Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina näin?

Vierailija
19.02.2014 |

Kun kirjoitan mielipiteen joka on enemmistön mieleen niin kirjoitusvirheitä saa olla ihan tolkuttomasti mutta kun kirjoitan vastavirtaan mielipiteen niin ihmiset hyökkäävät kirjoitusvirheideni kimppuun? Onko ihmisillä heti tarvi alkaa haukkumaan ihmistä mielipiteen takana ja kun netissä ei ole muuta tarttumapintaa anonyymiin niin kirjoitusvirheet ovat sitten ainoat mistä toista voi haukkua? Näitä taidetaan kutsua ad homineiksi. "Olet varmasti vammanen kun et osannut kirjoittaa tätä yhdyssanaa? Oletko kehitysvammainen kun et laittanut pistettä lauseen loppuun? Sulla ei ole oikeutta mielipiteeseesi kun et osannut kirjottaa tätä xx sanaa.

Mikä teitä vaivaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan selvää, että jos toinen on muuten fiksu, eli minun kanssani samaa mieltä ;) jostakin, niin turhaan alan ärsyyntymään toisen kirjoitusvirheistä niin paljon, että mainitsen asiasta. Jos taas toisella on oikeasti typerä (ja jälleen tietysti minun mielestäni) mielipide, niin ärsyynnyn huomattavasti enemmän siitä, ettei toinen osaa edes kirjoittaa. Ei minun kohdallani ole ainakaan kyse tarttumapinnan puutteesta, vaan enemmänkin pahemmasta ärsyyntymisestä. 

Minusta tosin on kaikkia typeriä mielipiteitä ja kirjoitusvirheitä kamalampaa haukkua jotain, eli ärsyttävänkin asian voi ilmaista asiallisesti!

Vierailija
2/2 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt samaa. Itse en jaksa kamalasti kiinnittää huomiota siihen kirjotanko oikeen. Mua ihmetyttää se miten siitä heti tehdään diagnoosi että on tyhmä. Ehkä ennemminki laiska :D En mä vaan jaksa alkaa "oikolukemaan" tälläsiä turhanpäiväsiä keskusteluja jossai keskustelupalstalla. Joillaki tuntuu olevan kauhea tarve esittää jotain superviisasta lukenutta ihmistä. En voi käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän