Kylvetin vauvaani itkien.
Olen niin onnellinen pienestä pojastani. Katselin häntä, miten täydellinen voi pieni ollakaan. Tummat silmät, pieni suu, nenänpää ja ne pienet sormet ja varpaat! <3 Vauvani ei paljoa itke, tiedän milloin hällä on nälkä. Hiljainen pieni tuhisija. Ei ihan olla vielä syntymäpainoa saavutettu mutta ehkä pian. Vauvani on kohta kahden viikon ikäinen. Miten elämä voikaan olla niin ihmeellinen <3 Tekisi mieli niin kovasti rutistaa pikkuista! Tuli vaan itku kun katselin häntä. Olen onnekas kun minulla on hänet.
Kommentit (59)
Oi tuo ihana Baby Blues... Minullakin se ilmeni juuri tuolla tavalla positiivisena itkuna ja kiitollisuutena. Onnea pienestä pojasta <3
Eikö vauva pelästynyt kun sinä ulvot silmiä päästäsi?
Kirjoita vielä, että vauvasi on ihme. Ja rakkauspakkaus. *oksennus*
No eipä se onnellisuus tarvi olla mitn hormonimylläkkä. Mä ainaki tunnen suurta kiitollisuutta/rakkautta/ihmetystä jokaisesta lapsestani, vaikka vanhin jo 10v.
Ei, itkin ihan hiljaa ja juttelinkin hälle kuitenkin kivoja. Kuiskuttelin. Oli niin liikuttavaa katsella pientä ihmettä <3 ap
Ei, itkin ihan hiljaa ja juttelinkin hälle kuitenkin kivoja. Kuiskuttelin. Oli niin liikuttavaa katsella pientä ihmettä <3 ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:29"]Kyllä ne hormonihuurut kohta helpottaa.
[/quote]
Hah :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:29"]Kyllä ne hormonihuurut kohta helpottaa.
[/quote]Ihminen voi itkeä onnesta. Siinä hormoneja tarvita.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:29"]Kyllä ne hormonihuurut kohta helpottaa.
[/quote]
Juu juu niin me kaikki
Onnea pikkuisesta! Ihanaa että olet onnellinen! Vauvasi ansaitsee tuollaisen äidin :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:36"]
[/quote]
tarvitaan, endorfiineja.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:31"]Kirjoita vielä, että vauvasi on ihme. Ja rakkauspakkaus. *oksennus*
[/quote]
Pikkusen oletkin katkera tai jotain? Mikä siinä on niin tuskallista kestää jos joku on onnellinen ja tunteellinen? Kovat ihmiset eivät kestä toisten tunteilua koska ovat tukahduttaneet omat tunteensa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:31"]Kirjoita vielä, että vauvasi on ihme. Ja rakkauspakkaus. *oksennus*
[/quote]
Pikkusen oletkin katkera tai jotain? Mikä siinä on niin tuskallista kestää jos joku on onnellinen ja tunteellinen? Kovat ihmiset eivät kestä toisten tunteilua koska ovat tukahduttaneet omat tunteensa.
[/quote]Näin juuri.
Jee! Ihan oikeilla jäljillä olet. Minustakin lapsi on ihme ja pieni niin hetken että tuleekin sitä ihastella. Kolmas vauvani on kohta konttausiässä ja oikein ihmeellinen minusta edelleen. Ei vauvalle ole mitään iloa siitä että sitä kohdellaan tunteettomasti, rakkautta vain vaikka nuo katkerat mammat mitä muuta jankkaavat :)
Itse on vasta lapsen myötä saanut tuntea mitä on rakkaus. Mulla on monta lasta ja elämäni tärkeimmät ihmiset. Onnea!
Itsellä usein ihan sama olo vaikka lapset jo 5 ja 3 v. sekä 3 kk. Se pakahduttavan rakkauden tunne on jotain mitä kukaan lapseton ei voi tuntea, eikä sitä voi sanoin kuvailla! Onnea vauvan johdosta!
Ja anna lapsesi nauraa ja iloita ääneen, vaikka tuolla toisessa ketjussa annetaankin ymmärtää sen olevan niin häiritsevää.
Kyllä ne hormonihuurut kohta helpottaa.