin jätin pillerit tietenkin pois, mutta turhaan. Tässä tilanteessa parempi että tulos oli nega. Esikoinen kun on vielä pieni.

...en enää pilsuja aloita, katsotaan mitä tehdään...