Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylvetin vauvaani itkien.

Vierailija
19.02.2014 |

Olen niin onnellinen pienestä pojastani. Katselin häntä, miten täydellinen voi pieni ollakaan. Tummat silmät, pieni suu, nenänpää ja ne pienet sormet ja varpaat! <3 Vauvani ei paljoa itke, tiedän milloin hällä on nälkä. Hiljainen pieni tuhisija. Ei ihan olla vielä syntymäpainoa saavutettu mutta ehkä pian. Vauvani on kohta kahden viikon ikäinen. Miten elämä voikaan olla niin ihmeellinen <3 Tekisi mieli niin kovasti rutistaa pikkuista! Tuli vaan itku kun katselin häntä. Olen onnekas kun minulla on hänet.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:52"]Taistelutanner av.. Ei saa onnellisia asioita jakaa ilman että se käännetään huonoksi asiaksi. Huonosta asiasta pitäisi nähdä jotain positiivista.. Kerrankin ihana aloitus. Lasta kohtaan terve äiti tuntee ehdotonta rakkautta ja suojelunhalua. Aloittajalle kaikkea hyvää, ja pienokaisellesi. Nauti joka hetkestä. Ja niin varmasti teetkin.

[/quote]

Hyvähyvä! Juuri näin!

Vierailija
42/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:52"]Taistelutanner av.. Ei saa onnellisia asioita jakaa ilman että se käännetään huonoksi asiaksi. Huonosta asiasta pitäisi nähdä jotain positiivista.. Kerrankin ihana aloitus. Lasta kohtaan terve äiti tuntee ehdotonta rakkautta ja suojelunhalua. Aloittajalle kaikkea hyvää, ja pienokaisellesi. Nauti joka hetkestä. Ja niin varmasti teetkin.

[/quote]

Hyvähyvä! Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:59"]Koirattomat hormonimammat ei ikinä voi ymmärtää sitä rakkautta joka valtaa kehon ja mielen kun saa oman koiranpennun syliin <3 Ihan itkettää <3

[/quote]

Aijai kuinka kaunis näky: vela ja oma rakas Musti!

Vierailija
44/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tuo niin pyhä äidinrakkaus, jota me lapsettomat maanmatoset emme voi ymmärtää!

Vierailija
45/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:08"]Ah tuo niin pyhä äidinrakkaus, jota me lapsettomat maanmatoset emme voi ymmärtää!

[/quote]

No näinhän se on. Hyvin kiteytetty.

En nyt tiedä tuosta äidinrakkauden pyhyydestä, luonnollisin asia mitä tästä maailmasta löytyy, mutta jos sinulla ei ole lapsia, ei sinulla myöskään ole hajua miltä tuntuu olla äiti. Simple as that.

Vierailija
46/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:27"] Vauvani ei paljoa itke, tiedän milloin hällä on nälkä. 

[/quote]

Odotapa vielä viikko, sitten onkin jo hyvin todennäköistä, että vauva itkee, ja paljon, juuri kun on saanut syödäkseen. Mutta ei tule röyhyä, tai ei tule pierua, ja illalla vauva onkin sitten yksi parkuva mytty... Ihana se silti on, ja mikään ei ole niin hirveä tunne kuin se, ettei pikkuista saa autettua mitenkään. 

Vierailija
47/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:53"]

Äidin rakkaus on rakkautta, jota ei voi verrata mihinkään. Ei lapseton sitä voi koskaan ymmärtää.

[/quote]

Eipä yleistetä. Myöskään me kaikki äidit emme voi sitä koskaan ymmärtää. 

Vierailija
48/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:31"]Kirjoita vielä, että vauvasi on ihme. Ja rakkauspakkaus. *oksennus*

[/quote]

Pikkusen oletkin katkera tai jotain? Mikä siinä on niin tuskallista kestää jos joku on onnellinen ja tunteellinen? Kovat ihmiset eivät kestä toisten tunteilua koska ovat tukahduttaneet omat tunteensa.

[/quote]

-masuasukki

-naurumakkara

-rakkausrusina

-meidän neiti

yök yök yök

[/quote]

av:llä ei pahemmin noita sanoja viljellä, sorkke. Ne on ne lapsettomuuspalstat tai kuumeilijat ja just raskautuneet mitkä noista sanoista tykkää. Mä lisään vielä tohon, että tarrasukat ja täti tuli kylään. 

Onnea ap, ihana oli lukea juttusi. vauvat tarvii kaiken rakkauden, minkä vain saavat. Kukapa niitä rakastaisi niinkuin äiti?

Vierailija
49/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:53"]

Tietysti se on hormonaalista mutta entä sitten? Sillä tavalla luonto varmistaa että pienokainen saa tarvitsevansa hoivan juuri silloin kun on haavoittuvimmillaan.

Äidin rakkaus on rakkautta, jota ei voi verrata mihinkään. Ei lapseton sitä voi koskaan ymmärtää.

[/quote]

Entäs isän rakkaus? Eikö isän rakkaus ole samanlaista vai onko äiti taas ylivertainen olento tässäkin?

Vierailija
50/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDdddd voi vittu

Vierailija
51/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:31"]Kirjoita vielä, että vauvasi on ihme. Ja rakkauspakkaus. *oksennus*

[/quote]

Pikkusen oletkin katkera tai jotain? Mikä siinä on niin tuskallista kestää jos joku on onnellinen ja tunteellinen? Kovat ihmiset eivät kestä toisten tunteilua koska ovat tukahduttaneet omat tunteensa.

[/quote]

-masuasukki

-naurumakkara

-rakkausrusina

-meidän neiti

yök yök yök

[/quote]

Naurumakkara!! :D <3 IHANA, otan heti käyttöön, kiitos! Hihii, meillä niin asuu naurumakkara! :)

Vierailija
52/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen vauvastasi, se ei ole itsestään selvyys. Minullakin pitäisi nyt olla pieni vauva, vaan ei ole.

Vierailija
53/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:55"]

Ei pidä paikkaansa, että lapseton ei voisi kokea sitä samaa rakkautta. Käsitän, että tätä on lähes mahdotonta äitihuurulaisten ymmärtää ja hyväksyä, mutta tiedän kokemuksesta.

[/quote]

No mikset avaisi kokemustasi? Äidiksi tuloon liittyy tietynlaiset fysiologiset muutokset, olisi mielenkiintoista kuulla mikä muu tilanne laukaisee samanlaisen hormonimylläkän ja muovaa jopa aivojakin pysyvästi.

[/quote]

Olen kyllä joskus aiemminkin maininnut tästä ei-niin-kummallisesta (?) kokemuksestani. Minulla on 15 vuotta nuorempi pikkuveli, jota rakastin hänen ensimmäisestä elinpäivästään asti sellaisella kaiken läpi tunkevalla rakkaudella, että en ole myöhemmin (omien lasten kanssa) kokenut. Toki omiakin rakastan hulluna, mutta silti.

[/quote]

rakastatko edellenkin pikkuveljeä enemmän kuin omiasi?

[/quote]

En ole tuon kirjoittaja, mutta veikkaisin että on ihan mahdollista, jos on tavallaan kokenut pikkuveljen "esikoisekseen". Ei siis rakasta varsinaisesti enemmän, mutta tällä on erityinen paikka kuitenkin sydämessä.

Vierailija
54/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvetin kerta alatte riitelemään! "Mulla on asiat paremmin, koska olen äiti!" "Ei, mulla on asiat paremmin, koska olen vela!" Keskittykää siihen omaan elämään ja olkaa siitä onnellisia! Sovitaan, että kaikki tuntee rakkautta ja vihaa yhtä paljon!

Aikuiset ihmiset!

Vierailija
55/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:58"]

Joka helvetin kerta alatte riitelemään! "Mulla on asiat paremmin, koska olen äiti!" "Ei, mulla on asiat paremmin, koska olen vela!" Keskittykää siihen omaan elämään ja olkaa siitä onnellisia! Sovitaan, että kaikki tuntee rakkautta ja vihaa yhtä paljon!

Aikuiset ihmiset!

[/quote]

Kuten huomaat, äitiys jalostaa

Vierailija
56/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä vauvani pissaa ja kakkaa ihan normaalisti :) Terveeksi todettu ja kyllä neuvolatätin mielestä painoa silti hyvin tullut. Jokaisena aamuna niin ihana herätä kun saa hoivata pientä <3 Yöllä syötiin usein :) Tämä kaikki on uskomattoman ihanaa ja ihanaa aikaa! <3 ap

Vierailija
57/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:58"]

Aikuiset ihmiset!

[/quote]

Kuten huomaat, äitiys jalostaa

[/quote]

Joo, ÄIDITHÄN täällä keskenään kinastelee ja alkoi mollaamaan sitä mitä ap tuntee pientä vauvaansa kohtaan...

Vierailija
58/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö. Oli ap:lta niin väärin kertoa tunteistaan.

Vierailija
59/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiiiiiii kerrankin täältä löytyi ihan oikea ja loistava aloitus! :D Onnea paljon!