Onko joku laihtunut kapseleilla?
Näin lupaavan mainoksen. Rahatkin luvattiin takaisin, jos ei ole tyytyväinen. Voisiko toimia? Olen epätoivoinen kun lihon ja lihon vain...
Kommentit (11)
Varmasti toimii... jos syöt vain niitä kapselia etkä mitään muuta.
Noh ne mainoksethan on aina lupaavia, mutta jos laihdutuspillerit toimisivat niin se olisi tieteellinen läpimurto ja kaikkien tiedossa. Oikeasti toimii vain orlistaatti ja amfetamiini laihdutuksessa :D
Mikään luontaistuotekapseli EI toimi laihdutuksessa.
Laihdutuksessa toimii vain se että syöt vähemmän. Sinun täytyy syödä vähemmän kuin kulutat pitkän aikaa että laihdut.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:12"]
Mikään luontaistuotekapseli EI toimi laihdutuksessa.
Laihdutuksessa toimii vain se että syöt vähemmän. Sinun täytyy syödä vähemmän kuin kulutat pitkän aikaa että laihdut.
[/quote]
No voi rähmä ;(
tv ap
Usko huviksesi, jos jollain ihmepillerillä laihtuisi, niin se olisi lääke jota myytäisiin apteekissa ja keksijänsä olisi saanut Nobelin.
Äitini oli syönyt niitä konjak tabletteja ja ne ainakin olivat laihduttaneet.Olivat tosin melko kalliita.
Itselläni ei ole kokemusta muista kapseleista kuin Orlistat Sandozista, joka nimensä mukaisesti sisältää orlistaattia, joka estää rasvan pillkoutumisen ja sitä myöden myös imeytymisen suolistossa. Lääkettä saa myös kauppanimellä Alli. Muihin "ihmepillereihin" en ole sortunut, koska niistä ei ole mitään tutkittua tietoa. Orlistaatista sitä kuitenkin löytyy.
Tällä hetkellä minulla on takana orlistaattia neljä viikkoa. Syön 3 kertaa päivässä 60 mg:n kapselin. Painoa on tippunut 3 kiloa tässä ajassa.
Syön aamiaisen (esim. kahvi ja voileipä, jonka päällä juustoa, vihanneksia ja leikkelettä) + yhden kapselin, lounaan (vaihtelevasti mitä työpaikan ravintolassa tarjolla on) + yhden kapselin, päivällisen (tavallisesti kotiruokaa) + yhden kapselin. Iltapalalla syön rahkaa, luonnonjugurttia, hedelmiä ja puuroa ja tällöin en kapselia ota.
Minun ongelmani ovat nilkka, joka tehokkaasti estää esim. juoksemisen ja jumppaamisen. Odotaan pääsyä operaatioon ja tässä ajassa kiloja on kertynyt liikaa. Liikuntaa en siis ole lisännyt yhtään.
Ruokavalioon en ole myöskään tehnyt muutoksia, joten näin ollen laihtuminen on täysin tuon kapselin ansiota. Kun liikunta loppui, on ruokahalu pysynyt ennallaan, enkä tunnu mitenkään saavan sitä järkeviin mittoihin suhteessa liikkumattomuuteen. Jos meinaisin syömisiä säätelemällä saada painoni putoamaan, saisin syödä varmaankin max. 1000 kcal päivässä, mutta sillä en mitenkään jaksa käydä töissä.
Kun aloitin orlistaatin, ensimmäisen kolmen päivän aikana ei tuntunut mitään vaikutusta missään, ei myöskään niitä kuuluisia sivuvaikutuksia. Neljäntenä päivänä alkoi sitten tapahtumaan, eli rasvaa alkoi elimistöstä poistumaan, mutta kaikki on ollut tähän asti aivan hallittavissa. Mitään räjähdysmäisiä rasvaripuleita ei ole onneksi tullut. :D En toisaalta ole ennen tätäkään syönyt esim. pizzoja tai hampurilaisia tms. kuin max. muutaman kerran vuodessa, joten ei ole tarvinnut nytkään rasvaövereitä testailla.
Itse olen ollut tyytyväinen lääkkeeseen. Kun en tiedä miten hiton kauan joudun vielä koiven operaatiota odottelemaan, niin ajattelin laittaa tämän lihomisen poikki heti ja siispä kapseliin turvauduin, kun en omin neuvoin saanut painoa muuten tippumaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:37"]
Näin lupaavan mainoksen. Rahatkin luvattiin takaisin, jos ei ole tyytyväinen. Voisiko toimia? Olen epätoivoinen kun lihon ja lihon vain...
[/quote]
Kapseleilla en ole laihtunut, mutta syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän on paino pudonnut.
niin mitä kapseleita? ehkäisykapseli? sen aikana multa lähti 10kg parissa vuodessa.